夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   9


子爵府

積分: 11164


41#
發表於 17-6-24 13:10 |只看該作者
「我出去飲酒嘅時候 同一個女仔 一齊玩 佢又以為我曾經出軌」

成段你都係講緊自己無錯,老婆誤會你
咁老婆係睇到d實質野,先知你多次同異性玩得好埋,唔係點會無啦啦知道你同異性去街、去飲酒。

婚後都同異性單獨去街,成日去飲酒,去得飲酒自然係深夜先返屋企,屋企老婆你又唔花時間去陪,寧願花時間去陪其他女人。

掛住去玩家中大小事務肯定又咩都唔理,係屋企做大爺,咩都係老婆做晒,老婆叫你幫手又黑面、一係唔睬老婆.......

請你自己諗下自己有咩問題先....唔好淨係覺得老婆冤枉你............


大宅

積分: 2985


42#
發表於 17-6-24 19:02 |只看該作者
dativebond 發表於 17-6-17 22:52
本帖最後由 dativebond 於 17-6-17 23:07 編輯

我係男人,我覺得為左個無發生關係既女性朋友而離婚,講 ...

真係講得好好....忍唔住要讚你


大宅

積分: 2311


43#
發表於 17-6-24 23:19 |只看該作者
理想人員 發表於 17-6-17 21:05
一直以黎老婆都覺得我好冷落佢,唔關心佢,但其實我都 承認我對佢唔夠關心。 上年佢以為我同第二個女仔有嘢 ...

樓主,我唔想彈你,但你明知你老婆介意甚至懷疑你同女仔有野,你仲要同佢出街,其實你係咩心裡?覺得你老婆唔會離開你所以享受呢種同其她女人曖昧既關係?仲要出去飲酒同女人玩,你無聽過酒後亂性?係人都會懷疑,何況你宜家已經有“先例”。作為你老婆真係會好心淡,宜家你有無真槍實彈已經唔重要,因為我相信你心理其實已經出過軌。如果你真係在乎你老婆,首先好好檢討下你自己先啦,從你語氣我感受唔倒有任何內疚,亦唔覺得你已經明白自己做錯左滴乜。反省完之後先再考慮點樣用你既真心去打動翻你老婆啦


大宅

積分: 4224


44#
發表於 17-6-28 13:45 |只看該作者
理想人員 發表於 17-6-17 21:05
一直以黎老婆都覺得我好冷落佢,唔關心佢,但其實我都 承認我對佢唔夠關心。 上年佢以為我同第二個女仔有嘢 ...

樓主,過左好多日見你無更新和老婆點,有點担心。你而家情況係點?感受係點?有乜我地可以幫到手?


水晶宮

積分: 60629


45#
發表於 17-6-29 14:11 |只看該作者

回覆樓主

睇呀sa套新戲「原諒他77次」包你有領悟


大宅

積分: 3820


46#
發表於 17-6-30 18:15 |只看該作者

回覆樓主

一次又一次,根本未玩夠。
老婆離家出走係正常反應。
現在老婆走咗,咪可以專心去玩囉....


大宅

積分: 3820


47#
發表於 17-6-30 18:17 |只看該作者
dativebond 發表於 17-6-17 22:52
本帖最後由 dativebond 於 17-6-17 23:07 編輯

我係男人,我覺得為左個無發生關係既女性朋友而離婚,講 ...

講得實在太好了!!


複式洋房

積分: 196


48#
發表於 17-7-4 22:50 |只看該作者
dativebond 發表於 17-6-17 22:52
本帖最後由 dativebond 於 17-6-17 23:07 編輯

我係男人,我覺得為左個無發生關係既女性朋友而離婚,講 ...

鼓掌。你篇野 完全中我心聲。


大宅

積分: 4909


49#
發表於 17-7-4 23:10 |只看該作者
理想人員 發表於 17-6-17 21:05
一直以黎老婆都覺得我好冷落佢,唔關心佢,但其實我都 承認我對佢唔夠關心。 上年佢以為我同第二個女仔有嘢 ...

應避忌一吓囉


洋房

積分: 42


50#
發表於 17-7-6 16:46 |只看該作者
做比佢睇,佢一定睇到

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo