影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   10


水晶宮

積分: 63751


41#
發表於 17-6-23 13:57 |只看該作者
kcm 發表於 17-6-23 13:29
呢個POST我有跟

之前睇左兩套都係睇到一半冇左,一直想搵返黎睇

邊套睇到一半咁攪笑? 千尋應該可以睇哂,但戲少,bilibili多啲都冇試過睇唔到,你再試試


水晶宮

積分: 63751


42#
發表於 17-6-23 14:00 |只看該作者
kcm 發表於 17-6-23 13:29
呢個POST我有跟

之前睇左兩套都係睇到一半冇左,一直想搵返黎睇

我有眼不識泰山 ,少浦舖更唔記得人名 ,要傾好耐先記得個名 ,原來叫fish ,放心,我鍾意睇魚多過食魚


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


43#
發表於 17-6-23 17:15 |只看該作者
靚寶 發表於 17-6-23 14:00
我有眼不識泰山 ,少浦舖更唔記得人名 ,要傾好耐先記得個名:wa ...

放心,我無鱗軟骨,照計唔難哽的


水晶宮

積分: 63751


44#
發表於 17-6-30 14:52 |只看該作者

回覆樓主:

今日又睇完一套印戲,唔好睇係因為配樂破壞哂整套戲,宜家先知配樂好緊要,呢套又唔覺有歌舞,可惜套戲劇情弱,配樂難配合劇情唔對題,同個戲名一樣好弱,戲名:好心的小偷

呢位印星做主角,睇過佢幾套戲有兩套都係做騙子的人後黎遇到真愛改邪歸正,其實佢個樣唔係太差,但就可能拍左幾套小偷戲變得賊眉賊眼 ,佢同一個一線女星拍拖,個女星好靚,我要搵返個名先
Screenshot_20170630-144555.JPEG


別墅

積分: 917


45#
發表於 17-6-30 19:59 |只看該作者
靚寶 發表於 17-6-30 14:52
今日又睇完一套印戲,唔好睇係因為配樂破壞哂整套戲,宜家先知配樂好緊要,呢套又唔覺有歌舞,可惜套戲劇情 ...
大大隻隻, 做男人算係咁啦
誰道群生性命微,一般骨肉一般皮,勸君莫打枝頭鳥,子在巢中望母歸。-白居易


水晶宮

積分: 63751


46#
發表於 17-6-30 21:50 |只看該作者
Taylor_t13 發表於 17-6-30 19:59
大大隻隻, 做男人算係咁啦

大大隻隻 比你笑死

搵到呢個女主,我睇過呢個女主角的戲,覺得佢好靚 ,男的唔算靚仔,只是後生唔樣衰
IMG_20170630_2149_03.JPEG

點評

Taylor_t13    發表於 17-7-1 09:56

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo