少少分享:我個例子係我夜瞓老公早瞓,佢份工要早開工,所以佢每晚9點前上床,仔女都跟佢去瞓,我9點至開始做下自己嘢上網,有時煮第二日嘅午餐或整小朋友點心,9點都未煮完,唔可以去瞓住,老公一直冇出聲話我唔啱,但佢會話咁我會冇精神架,咁夜瞓朝早起身都唔夠8小時睡眠,佢星期六日都習慣早起,佢唔會嘈醒我,會自己帶仔女出去洗衫買嘢,八九點打俾我(我多數已起身)約去食早餐。
我自己其實夜晚幾個鐘做D咩呢?睇下email,做下online banking,online shopping,上FB上BK,煲劇睇新聞。。。其實都唔係唔做會死嘅嘢,返學時間會每星期幫下學校做義工翻譯(呢個就真係有時間限制,要同日或一兩日內做起),老公真係好少問我做D咩,佢認知除咗我幫學校做義工之外,我有時會打下遊戲睇下電影煲劇,都係消遣嘢,仔女又會話媽咪唔好做咁多嘢啦,陪佢地去瞓覺,佢地已經過咗要陪瞓嘅日子,但佢地會想我早D休息,因為覺得我辛苦。。。於是耐不耐會早D去瞓,佢地幾個都好開心。
好啦,我有冇時間同老公談心?係有嘅,有時我上床瞓會嘈醒咗我老公,咁佢會同我講幾句,有時佢唔醒,但我拖住佢隻手一陣,佢會有反應拖番,咁一陣大家就瞓著。另外,我老公返工有時間會打電話俾我傾幾句,食飯時會有計傾下。其實兩夫妻溝通係要,但唔一定要佢集中晒所有時間喺你身上至係對你好,如果老公進修做PT都係為頭家,佢已經好辛苦,如果身邊人仲要投訴,明顯地唔欣賞自己咁辛苦嘅動機,你怨幾多次佢都唔會改變,只會覺得個老婆唔理解唔體諒自己。
少少建議:試下坐低傾下,但語氣態度唔係指責佢怨佢,一句起兩句止表示你嘅關心:佢身體會捱壞;佢要有時間同BB互動親子;每日俾少少時間同你一齊,唔好貪心,佢真係忙的話,由每日10分鐘開始,叫佢離開工作枱,同你坐喺梳化,冇嘢講冇回應唔緊要,佢唔講嘢你可以講佢聽(不過一定唔好抱怨,俾D正面嘢,講下BB今日點點點。。。),一齊睇下電視又得,一定唔準玩手機,你要求feel到being loved,佢冇理由10分鐘都唔肯花啩。
你自己唔好過份將自己上床瞓呢樣嘢放大,幾多夫妻輪更一日見唔到幾多時間,大前提係大家個心喺邊,要兩個人腳步一致,一段關係要相互維繫,就好似二人三足咁,要一齊同步至會向前行,希望對樓主有幫助。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。