自由講場

跳至

首頁

尾頁
   15


男爵府

積分: 7850


41#
發表於 17-7-25 00:08 |只看該作者
回覆 wcandtt 的帖子

Please also pm info. to me. Thanks !


大宅

積分: 2636

畀面勳章


42#
發表於 17-7-25 00:13 |只看該作者
cyanbb 發表於 17-7-25 00:01
即係夜晚戴完ok鏡,日頭就可以唔使戴眼鏡?

係呀~夜晚訓覺時帶6-8個鐘,起身除鏡後就唔再需要帶普通眼鏡都睇得好清楚,我女都帶咗四個月,暫時都無咩問題


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


43#
發表於 17-7-25 08:55 |只看該作者
cyanbb 發表於 17-7-25 00:01
即係夜晚戴完ok鏡,日頭就可以唔使戴眼鏡?
我仔係可以囉...其實我仔都深近視..成400先去配..
當年視光師有講過太深近視去配...
可能只做到防近視再加深...未必做到唔駛戴眼鏡...


大宅

積分: 2636

畀面勳章


44#
發表於 17-7-25 13:12 |只看該作者
月希 發表於 17-7-25 08:55
我仔係可以囉...其實我仔都深近視..成400先去配..
當年視光師有講過太深近視去配...
可能只做到防近視再加 ...

我女兩隻眼都600+, 夜晚帶咗日頭就唔需要帶眼鏡,但如果夜晚無帶,第二日下就開始就會懞懞地~ 但視光師話佢even夜晚帶鏡,其實第二日仲有少少近視,要再帶一排再睇吓點,可能佢太深近視,效果無近視淺嘅咁好,但日頭唔駛帶眼鏡同唔會每年升100度已經好好了


複式洋房

積分: 284


45#
發表於 17-7-25 14:36 |只看該作者
Dear Mammies:

請問Misight 有效嗎?請問幾錢一盒?

我女兒十一歲,近視 225/125,視光師要她配漸進眼鏡控制近視,如果半年後還有增加,就要配日間隱形眼鏡,每天帶8-9小時,晚上帶會眼鏡,我想應該是Misight吧。


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


46#
發表於 17-7-25 20:28 |只看該作者
Semall 發表於 17-7-25 13:12
我女兩隻眼都600+, 夜晚帶咗日頭就唔需要帶眼鏡,但如果夜晚無帶,第二日下就開始就會懞懞地~ 但視光師話 ...
你配果時...視光師冇講咩?其實戴矯視CONS...400度以算好深...效果未必好..如果400以上的...未必可以壓到成日都唔駛戴眼鏡.可能中午過後D近視就已經反彈番黎..


最理想係百零度就戴...KEEP住防近視再加深...平日返學睇野又清楚少少又唔駛戴眼鏡...
如果得200度以下....必要日日戴CONS瞓...可以隔日戴D近視先回彈番黎...

不過我有個朋友佢女都500度近視...佢前年問過我矯視CONS..果時女都300幾400架啦..問完冇去..
上年再問..佢女已500度...問完我即去配...跟住我見佢女..日間都唔駛戴眼鏡囉...佢話佢囡都LAST到一日...
去到晚上DINNER後先開始回彈...咁佢話都瞓囉...所以OK幾滿意..
不過最緊要都係..之前一年加一百度...戴左之後唔會加....


伯爵府

積分: 15206


47#
發表於 17-7-25 20:50 |只看該作者
vivi111 發表於 17-7-25 14:36
Dear Mammies:

請問Misight 有效嗎?請問幾錢一盒?

大約8000-9000 一年


男爵府

積分: 7563


48#
發表於 17-7-25 20:55 |只看該作者

回覆樓主

我兩個女小學已開始載,現在22歲,仍然是175,無加深過,有都可得是幾十度,現在仍然有晚上載


大宅

積分: 2727


49#
發表於 17-7-25 23:27 |只看該作者
vivi111 發表於 17-7-25 14:36
Dear Mammies:

請問Misight 有效嗎?請問幾錢一盒?

日間戴隱形眼鏡,夜晚都仲要戴?


複式洋房

積分: 284


50#
發表於 17-7-26 10:13 |只看該作者
晚上戴反有框眼鏡

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo