夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


41#
發表於 17-6-13 01:39 |只看該作者

回覆樓主:

吾好介意我咁講
如果真係有咁既想法
你都幾幼稚
你理佢呀
你吾係擔心
係為啖氣姐


複式洋房

積分: 446


42#
發表於 17-6-13 08:03 |只看該作者
power_jong 發表於 17-6-12 16:21
原本約左人食飯,咁岩掛8號,但佢選擇唔即刻返屋企,竟然繼續同朋友食飯,完全唔諗下我地會否擔心佢,又唔 ...

完全明白你感受,我果個仲要返左大陸揼骨,無話俾我知,到我打俾佢打唔通又驚佢有事,周圍搵人搵佢


珍珠宮

積分: 31496


43#
發表於 17-6-13 08:33 |只看該作者

回覆樓主:

真心覺得你做法好幼稚,根本你就係覺得佢打風都唔返屋企陪你地,條氣唔順多於關心佢安全吧!香港地打風其實有幾危險大家都知啦… 不過我唔係支持你c6做法,只係你身為媽咪,應該做個好榜樣俾小朋友睇,打風應該逗留安全嘅地方,唔係為左鬥氣而帶小朋友落街,同小朋友講爸爸咁樣係唔岩。

如果小朋友唔係你老公親生,就算你地出去,佢內心都未必care啦


男爵府

積分: 8516


44#
發表於 17-6-13 10:52 |只看該作者
下, 地鐵咁迫,出去食埋飯先訓仲好啦


禁止訪問

積分: 3388


45#
發表於 17-6-13 11:29 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1162


46#
發表於 17-6-13 13:07 |只看該作者
Lovelovebear 發表於 17-6-13 08:33
真心覺得你做法好幼稚,根本你就係覺得佢打風都唔返屋企陪你地,條氣唔順多於關心佢安全吧!香港地打風其實 ...

本帖最後由 eg86 於 17-6-13 13:08 編輯

我都覺得係唔順氣多啲。
口口聲聲話出面危險、擔心C6安危,但自己又帶埋個小朋友出街喎。轉頭又話去圖書館商場好安全,咁去餐廳留喺室內都唔危險喎。

州官放火?佢依家咪一樣攬埋個小朋友一齊放火。


子爵府

積分: 10424


47#
發表於 17-6-13 17:06 |只看該作者

回覆樓主:

個問題係打風都唔返屋企陪佢,而走去陪朋友,所以條氣頂住左


翡翠宮

積分: 97287


48#
發表於 17-6-13 22:15 |只看該作者
power_jong 發表於 17-6-12 18:39
我既感覺係,只許州官放火,不許百姓點燈,唔怪得而家咁多人唔想生小孩,又或者係交俾工人湊仔,因為帶住小 ...

就係做阿爸嘅唔識諗
你做阿媽先要更加成熟啲嘛

你有乜嘢唔滿意咪直接同老公講囉
人哋姊妹俾下意見
你好似仲發埋我哋脾氣咁
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


別墅

積分: 914


49#
發表於 17-6-13 23:04 |只看該作者
Benaffleck 發表於 17-6-13 08:03
完全明白你感受,我果個仲要返左大陸揼骨,無話俾我知,到我打俾佢打唔通又驚佢有事,周圍搵人搵佢
...

JM你情況唔同, 你C6自己走去玩無話你知當然抵打,但樓主係知佢C6去同朋友食飯,而且係一早約左,既然大家都ok咪繼續食飯囉,係香港打風只要唔係行山玩水其實危險極有限,佢咁都不滿真係有啲小器

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo