夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21304


41#
發表於 17-6-24 23:01 |只看該作者
FennieMan 發表於 17-6-24 22:34
點解我又覺得你老公冇問題。

佢又唔係唔做家務,等你返黎做。 又唔係唔煮飯,要餐餐外賣或出街食,你仲可 ...

我覺得無論男人女人full time湊細路唔返工唔搵錢本身唔係一件錯事。錯係錯在要另一半受苦或者個另一半唔支持但係自己死都唔返工搵錢。樓主她如果係支持老公唔做嘢係屋企湊仔其實好皆大歡喜,問題係樓主覺得經濟壓力大,想個老公幫輕下經濟擔子嘛


大宅

積分: 4973


42#
發表於 17-6-24 23:02 |只看該作者
flori 發表於 17-6-24 22:56
算了,其實妳都心軟咁你都係唔好怨咁多繼續養個仔同老公算

我结咗婚廿幾年,又唔係鬧交,唔想搞到関係太差啫
anyway多謝你回覆,thx


大宅

積分: 3472


43#
發表於 17-6-24 23:05 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 23:02
我结咗婚廿幾年,又唔係鬧交,唔想搞到関係太差啫
anyway多謝你回覆,thx
...
我都唔贊成好急進既做法. 會有反效果. 而且搵工唔係一搵就有. 如果佢有心理關口, 亦都唔係一日就可以衝破.
我覺得要樓主同老公傾多啲偈先, 關係好啲, 大家都體諒對方, 咁大家都會為對方付出多啲.


大宅

積分: 4973


44#
發表於 17-6-24 23:11 |只看該作者
annacckong 發表於 17-6-24 23:05
我都唔贊成好急進既做法. 會有反效果. 而且搵工唔係一搵就有. 如果佢有心理關口, 亦都唔係一日就可以衝破.
...

其實我哋関係唔差架!不過話題唔多,佢咪講佢買咗咩平嘢......
我就講公司D嘢,有時我攰唔想聽佢講呢D,佢又唔想聽我嗰D
有時大家都會回應下既
遲D要著緊D叫佢揾啦


大宅

積分: 3472


45#
發表於 17-6-24 23:16 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 17-6-24 23:24 編輯
yoyolaw 發表於 17-6-24 23:11
其實我哋関係唔差架!不過話題唔多,佢咪講佢買咗咩平嘢......
我就講公司D嘢,有時我攰唔想聽佢講呢D,佢 ...

唔好意思, 因為你話"我同佢冇乜話題", 所以以為你地關係麻麻,冇乜偈傾.
咁其實你地結左婚咁多年, 關係仲幾好已經好難得. 香港3對結婚就1對離婚, 未離O個啲都有好多係面阻阻. 因為有小朋友所以仲一齊.
咁其實而家呢個經濟問題都係少少唔完美je. 而且香港有大把夫婦好手緊.

辛苦樓主而家養住家先啦. c6 搵工慢慢傾下啦.



大宅

積分: 1294


46#
發表於 17-6-24 23:25 |只看該作者
Angelice-BeBe 發表於 17-6-24 21:53
本帖最後由 Angelice-BeBe 於 17-6-24 21:54 編輯

其實你老公個人已經懶左落嚟,生活作息完全係亂晒, ...

係,抖左幾年,仲可以支配屋企財政,即係有人搵錢俾佢洗,佢仲點會出去搵野做?我個人比較傳統,完全接受吾到呢d男人!難聽d講:廢!


大宅

積分: 4973


47#
發表於 17-6-24 23:26 |只看該作者
annacckong 發表於 17-6-24 23:16
唔好意思, 因為你話"我同佢冇乜話題", 所以以為你地關係麻麻,冇乜偈傾.
咁其實你地結左婚咁多年, 關係仲幾 ...

唯有係咁啦!謝謝你


大宅

積分: 4973


48#
發表於 17-6-24 23:28 |只看該作者
bobo1015 發表於 17-6-24 23:25
係,抖左幾年,仲可以支配屋企財政,即係有人搵錢俾佢洗,佢仲點會出去搵野做?我個人比較傳統,完全接受 ...

我都知會有人完全接受唔到
但佢又衰吾哂
如佢大食懶嗰D,吾理屋企,我應會離婚


大宅

積分: 1294


49#
發表於 17-6-24 23:34 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 23:28
我都知會有人完全接受唔到
但佢又衰吾哂
如佢大食懶嗰D,吾理屋企,我應會離婚

除非你好高薪,否則當個老婆覺得有經濟壓力,想生活好d既時候,作為男人,一家之主係咪都應該出返來做野幫輕老婆呢!家頭細務請個工人已經搞得掂!btw樓主,你係好老婆,好有量度


大宅

積分: 3472


50#
發表於 17-6-24 23:36 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 17-6-24 23:53 編輯
bobo1015 發表於 17-6-24 23:25
係,抖左幾年,仲可以支配屋企財政,即係有人搵錢俾佢洗,佢仲點會出去搵野做?我個人比較傳統,完全接受 ...

其實我真係唔明:
我諗你唔會話ftm 廢.
咁點解full time dad 會係廢?

定係你覺得女人天生搵錢能力低, 應份俾人養?
其實覺得一個男人做左女性定型既角色係廢既話, 本身就係睇唔起女人.



又或者, 如果你覺得ftm 係廢既話, 咁我冇野好講. 只能夠話你對家務勞動睇得太低.


大宅

積分: 4973


51#
發表於 17-6-24 23:44 |只看該作者
bobo1015 發表於 17-6-24 23:34
除非你好高薪,否則當個老婆覺得有經濟壓力,想生活好d既時候,作為男人,一家之主係咪都應該出返來做野幫 ...

本帖最後由 yoyolaw 於 17-6-24 23:51 編輯

我吾係高薪,係多勞多得嘅工作,如果佢有份工,我會做得輕鬆D,壓力自然少D,人又會靚D
其實我冇同佢講過想生活質數好D,只係話趁大家都做到嘢揾多個錢傍身,否則退咗休都吾知点算
咁大家咁多年感情,佢又一度都對我及亞仔好好!
我之前都係請工人,兩個工人都突然唔做,請過另一個又被新工人及agent夾埋呃錢,嗰次之後冇再請


大宅

積分: 4973


52#
發表於 17-6-24 23:52 |只看該作者
annacckong 發表於 17-6-24 23:36
其實我真係唔明:
我諗你唔會話ftm 廢.
咁點解full time dad 會係廢?

ftm真係唔易做,尤其對煮飯唔叻嘅人


大宅

積分: 1294


53#
發表於 17-6-24 23:59 |只看該作者
annacckong 發表於 17-6-24 23:36
其實我真係唔明:
我諗你唔會話ftm 廢.
咁點解full time dad 會係廢?

其實呢個世界真係冇男女平等,男女角色調轉冇問題,但係雙方要協定好丶樓主好明顯係想個老公出來做野可以鬆動d啦,我意思既廢係成日吾返工又做吾長,多多藉口,呢d男人你會欣賞?


大宅

積分: 3472


54#
發表於 17-6-25 00:02 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 23:52
ftm真係唔易做,尤其對煮飯唔叻嘅人
所以我唔覺得你老公廢囉!
其實係人都知年紀大搵工係難啲架啦. 要馬死落地行都要衝破心理關口架. 好難逼架喎. 你c6 肯煮飯咪算好囉.


大宅

積分: 3472


55#
發表於 17-6-25 00:07 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 17-6-25 00:08 編輯
bobo1015 發表於 17-6-24 23:59
其實呢個世界真係冇男女平等,男女角色調轉冇問題,但係雙方要協定好丶樓主好明顯係想個老公出來做野可以 ...

咁一個人有好多面架嘛. 欣賞唔到佢既工作能力, 都可以欣賞到佢照顧屋企架嘛.
總括黎講, 一個工作能力唔強既人都有值得欣賞既優點. 而換句話說, 我唔會淨係用工作能力黎衡量一個人.


而呢個世界係冇完美.


男爵府

積分: 9857


56#
發表於 17-6-25 00:09 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 20:43
cut人工佢吾信的,我銀行咭喺佢度,因日常屋企開支佢用多
7仔我都叫過,亦同佢講過我身邊D朋友及屋企人都 ...

女人唔好咁傻,銀行卡都俾埋他,萬一到時候他話你日日只顧翻工,他在家無地位之類⋯⋯到时你乜都无。
他照顧個仔好?
咁都叫好?
煮個早餐,晚餐,輕輕鬆鬆訓一日,你就挨生挨死為頭家。


大宅

積分: 3472


57#
發表於 17-6-25 00:14 |只看該作者
sssssssss 發表於 17-6-25 00:09
女人唔好咁傻,銀行卡都俾埋他,萬一到時候他話你日日只顧翻工,他在家無地位之類⋯⋯到时你乜都无。
他照 ...
係啦, 所以你知點解好多老公都睇自己個ftm 老婆唔順眼.老公硬係會覺得做ftm 好輕鬆.

見到呢個po, 就知道小朋友返左學就唔可以做ftm , 預左俾人睇唔起, 又唔理屋企經濟負擔. 又輕鬆


翡翠宮

積分: 79228


58#
發表於 17-6-25 00:29 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 22:16
收咭好似有D難!

一下子收咭實反面收場


大宅

積分: 4973


59#
發表於 17-6-25 00:31 |只看該作者
sssssssss 發表於 17-6-25 00:09
女人唔好咁傻,銀行卡都俾埋他,萬一到時候他話你日日只顧翻工,他在家無地位之類⋯⋯到时你乜都无。
他照 ...

本帖最後由 yoyolaw 於 17-6-25 00:33 編輯

佢照顧個仔唔算係好好,但又吾差,所以我有時都有不滿
又吾係輕鬆瞓一日嘅(可能我表達得唔好)佢D時間亂咗,佢通常接仔放學同仔tea完就買餸煮飯,佢煮餐飯連買餸要3個鐘
夜晚都不斷做家務,大约12点至1点先可坐定定上綱做自己嘢
吾煮飯嗰日就好D


男爵府

積分: 9857


60#
發表於 17-6-25 00:32 |只看該作者
annacckong 發表於 17-6-25 00:14
係啦, 所以你知點解好多老公都睇自己個ftm 老婆唔順眼.老公硬係會覺得做ftm 好輕鬆.

見到呢個po, 就知道小 ...

又唔可以咁講'樓主的仔已經中一,可以自己照顧自己。
ftm都可以辛苦過翻工,而且男人同女人唔同。
男人太得閒會搵樂趣。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo