想生BB

跳至

首頁
12345...27

尾頁
   13


大宅

積分: 1516


41#
發表於 17-9-18 14:58 |只看該作者
kamkam528 發表於 17-9-17 22:06
我好懶咋, 係點點綠買d 黑豆粉, 再沖水飲, 再懶d就係買維它黑豆奶

維他黑豆奶都得?


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 17-9-18 16:28 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-9-18 14:58
維他黑豆奶都得?

甘黑豆成份一定冇自己抄或焗甘多啦!呢d 係懶人做法, 叫做好過冇飲


大宅

積分: 1616


43#
發表於 17-9-18 18:30 |只看該作者

回覆樓主:

我今個月月頭開始ivf, 打足13日針, 今日抽左13粒卵, 我一直太小看抽卵呢個手術, 今朝抽完後咁多個鐘, 而家齋瞓床都好痛, 希望呢一切痛楚唔好白費


複式洋房

積分: 212


44#
發表於 17-9-18 18:45 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-9-17 12:25
但係兩粒真係太少,如果唔好彩兩粒都唔好就無得做

食d咩可以令d卵子靚d?做到都盡量做

我只可以話做ivf真係重質不重量,我係過來人,第一次做果時抽到22粒,有16粒成功受精,但結果係全部失敗⋯⋯所以唔好太介意數量。


複式洋房

積分: 150


45#
發表於 17-9-18 18:58 |只看該作者
Namie52 發表於 17-9-18 18:45
我只可以話做ivf真係重質不重量,我係過來人,第一次做果時抽到22粒,有16粒成功受精,但結果係全部失敗⋯ ...

你之後有沒有再試第二次IVF呢?


複式洋房

積分: 212


46#
發表於 17-9-18 19:00 |只看該作者
bbj1231 發表於 17-9-18 18:58
你之後有沒有再試第二次IVF呢?

有呀,已經開始咗,抽咗卵但未放胎。


大宅

積分: 3119


47#
發表於 17-9-18 19:03 |只看該作者
Namie52 發表於 17-9-18 18:45
我只可以話做ivf真係重質不重量,我係過來人,第一次做果時抽到22粒,有16粒成功受精,但結果係全部失敗⋯ ...

是在那做?


大宅

積分: 1071


48#
發表於 17-9-18 19:09 |只看該作者
Namie52 發表於 17-9-18 18:45
我只可以話做ivf真係重質不重量,我係過來人,第一次做果時抽到22粒,有16粒成功受精,但結果係全部失敗⋯ ...

醫生有無講失敗原因?
我嚟緊都會第二次IVF。呢條路真係好艱辛!


複式洋房

積分: 212


49#
發表於 17-9-18 19:22 |只看該作者
bell18 發表於 17-9-18 19:03
是在那做?

養和


複式洋房

積分: 212


50#
發表於 17-9-18 19:25 |只看該作者
Chu12345 發表於 17-9-18 19:09
醫生有無講失敗原因?
我嚟緊都會第二次IVF。呢條路真係好艱辛!

醫生只話最大可能係胚胎唔靚。係呀,條路真係好難行⋯⋯


大宅

積分: 1516


51#
發表於 17-9-18 19:33 |只看該作者

回覆樓主

原來咁多jm要做第二次,咁咪好貴!


大宅

積分: 1516


52#
發表於 17-9-18 19:34 |只看該作者
mmbili 發表於 17-9-18 18:30
我今個月月頭開始ivf, 打足13日針, 今日抽左13粒卵, 我一直太小看抽卵呢個手術, 今朝抽完後咁多個鐘, ...

醫生同我講抽卵會麻醉,唔痛架喎,聽到你咁講,好驚添


大宅

積分: 1616


53#
發表於 17-9-18 19:44 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-9-18 19:34
醫生同我講抽卵會麻醉,唔痛架喎,聽到你咁講,好驚添

手術須知話會打局部麻醉, 但我淨係打左鎮靜劑同止痛藥, 唔覺有打麻醉藥。 手術10分鐘啲痛都忍到, 但估唔到抽完個肚咁漲咁痛, 可能我平時無m痛唔太習慣


大宅

積分: 1516


54#
發表於 17-9-18 19:47 |只看該作者
mmbili 發表於 17-9-18 19:44
手術須知話會打局部麻醉, 但我淨係打左鎮靜劑同止痛藥, 唔覺有打麻醉藥。 手術10分鐘啲痛都忍到, 但估 ...

即係抽完會有好似黎m既感覺?你係邊度做?


複式洋房

積分: 150


55#
發表於 17-9-18 21:23 |只看該作者
Namie52 發表於 17-9-18 19:00
有呀,已經開始咗,抽咗卵但未放胎。

你相隔幾耐再做第二次?
咁即係第二次成功去到day 5?


複式洋房

積分: 212


56#
發表於 17-9-18 21:46 |只看該作者
bbj1231 發表於 17-9-18 21:23
你相隔幾耐再做第二次?
咁即係第二次成功去到day 5?

相隔一年左右,最終都係得1個day 5, 2個day 6⋯⋯


複式洋房

積分: 150


57#
發表於 17-9-18 22:06 |只看該作者
Namie52 發表於 17-9-18 21:46
相隔一年左右,最終都係得1個day 5, 2個day 6⋯⋯

再做第二次事前有沒有特別食什麼食物呢?


複式洋房

積分: 212


58#
發表於 17-9-18 22:27 |只看該作者
bbj1231 發表於 17-9-18 22:06
再做第二次事前有沒有特別食什麼食物呢?

冇特別呀,只係打針時食吓蛋,唔敢做太多,費事自己壓力愈黎愈大。


複式洋房

積分: 150


59#
發表於 17-9-19 06:25 |只看該作者
Namie52 發表於 17-9-18 22:27
冇特別呀,只係打針時食吓蛋,唔敢做太多,費事自己壓力愈黎愈大。

其實有好多野要食.... 要做之前預備, 有時都覺得真係好攰, 但唔食唔做又怕出來結果令自己後悔, 真係好矛盾


大宅

積分: 1616


60#
發表於 17-9-19 08:32 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-9-18 19:47
即係抽完會有好似黎m既感覺?你係邊度做?

本帖最後由 mmbili 於 17-9-19 08:33 編輯

好似m痛咁, 同埋個肚好漲, 食完野又痛, 坐低起身轉身都痛, 最後忍唔住食左粒panadol. 我喺qm做

首頁
12345...27

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo