夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 17287


41#
發表於 17-7-21 08:56 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-7-21 00:01
一定會啦, 我係唔抵得佢交稅6位數私己7位數就覺得自己富貴到令人葡萄佢囉
好想知佢哪裡來的自信 ...

仲要係4年前同而家一樣,都係升到冇得升!老公比$供佢名果層樓,交6位數字稅和7位數的C己其實冇需要把舊屎重貼,更新下這4年的改變咪仲好!應該係咁,我名層樓已經供完,C6再買多一層比我收租、3個小朋友現在全部讀國際學校、之後出國、交7位數的稅、8位數的C己辭去鐵飯碗,火燒旗桿咁就係超級幸福啦!


子爵府

積分: 13131

開心吸收勳章


42#
發表於 17-7-21 09:28 |只看該作者
fifiger 發表於 17-7-20 12:24
首先,我唔係每兩年一次,我只係係三年半前講過一次。
我有時都會睇到,好多jm講點解夫妻喱版永遠只有有問 ...

「家家有本難諗的經,你好好諗經吧」

最後呢句,難聽到呢!
真正開心幸福嘅人先唔會咁講嘢


瑪瑙宮

積分: 139710


43#
發表於 17-7-21 09:59 |只看該作者
clyl03 發表於 17-7-21 08:56
仲要係4年前同而家一樣,都係升到冇得升!老公比$供佢名果層樓,交6位數字稅和7位數的C己其實冇需 ...


放工唔使買餸煮飯趕接囝, 已經好多 jm 好羡慕, 唔係歸功 99 係乜, 一提 99 就起晒鋼.


伯爵府

積分: 17287


44#
發表於 17-7-21 10:04 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-7-21 09:59
放工唔使買餸煮飯趕接囝, 已經好多 jm 好羡慕, 唔係歸功 99 係乜, 一提 99 就起晒鋼.
...

因為真正旺夫嘅係自己,唔係99


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


45#
發表於 17-7-21 10:27 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-7-21 09:59
放工唔使買餸煮飯趕接囝, 已經好多 jm 好羡慕, 唔係歸功 99 係乜, 一提 99 就起晒鋼.
...

同埋係樓主自己講起99先既,到你留言佢就串你呢度係夫妻版唔係婆媳版
佢講就得人地講就唔得


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


46#
發表於 17-7-21 10:36 |只看該作者
clyl03 發表於 17-7-21 10:04
因為真正旺夫嘅係自己,唔係99

樓主緊係最大功勞啦,佢c6當年咁手緊都娶到佢咁旺夫賢內助,c6執到寶啦
掉返轉99要多謝樓主就岩數


複式洋房

積分: 197


47#
發表於 17-7-21 10:38 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-7-20 20:26
本來都覺得樓主無乜野,係同一個topic曬2次攪笑d啫
但之後睇到佢回覆話人葡萄佢,堅係頂唔住囉
咩事呀樓主 ...
我都有同感呀~
咩正能量呀??
喱個完全係一個純曬命既post,
只見樓主不停講錢, 升職, 政府工......
政府工有幾巴閉呀???!!
如果真係咁幸褔,
就好好珍惜你現在所擁有既一切,
要感恩有個好奶奶幫你湊小朋友,
老人家湊小朋友好辛苦架!!


伯爵府

積分: 18628


48#
發表於 17-7-21 10:41 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-7-20 11:25
其實你每兩年晒一次你覺得自己幫到人咩?

睇番你來呢邊都只係出自己既所謂“正能量” , 平時對呢邊既jm ...

樓主嘅所謂“正能量”就係好似曬冷俾人睇佢屋企家底係幾多囉……而唔係分享兩公婆嘅相處之道……好多JM都應該想知係如何去維繫一段婚姻,如何去相處,去互相包容體諒!而唔係想知幾年後我有幾多錢進賬,我要交幾錢稅睇個題目以為好醒,入來就知伏左,原來係曬命post!
不過題外話囉……依D所謂曬命post,真係好難閃到人嘅,俾我感覺就係可能樓主老公工作忙唯有不停俾錢補救下啦……樓主又真係好容易滿足渦,有錢就有幸福,不停強調老公俾幾多,其實係迷自我安慰說服自己佢老公真係好到加01呀?
最後想問……今時今日係香港地7位歲存款真係咁吧閉嘅?要唱通街


大宅

積分: 3943


49#
發表於 17-7-21 10:53 |只看該作者
QY08040408 發表於 17-7-21 10:41
樓主嘅所謂“正能量”就係好似曬冷俾人睇佢屋企家底係幾多囉……而唔係分享兩公婆嘅相 ...

我同你想法差不多
其實交六位數稅,七位數C己.... 其實真係好多人都係...


伯爵府

積分: 18628


50#
發表於 17-7-21 10:59 |只看該作者
smilesmilefan 發表於 17-7-21 10:53
我同你想法差不多
其實交六位數稅,七位數C己.... 其實真係好多人都係...
...

學我媽話齋“係都要打開個肚皮俾人笑嘅”


男爵府

積分: 9553

DHA勳章


51#
發表於 17-7-21 17:41 |只看該作者
Meir079 發表於 17-7-20 22:45
我99咪一樣,話就錫D孫,叫佢睇都話呢度個度唔舒服,我一樣無得返工,我就嚟癲
...

我都係


大宅

積分: 2841


52#
發表於 17-8-20 11:26 |只看該作者
fifiger 發表於 17-7-19 22:34
9年前重遇他(現在的老公),拍拖3個月便發現有了bb,當時大家決定結婚。但老公無錢,欠咭數,我有些積蓄, ...

謝分享
酒逢知己千杯少

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo