立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7850
大宅
積分: 2636
cyanbb 發表於 17-7-25 00:01 即係夜晚戴完ok鏡,日頭就可以唔使戴眼鏡?
珊瑚宮
積分: 119927
月希 發表於 17-7-25 08:55 我仔係可以囉...其實我仔都深近視..成400先去配.. 當年視光師有講過太深近視去配... 可能只做到防近視再加 ...
複式洋房
積分: 284
Semall 發表於 17-7-25 13:12 我女兩隻眼都600+, 夜晚帶咗日頭就唔需要帶眼鏡,但如果夜晚無帶,第二日下就開始就會懞懞地~ 但視光師話 ...
伯爵府
積分: 15206
vivi111 發表於 17-7-25 14:36 Dear Mammies: 請問Misight 有效嗎?請問幾錢一盒?
積分: 7563
積分: 2727
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy