想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1876


41#
發表於 17-11-2 08:54 |只看該作者
ekgw 發表於 17-11-1 19:34
呢隻白鳳丸我都有2盒呀,親戚送嘅,我以為年紀大嘅先會食添

唔係架,細細個呀媽已經話黎完m要食黎補身

我就結婚前先開始食下
今天再大的事,明天就是故事


別墅

積分: 655


42#
發表於 17-11-2 10:24 |只看該作者

回覆樓主:

天喜丸, 姑嫂丸同添寶方我都食過, 本身 m 唔準
我尋日去裕華問,想買八珍丸, 但係缺貨, 跟住個 sales 問我想用嚟做咩, 我話想調經, 叫佢介紹我其他嘢, 個 sales 話白鳳丸比較補, 一開始食會好燥, 冬天食比較好, 叫我依家唔好買住
我之前食過天喜丸同姑嫂丸, 都食晒成大盒,但係我食完都係 m 唔準
裕華 sales 話我食過嘅姑嫂丸成日賣廣告, 但係成份比較普通, 本身賣$7x 但依家出左名炒價變左咁貴
然後佢叫我買另外一隻姑嫂丸, 價錢平 d,但係有多 d 貴價藥材, 我暫時買左一盒試下
至於添寶方, 我食過兩盒, 第一盒食完個 cycle 早左幾日, 第二盒食完過左成個月到依家都未嚟 m, 但係我又唔係 bingo, 所以我都唔知仲買唔買多盒試


複式洋房

積分: 308


43#
發表於 17-11-2 17:36 |只看該作者
missyb 發表於 17-11-2 10:24
天喜丸, 姑嫂丸同添寶方我都食過, 本身 m 唔準
我尋日去裕華問,想買八珍丸, 但係缺貨, 跟住個 sales 問我想 ...

食添寶方有無問中e?我今日都想買,見有特價,1516,見中藥材又好普通,應該唔會有副作用呱,


大宅

積分: 2379


44#
發表於 17-11-2 18:41 |只看該作者
missyb 發表於 17-11-2 10:24
天喜丸, 姑嫂丸同添寶方我都食過, 本身 m 唔準
我尋日去裕華問,想買八珍丸, 但係缺貨, 跟住個 sales 問我想 ...

資料好詳盡呀,謝謝解答(emoji)


大宅

積分: 2379


45#
發表於 17-11-2 18:43 |只看該作者
珍妮仔 發表於 17-11-1 18:57
我食同仁堂呢隻,聽聞熱底既人唔適合食白鳳丸..

你要留意體質喔

唔該哂


別墅

積分: 655


46#
發表於 17-11-3 14:01 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-11-2 17:36
食添寶方有無問中e?我今日都想買,見有特價,1516,見中藥材又好普通,應該唔會有副作用呱,
...

我冇問中醫呀, 我都1516諗緊好唔好去睇中醫, 呢度有jm 介紹話元朗有個中醫幾好, 但要排隊排好耐, 我仲諗緊試唔試
添寶方我8月9月嚟m 時飲, 我之前就m 到先去買, 暫時m 未嚟, 但係我見佢依家萬寧有特價, 唔知買唔買好

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo