夫婦情感

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   5


複式洋房

積分: 131


41#
發表於 17-5-29 23:56 |只看該作者
所以想係度問下各位C姐,遇過啲咩窩心嘅安排或活動,可以比小弟參考參考咁:p


侯爵府

積分: 24127


42#
發表於 17-5-30 00:08 |只看該作者
BKNC 發表於 17-5-29 23:56
所以想係度問下各位C姐,遇過啲咩窩心嘅安排或活動,可以比小弟參考參考咁:p
...

本帖最後由 ninachu 於 17-5-30 00:18 編輯

每晚攬下抱下,聞下我頭髮讚我香,得閒失驚無神話我靚,每朝返工前錫啖,間唔中接我收工,間唔中whatsapp我錫錫公仔話掛住我,收到親筆手寫既信或咭或字條,最愛收到尋迷memo,收埋屋企某角落,等我揾到,超级冧

以上係我老公成日對我做或收到,而我最喜歡覺得最窩心既


伯爵府

積分: 19398


43#
發表於 17-5-30 00:14 |只看該作者
BKNC 發表於 17-5-29 23:05
你說得對,可能就係心靈上比唔到好的佢...我冇忘記過愛佢嘅感覺,但承認係冇當初咁就就佢..不景都7、8年, ...

心靈上的溝通,不是要去做什麼活動/燭光晚餐,而是改變自己的想法,自然就會做/說一d窩心關懷同充滿愛的行為。


複式洋房

積分: 131


44#
發表於 17-5-30 00:18 |只看該作者
ninachu 發表於 17-5-30 00:08
每晚攬下抱下,聞下我頭髮讚我香,等閒話我靚,每朝返工前錫啖,間唔中接我收工,間唔中whatsapp我錫錫公 ...

^^你老公對你好好啊!
尋寶字條好得意,我會記住,謝謝分享啊


複式洋房

積分: 131


45#
發表於 17-5-30 00:25 |只看該作者
bubu7 發表於 17-5-30 00:14
心靈上的溝通,不是要去做什麼活動/燭光晚餐,而是改變自己的想法,自然就會做/說一d窩心關懷同充滿愛的行 ...

如果我早半年收到你地呢啲建議,就唔會攪成咁了...所以我而家都好努力調整自己,希望ok la


男爵府

積分: 6304


46#
發表於 17-5-30 00:25 |只看該作者

回覆:同老婆關係轉淡,想做啲野令佢開心,有冇意見分享?

我就喜愛旅遊,長短都好自由行最好,最好一年去幾次可能的話?


複式洋房

積分: 131


47#
發表於 17-5-30 00:28 |只看該作者
tommy715 發表於 17-5-30 00:25
我就喜愛旅遊,長短都好自由行最好,最好一年去幾次可能的話?

旅遊真心好,但啲仔女帶就變咗第二樣野了


侯爵府

積分: 24127


48#
發表於 17-5-30 00:30 |只看該作者
BKNC 發表於 17-5-30 00:18
^^你老公對你好好啊!
尋寶字條好得意,我會記住,謝謝分享啊

同老公經歷左14年高高低低人生,佢係我親密戰友,大家互相鼓勵扶持,感覺温馨又實在。

同你太太多D身體眼神上既接觸,揾返親密熟悉感,之後再作心靈思想交流,祝你同太太如膠似漆,馬到功成,一定掂


男爵府

積分: 7281


49#
發表於 17-5-30 01:41 |只看該作者
細水長流的愛情比一紙婚書更重要 !

形形式式的心思攪作,短暫的開心,是生活的調劑品 !

互相重拾自己夢想,小驚喜也不能忽視的生活情趣 !

不在乎感情轉淡,只在乎內心交流,心靈共鳴 !

加油 !







伯爵府

積分: 19137


50#
發表於 17-6-2 22:57 |只看該作者
BKNC 發表於 17-5-29 14:16
如題,但行咗咁多年,開始諗唔到新野令個女人開心,請各位C姐幫幫手,無私分享下~謝謝
...

有冇滴乜嘢紀念日大家難忘嘅


複式洋房

積分: 131


51#
發表於 17-6-14 23:00 |只看該作者
hamsterma 發表於 17-6-2 22:57
有冇滴乜嘢紀念日大家難忘嘅

已經冇用了.............今晚是我們分房瞓的開始,好孤獨...好寂寞


珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


52#
發表於 17-6-15 02:10 |只看該作者
BKNC 發表於 17-6-14 23:00
已經冇用了.............今晚是我們分房瞓的開始,好孤獨...好寂寞

點解要搞到分房咁嚴重?


男爵府

積分: 6806


53#
發表於 17-6-15 04:44 |只看該作者
BKNC 發表於 17-5-29 14:16
如題,但行咗咁多年,開始諗唔到新野令個女人開心,請各位C姐幫幫手,無私分享下~謝謝
...

你呢個老公真好,好難得


珍珠宮

積分: 33395

好媽媽勳章


54#
發表於 17-6-15 07:36 |只看該作者
不要放棄!唔好分房會仲差


水晶宮

積分: 50566


55#
發表於 17-6-15 09:48 |只看該作者
BKNC 發表於 17-6-14 23:00
已經冇用了.............今晚是我們分房瞓的開始,好孤獨...好寂寞

慢慢就慣, 有時雖然個人睡係隔離, 但情況同梁祝一樣仲難受呀。。。


侯爵府

積分: 24127


56#
發表於 17-6-15 11:28 |只看該作者
BKNC 發表於 17-6-14 23:00
已經冇用了.............今晚是我們分房瞓的開始,好孤獨...好寂寞

分房瞓咁大獲,兄弟,保重


水晶宮

積分: 50566


57#
發表於 17-6-15 11:33 |只看該作者

回覆樓主:

樓主你完全無提過當日因為咩野“因”, 做成今日既 “果”。。。

不同原因有不同既藥方, 人地發燒唔通仲迫人飲薑湯咩一定病多幾錢重啦。。。



複式洋房

積分: 131


58#
發表於 17-6-15 12:44 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-15 11:33
樓主你完全無提過當日因為咩野“因”, 做成今日既 “果”。。。

不同原因有不同既藥方, 人地發燒唔通仲 ...

其實主要係我地長期溝通唔到...觀點角度極度對立,加上大家都有主見,都硬頸...我係比較直和火爆嘅人,佢亦都會有皮氣嘅時候。可能因為長期嘅碰撞,加上溝通問題,令到對方的愛已失去...
以前有愛,可包容千軍萬馬嘅廝殺。而現在,連日常溝通都好似萬般不願一樣...我明白愛要雙方共同經營,但失去了的愛,我已經冇信心可以挽回了...
其實我同佢樣貌性格都唔錯,只係夾唔到。要重新找到幸福應該唔難,但就因為咁,我更加害怕那一日嘅來臨...而家分房...其實分居都可能不遠了.../.\


水晶宮

積分: 50566


59#
發表於 17-6-15 13:00 |只看該作者
BKNC 發表於 17-6-15 12:44
其實主要係我地長期溝通唔到...觀點角度極度對立,加上大家都有主見,都硬頸...我係比較直和火爆嘅人,佢 ...
女人說沒愛就是沒有了? 女人從來口不對心嘛, 是不愛的話她早分開了對不對 ? 還需要日日對住個唔愛既人 ? 為仔女 ? 為你個個月份糧?

p.s. 我估, 憑你說話而估咋, 係佢角度有可能覺得你不明白佢, 你脾氣大難相處, 佢自己一直忍受, 有可能因為仔囡或惰性問題才繼續下去....

即管試吓傾, 其實你地傾過未架 ?? 我主張sms 或 whatsapp 傾, 好比舊式書信, 想好改好才 send
面對面有時會怕沖口而出講錯野收唔番....



複式洋房

積分: 131


60#
發表於 17-6-15 13:16 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-15 13:00
女人說沒愛就是沒有了? 女人從來口不對心嘛, 是不愛的話她早分開了對不對 ? 還需要日日對住個唔愛既人 ? 為 ...

主要為仔女掛,口不對心就唔似了,傾都算係傾過了,所以我先冇咩希望,只差未睇婚姻輔導...

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo