自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   37


男爵府

積分: 6780

15週年勳章


41#
發表於 17-9-7 11:37 |只看該作者
我都有睇金ling 佢由以前開始已經中意拍片介紹 幾好睇呀


禁止訪問

積分: 3840


42#
發表於 17-9-7 11:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20743


43#
發表於 17-9-7 11:45 |只看該作者

回覆樓主

重有黑咪,近年好似富貴左好多。聽講佢老公做攝影,有搵甘多銭嗎?


珊瑚宮

積分: 103465

2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏


44#
發表於 17-9-7 11:46 |只看該作者

回覆樓主

最近只睇過呢度啲JM話好靚果位韓國女仔教化妝咋,我呢刻又醒唔起個名,從來冇試過睇完片買野


男爵府

積分: 9216


45#
發表於 17-9-7 11:46 |只看該作者
KUDOS 發表於 17-9-7 11:26
我有朋友本身做文職,公餘做KOL,只係將件product擺響塊臉旁邊影張相,或者倒一pat響手背,然後copy成段產 ...
係wor

仲要幾個kol d post 入面d 字都係一樣, 係d 相唔同


大宅

積分: 2099

2018復活節勳章


46#
發表於 17-9-7 11:55 |只看該作者
最唔LIKE既係我地真金白銀買D化妝品
佢地係一車一車咁送俾佢地


珍珠宮

積分: 32386


47#
發表於 17-9-7 11:57 |只看該作者
s4k 發表於 17-9-7 11:32
其實KOL有咩付出? 同埋呢,如果有正職應該做唔到?因為公司覺得你太多時間係副業到? ...

擺個樣上網俾唔識嘅人評頭品足
甚至揭開自己私生活

唔覺所為嘅KOL真係搵到錢,一係本身家底厚,
一係想R著數貪小便宜,一係利用呢個title 去做其他野搵錢,
KOL用來製作影片嘅時間長過一般文識,可以話無晒自己亦可以話自己就是活在KOL世界,
KOL 電競呢啲都只係卓頭嘢,商業活動
其實好多睇嘅都係花生友,睇耐咗來來去去個個講嘅嘢都係咁,冇晒新鮮感就冇人睇


子爵府

積分: 13635


48#
發表於 17-9-7 11:59 |只看該作者
Jennifer 我有睇開,佢真係好厲害,做youtuber 都係短短幾個月時間已經咁愛歡迎,不停有pr送產品,出席活動同埋拍廣告。


子爵府

積分: 10732


49#
發表於 17-9-7 12:04 |只看該作者
jojo1234 發表於 17-9-7 11:45
重有黑咪,近年好似富貴左好多。聽講佢老公做攝影,有搵甘多銭嗎?做做下beauty share就開鋪...當然富貴左~~~


男爵府

積分: 6442


50#
發表於 17-9-7 12:05 |只看該作者
bobocheung65 發表於 17-9-7 11:10
我而家已經unfollow 啦 只是不明白點解可以廣告扮share 又可以搵咁多錢

其實佢哋賣廣告好多喺info box都有寫明係sponsored 架喎,bethni Y佢啲片更會喺片的角落注明係ad添,而且佢仲有做好多粉底測試片,膈佢差唔多膚質嘅人睇咗真係好有幫助架喎,而且我又唔覺得佢炫富,佢生喺有錢之家都唔係佢嘅錯黎架嘛⋯

其實廣告不嬲都有架啦,以前電視廣告雜誌廣告為主,而家啲人唔睇電視又唔買雜誌,轉咗平台去網上,咁都係各取所需啫,同埋你覺得賣廣告好黑人憎,但可能對一啲人黎講,佢唔睇呢個廣告佢真係唔知有呢種商品架喎,可能佢睇完廣告去買返黎係真係好啱佢用呢⋯好似呢排好多youtuber賣萬秀雷敦出果幾款mask,咁呢款mask本身我自然都用開,係真心覺得又平又好用架喎,唔一定賣咗廣告就係唔好架嘛


珍珠宮

積分: 37269

畀面勳章


51#
發表於 17-9-7 12:06 |只看該作者
冇留意


禁止訪問

積分: 1453


52#
發表於 17-9-7 12:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 62306

畀面勳章


53#
發表於 17-9-7 12:09 |只看該作者
Dear-Valerie 發表於 17-9-7 10:27
從來冇留意blogger/KOL... 因為唔使佢地"教"我邊度食玩買...

同意你話"廣告product真係睇完都降低智慧"... ...

同意,我完全無睇
不過我知點解佢地搵咁多,就因為如樓主一樣,有人講有人睇
所以呢d人有份貢獻佢地的收入


男爵府

積分: 7915


54#
發表於 17-9-7 12:43 |只看該作者
本帖最後由 huisandy 於 17-9-7 12:43 編輯

唔知呢, 其實我覺得, 睇kol既, 好多都係小朋友....

當然亦有唔少大人睇, 尤其是化妝果d, 不過, 有D所謂「搞笑型」kol, 果d 笑點真係好小學雞, 仲係停留抄周星馳的層次....小朋友可能好buy, 但大人應該.......

所以, 廣告商俾錢佢地, 可能最終只係sell俾小朋友??

說實話, 我真係唔識欣賞果d kol, 都唔明咁既「質素」點解都咁多人睇...當諗到係小朋友睇, 如果真係咁, 就會明晒


伯爵府

積分: 15072


55#
發表於 17-9-7 13:08 |只看該作者

回覆樓主

時代變,人亦變!

睇下無妨,唔好太上心就ok
遠離癲狗Ling.W+小人ssss


珍珠宮

積分: 39840

王國教室勳章


56#
發表於 17-9-7 13:13 |只看該作者
s4k 發表於 17-9-7 11:32
其實KOL有咩付出? 同埋呢,如果有正職應該做唔到?因為公司覺得你太多時間係副業到? ...

有d係有正職,份工又會有幫助,例如佢本身有化妝公司,有美容院,咁樣賺好多生意。
朋友話全部brand係要個人氣,而朋友話例如某product 俾KOL吹得好勁,人氣好旺,個product 真係會好好賣!而KOL有時介紹人去脫毛呀護膚療程啊,其實佢地有commission 又有free treatments ...

所以好多做做下就全職


珍珠宮

積分: 34070


57#
發表於 17-9-7 13:18 |只看該作者
puitan 發表於 17-9-7 11:59
Jennifer 我有睇開,佢真係好厲害,做youtuber 都係短短幾個月時間已經咁愛歡迎,不停有pr送產品,出席活動 ...

佢好靚女


男爵府

積分: 6618


58#
發表於 17-9-7 13:22 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 fungenergy 於 17-9-7 13:26 編輯

金鈴先係最衰o個個,你上網search下就知。細個賣老翻帽,恨上位

反而bethni係有錢,有氣質,已經好低調唔會睇唔起人,試化妝品都好詳細分享

你望下sue,jenn呢d拜金女先講啦


男爵府

積分: 6123


59#
發表於 17-9-7 13:40 |只看該作者
bethni Y 我覺得佢幾OK wow
我覺得佢講野都幾中肯呀 佢賣廣告係真係寫到明 但係我覺得以Youtube 黎講佢都係有心機去做架啦。

thebibi0518 都幾好 share d 野都易受落, (可能同佢本身的職業有關) 我見佢真心鐘意beauty 而去買。有d人會為左利益去做,但係我覺得佢唔係。

其實KOL 我覺得係香港係無...... 人地外國個D 都唔係咁 有cert 呀又盛而又真係識野. 你話而家香港kol .....真係......

上youtube 睇下野咪算囉, 娛樂下姐。唔使咁認真o既........


珍珠宮

積分: 46677

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


60#
發表於 17-9-7 13:40 |只看該作者
s4k 發表於 17-9-7 11:37
係邊個?? 靚唔靚咖?咁無影響佢正職?

Umm.....唔係出名嗰啲KOL,所以唔好講名啦,正職又唔會影響到,因為放工or weekend先去d發佈會影張相咁啫!

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo