夫婦情感

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   7


翡翠宮

積分: 79228


41#
發表於 17-6-22 16:35 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 16:30
唉! 正正自己死心眼, 好想知道自己係佢心目中究竟係咩身份?!

放手,放開所有


伯爵府

積分: 17159


42#
發表於 17-6-22 17:07 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 12:58
這問題困擾了我很久...先講我們的背景, 我兩都是單親爸爸和媽媽, 各自有一小孩, 已經相識了超過6年, 相識時 ...

男人其實幾性急,如果佢鍾意你佢一定主動,唔會幾年都重係朋友瓜,至少我遇既男人係咁,你如果有心不如同佢講清楚啦,係就係唔係就唔係,攪清楚唔使煩


男爵府

積分: 6304


43#
發表於 17-6-22 17:17 |只看該作者

回覆:是紅顏知己? 還是情侶?

同是天堐輪落人,樓主恕我值言,以乎係樓主一雙情願,你不是我杯茶?


伯爵府

積分: 15877


44#
發表於 17-6-22 17:19 |只看該作者

回覆樓主:

男人係天生獵食者,你主動對佢好,全程關懷備至,佢冇左追求嘅慾望同衝動啦,所以一池死水。

要知收兵唔係女性專利。


伯爵府

積分: 17159


45#
發表於 17-6-22 17:24 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 16:30
唉! 正正自己死心眼, 好想知道自己係佢心目中究竟係咩身份?!

我無耐性同人玩曖昧亦唔收兵, 鍾意就鍾意,幾十歲做我兵都覺得佢煩,所以我一定主動攪清楚,之前有個朋友, 成日對我做d曖曖昧昧既野,如我病問我使唔使買粥黎我屋企比我要唔要黎照顧我,轉頭又同我講我地係好兄弟,知我同男友分開就話如男友再纏我就搵佢,佢會保護我,但轉頭又講我地係好朋友好兄弟, 不停約食飯睇戲,我都未答去唔去佢就即刻講我地係好兄弟,我心諗你都痴痴地我地有無好兄弟到甘,見親面都同我講佢喜歡中女亦明示我係中女,根本就想玩曖昧,攪到你7上8落都好,我唔係講你朋友係,但真係有男人鍾意咁玩


大宅

積分: 4899


46#
發表於 17-6-22 18:03 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 16:30
唉! 正正自己死心眼, 好想知道自己係佢心目中究竟係咩身份?!

試下搵個合適時刻同佢講:「你一直咁關心我對我咁好,如果話你追我,我都會欣然接受。」如果佢唔正面回應,你就安心有一個知己好了。但唔代表你唔可以追佢。


男爵府

積分: 6156


47#
發表於 17-6-22 18:17 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 16:21
例如佢唔舒服會關心佢, 對佢的事會好上心, 會幫佢處理佢的私人事務, 會買衫俾佢......
...

除咗唔舒服關心佢,呢啲响佢冇對你示好之前,以你現時身份你已經做,其實係急咗啲。基本上佢已經知你想點,佢冇表示,即係你唔多係佢杯茶。男人唔係好複雜,你有比機會佢就夠,佢自己會做主動,或點都好快有回應。如果冇,你咪收拾下心情,識多啲其他朋友先再算。下次未去到曖昧,唔好咁上心,亦唔需要處理佢啲私人事務,加油喔。


男爵府

積分: 9857


48#
發表於 17-6-22 18:18 |只看該作者

回覆樓主

我會穩朋友試探他


男爵府

積分: 6156


49#
發表於 17-6-22 18:24 |只看該作者
fatping 發表於 17-6-22 17:24
我無耐性同人玩曖昧亦唔收兵, 鍾意就鍾意,幾十歲做我兵都覺得佢煩,所以我一定主動攪清楚,之前有個朋友 ...

亦有一啲男人蠢蠢哋,搞唔到你7上8落,以為不停重覆果啲招數最終就會得米,扮情聖但又唔識睇人眉頭眼額,去到人哋發火佢咪悻悻然離去


水晶宮

積分: 50566


50#
發表於 17-6-22 18:31 |只看該作者
衫都買埋佢都無表示, 算把啦, 當佢係朋友算啦...

一係你問吓佢, 有冇諗過搵番個人.....睇吓佢係咪怕咗婚姻.....或者一個ex 已經另佢吃不消....如果佢話怕咗再開始另一段既, 咁算囉, 朋友咪朋友囉.....

又或者佢都怕影響大家既關係, 唔敢主動追你呢......

都活咗半世啦, 仲面咩子呀..... 勇敢d啦


伯爵府

積分: 17159


51#
發表於 17-6-22 18:32 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 17-6-22 18:24
亦有一啲男人蠢蠢哋,搞唔到你7上8落,以為不停重覆果啲招數最終就會得米,扮情聖但又唔識睇人眉頭眼額, ...

你講得好中,我會火火地唔係佢重唔表態,而係我行動各樣已經做到無進一步既可能,佢都重要以情聖加以為我會冧佢既姿態出現,但其實我又唔覺得佢真係想追我,想玩咩,唔通想我做佢既兵?


伯爵府

積分: 18216


52#
發表於 17-6-22 18:34 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 12:58
這問題困擾了我很久...先講我們的背景, 我兩都是單親爸爸和媽媽, 各自有一小孩, 已經相識了超過6年, 相識時 ...

如果我係你
我令願保持朋友關係
可能仲開心自在
當變成情侶
就對對方好多期望


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


53#
發表於 17-6-22 18:36 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-22 13:16
試吓幾日唔覆佢 whatsapp, 睇吓佢會唔會有咩行動....



男爵府

積分: 6156


54#
發表於 17-6-22 18:47 |只看該作者
fatping 發表於 17-6-22 18:32
你講得好中,我會火火地唔係佢重唔表態,而係我行動各樣已經做到無進一步既可能,佢都重要以情聖加以為我 ...

呢啲通常到最尾都唔會有朋友做,因為一開始佢哋冇諗住單純做你朋友,死局嚟,追又好,不懷好意又好,呢啲所謂朋友我hi bye算


侯爵府

積分: 24385


55#
發表於 17-6-22 22:09 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 12:58
這問題困擾了我很久...先講我們的背景, 我兩都是單親爸爸和媽媽, 各自有一小孩, 已經相識了超過6年, 相識時 ...

女人唔好做主動,免得誤會送上門,做住朋友先,但觀察一下佢有無表示先


男爵府

積分: 7281


56#
發表於 17-6-22 22:40 |只看該作者
本帖最後由 cedarcone 於 17-6-22 22:50 編輯

單身異性朋友,不一定要男歡女愛 !
有好感不代表要做情侶 !

既然冇追求感覺 ,何必自作多情去猜測呢?
目前是朋友, 不排除有發展空間 , 隨緣吧 !


複式洋房

積分: 116


57#
發表於 17-6-22 22:53 |只看該作者

回覆樓主:

俾著我一定會直接問佢,或者 chok 下佢,好過估估下。大家都唔細,唔需要玩呢d心理戰。


男爵府

積分: 8784


58#
發表於 17-6-23 00:04 |只看該作者
謝謝大家的意見, 我記得曾經問過佢會唔會好容易話鍾意一個人? 佢當時答我 "話佢唔會, 佢一定一定要好了解果個人, 覺得合適才會, 因為之前衰過太多次". 我唔知係佢過去的經歷, 又或者真係我諗多咗......係咪女人通常會因為個男人做咗啲比較貼心和稍為關心你, 就會好容易心動呢? 我現在常常理性與感性鬥爭中.


侯爵府

積分: 24828


59#
發表於 17-6-23 01:08 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 00:04
謝謝大家的意見, 我記得曾經問過佢會唔會好容易話鍾意一個人? 佢當時答我 "話佢唔會, 佢一定一定要好了解果 ...

一個男人唔鐘意你,係唔會日日whatsapp, 通電話,同你嘅事咁上心,只係差個機會。。。


大宅

積分: 4472


60#
發表於 17-6-23 04:06 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 00:04
謝謝大家的意見, 我記得曾經問過佢會唔會好容易話鍾意一個人? 佢當時答我 "話佢唔會, 佢一定一定要好了解果 ...

放心,係朋友

首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo