立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1516
kamkam528 發表於 17-9-17 22:06 我好懶咋, 係點點綠買d 黑豆粉, 再沖水飲, 再懶d就係買維它黑豆奶
伯爵府
積分: 19039
tomatolmc 發表於 17-9-18 14:58 維他黑豆奶都得?
積分: 1616
複式洋房
積分: 212
tomatolmc 發表於 17-9-17 12:25 但係兩粒真係太少,如果唔好彩兩粒都唔好就無得做 食d咩可以令d卵子靚d?做到都盡量做
積分: 150
Namie52 發表於 17-9-18 18:45 我只可以話做ivf真係重質不重量,我係過來人,第一次做果時抽到22粒,有16粒成功受精,但結果係全部失敗⋯ ...
bbj1231 發表於 17-9-18 18:58 你之後有沒有再試第二次IVF呢?
積分: 3119
積分: 1071
bell18 發表於 17-9-18 19:03 是在那做?
Chu12345 發表於 17-9-18 19:09 醫生有無講失敗原因? 我嚟緊都會第二次IVF。呢條路真係好艱辛!
mmbili 發表於 17-9-18 18:30 我今個月月頭開始ivf, 打足13日針, 今日抽左13粒卵, 我一直太小看抽卵呢個手術, 今朝抽完後咁多個鐘, ...
tomatolmc 發表於 17-9-18 19:34 醫生同我講抽卵會麻醉,唔痛架喎,聽到你咁講,好驚添
mmbili 發表於 17-9-18 19:44 手術須知話會打局部麻醉, 但我淨係打左鎮靜劑同止痛藥, 唔覺有打麻醉藥。 手術10分鐘啲痛都忍到, 但估 ...
Namie52 發表於 17-9-18 19:00 有呀,已經開始咗,抽咗卵但未放胎。
bbj1231 發表於 17-9-18 21:23 你相隔幾耐再做第二次? 咁即係第二次成功去到day 5?
Namie52 發表於 17-9-18 21:46 相隔一年左右,最終都係得1個day 5, 2個day 6⋯⋯
bbj1231 發表於 17-9-18 22:06 再做第二次事前有沒有特別食什麼食物呢?
Namie52 發表於 17-9-18 22:27 冇特別呀,只係打針時食吓蛋,唔敢做太多,費事自己壓力愈黎愈大。
tomatolmc 發表於 17-9-18 19:47 即係抽完會有好似黎m既感覺?你係邊度做?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy