夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


瑪瑙宮

積分: 139710


41#
發表於 17-7-17 08:31 |只看該作者
祝福你。但离婚呈請書要双方簽名,律師會揾佢,佢冇可能5知你单方面搅。


子爵府

積分: 13146


42#
發表於 17-7-17 19:33 |只看該作者
思樂冰 發表於 17-7-16 12:56
請問知道情序如何?
想單方面申請離婚,謝!

唔好咁衝動,冷靜d 。


翡翠宮

積分: 79228


43#
發表於 17-7-17 21:14 |只看該作者

回覆樓主:

你带住個仔
佢係嗰邊又帶住仔女
全部都係你架?!

佢好似精神有問題咁


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 17-7-17 21:29 |只看該作者
思樂冰 發表於 17-7-16 19:12
本帖最後由 思樂冰 於 17-7-16 19:16 編輯

原來飛黎嗰陣已經欠落周身債,之後番到台灣又話比業主趕出街 ...

好過份 離婚都正常
個男人太過份了


珍珠宮

積分: 30790


45#
發表於 17-7-17 21:52 |只看該作者
mini1204 發表於 17-7-17 21:14
你带住個仔
佢係嗰邊又帶住仔女
全部都係你架?!

佢同前妻一仔一女,我就帶住自己個仔嫁


珍珠宮

積分: 30790


46#
發表於 17-7-17 22:00 |只看該作者
mini1204 發表於 17-7-17 21:14
你带住個仔
佢係嗰邊又帶住仔女
全部都係你架?!

本帖最後由 思樂冰 於 17-7-17 22:03 編輯

本帖最後由 思樂冰 於 17-7-17 22:03 編輯

我今日本來想講清楚,佢同佢阿媽都係精神病,本來個前妻帶住個仔嘅(好食好住),宜家無啦啦又話要搶返嚟(窮到有錢開飯丶無錢交電費、無錢交租、車路俾人拖走仲爭?),咁即係以後佢會帶着一仔一女生活,當然亦都冇同我商量亦都冇同我傾過啦!不過唔關我事嘅,但係又一路話自己冇錢開飯,我完全冇出聲,又話依家窮到要返鄉下住,鄕下喺台南(我八左句,咁讀書點,佢又話冇安排),我覺得佢哋兩母子神神化化精神錯亂咁!
之後又話今日再借多一條財仔,話還另外果兩條數喎,我完全冇反應,淨係哦丶嗯丶好!因為我越來越覺得大家唔同一個星球!其實本來如果佢帶住個女來香港同我一齊生活(公一份婆一份,匯錢過去台灣比佢哋),個阿媽係鄉下住或者跟住啲女,而佢個仔又跟前妻嘅話,就已經解決問題,可惜佢係媽寶⋯⋯
不過我唔理啦,自己搵左律師先


翡翠宮

積分: 79228


47#
發表於 17-7-17 22:08 |只看該作者
思樂冰 發表於 17-7-17 22:00
本帖最後由 思樂冰 於 17-7-17 22:03 編輯

本帖最後由 思樂冰 於 17-7-17 22:03 編輯

梗係吾好理啦,一陣佢帶埋兩個細既連埋D債一齊黎投靠你……就真係一一一一一一家團圓

趁佢未癲過黎,快快快快D搞手續


男爵府

積分: 9525


48#
發表於 17-7-17 22:30 |只看該作者
思樂冰 發表於 17-7-17 22:00
本帖最後由 思樂冰 於 17-7-17 22:03 編輯

本帖最後由 思樂冰 於 17-7-17 22:03 編輯

其實當初你為何嫁佢?


大宅

積分: 3208


49#
發表於 17-7-17 22:30 |只看該作者

回覆樓主:

好癲 。 早走早著


珍珠宮

積分: 30790


50#
發表於 17-7-17 22:35 |只看該作者
mini1204 發表於 17-7-17 22:08
梗係吾好理啦,一陣佢帶埋兩個細既連埋D債一齊黎投靠你……就真係一一一一一一家團圓
...

佢阿媽對我好差,之前我喺台灣母親節嗰陣我買咗個手袋送俾佢,佢完全係好高姿態咁樣一句多謝都冇講到!我嫁俾佢個仔啊連一粒戒指仔都!乜都冇仲覺得我好似佢個仔啲錢咁!冇存款冇車冇樓既人,我只係因為對我好已經夠!我自己有車有樓,驚都我驚先啦,佢老母冇腦嫁!
投靠我一定唔會,因為佢老母寧願捉住個仔瞓街都唔寧願個仔嚟香港嘅!好媽媽黎嫁!只顧自己!有仔有孫喺身邊就得嫁啦!自私到嘔!


珍珠宮

積分: 30790


51#
發表於 17-7-17 22:39 |只看該作者
chillimom 發表於 17-7-17 22:30
其實當初你為何嫁佢?

當初正常好多,好錫我好關心我!d朋友仲話我好幸福其實講真本來我都諗住跟住佢係台灣生活架!但點知個99真係好難頂!所以我決定喺香港,之後發覺佢阿媽對屋企嘅嘢大大小小都係佢做決定,我越來越反感。完全當我透明,令我連飛去短聚都唔想!


珍珠宮

積分: 30790


52#
發表於 17-7-17 22:46 |只看該作者
chillimom 發表於 17-7-17 22:30
其實當初你為何嫁佢?

本帖最後由 思樂冰 於 17-7-17 22:49 編輯

自從我適應唔到台灣,佢方寸大亂,之後情緒就開始越來越錯啦。佢阿媽煩到連佢d信又拆,講電話又偷聽,佢同我講電話都要落樓下公園!但佢又唔可以扔底個老母喺台灣(因為佢得一丶二成視力),不過近排已經差不多全盲!但最過分嘅係連個仔飛過來香港兩日都要詐型!好過份!
其實我都冇心同佢搶個仔,佢個仔成日想我大肚,我死都唔肯,要搶我做咩唔肯陀BB姐,我寧願等到更年期


象牙宮

積分: 213729

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


53#
發表於 17-7-17 23:09 |只看該作者
思樂冰 發表於 17-7-17 22:46
本帖最後由 思樂冰 於 17-7-17 22:49 編輯

自從我適應唔到台灣,佢方寸大亂,之後情緒就開始越來越錯啦 ...
大肚? 個男人想綁住妳咁款! 佢無安全感? 想你無得走番HK? 想你同佢生個仔?(本身個仔唔係跟佢), 想你照顧埋佢阿媽? 想你D錢? 佢開邊瓣?


珍珠宮

積分: 30790


54#
發表於 17-7-17 23:39 |只看該作者
cy101 發表於 17-7-17 23:09
大肚? 個男人想綁住妳咁款! 佢無安全感? 想你無得走番HK? 想你同佢生個仔?(本身個仔唔係跟佢), 想你照顧埋 ...

想照顧佢阿媽絕對係佢心願,如果唔係佢阿媽咁衰,我已經過左去生活,佢咁既性格,兩母子相依為命罷啦


子爵府

積分: 12237


55#
發表於 17-7-17 23:58 |只看該作者
樓主好似在香港做生意?


珍珠宮

積分: 30790


56#
發表於 17-7-17 23:59 |只看該作者
虫虫主人 發表於 17-7-17 23:58
樓主好似在香港做生意?

冇做了


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


57#
發表於 17-7-18 00:01 |只看該作者

回覆樓主

你點識佢架?拍左拖幾耐結婚?冇理由佢地2母子咁奇奇怪怪你唔擦覺,當初好正常嗎?可能佢前妻都係怕左佢地先走。


翡翠宮

積分: 75393


58#
發表於 17-7-18 14:11 |只看該作者

回覆樓主

勁怪喎成家人
早走早著呀

你小心D 呀


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


59#
發表於 17-7-18 15:34 |只看該作者

回覆樓主:

老老實實,佢咁借錢法要唔要你還,或者分你身家

真心,祝你離婚成功!
大家好,我是子悠~~


珍珠宮

積分: 31362


60#
發表於 17-7-18 16:18 |只看該作者

回覆樓主:

小心自己d財產

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo