自由講場

跳至

首頁
12345...16

尾頁
   3


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 17-9-26 08:07 |只看該作者
Udea 發表於 17-9-26 07:49
幾個星期就有人為呢個topic又拗一次

係wo,不過如果無啦啦突出黎企左邊,阿媽應該好唔得閒

其實要怪就怪地鐵就樓梯同電梯隔好遠


珍珠宮

積分: 36469


42#
發表於 17-9-26 08:07 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 17-9-26 07:09
繁忙時間你試下企左邊睇下點(既然你話極少人行)

在中環金鐘肯定9萬对鐳射眼掃穿背脊。。


珍珠宮

積分: 39770


43#
發表於 17-9-26 08:07 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

你冇見人行係因為唔係返放工時間姐, 你試下返工時間企晒2邊


侯爵府

積分: 20523


44#
發表於 17-9-26 08:07 |只看該作者
我試過係中環同個朋友企係同一級, 跟著有個類abc女人打我個背包, 當我令轉睇吓咩事時, 佢一野向前行......., 仲要俾我朋友話我阻住人....好無辜


珍珠宮

積分: 36391


45#
發表於 17-9-26 08:08 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

係, 單行人龍好長


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 17-9-26 08:08 |只看該作者
katherine.k 發表於 17-9-26 08:06
絕對係, 港鐵成條樓梯喺隔離係都要行電梯

好多站都唔係正正旁邊係樓梯


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


47#
發表於 17-9-26 08:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36469


48#
發表於 17-9-26 08:09 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...

同意,各適其式。


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


49#
發表於 17-9-26 08:09 |只看該作者
LokYauYau 發表於 17-9-26 08:04
睇下邊個地鉄站啦,中環,金鐘上下班時間,左行右企係潛規則

繁忙時間,如有職員開咪疏導,兩邊都要企


翡翠宮

積分: 85733

2025勳章蛇年勳章


50#
發表於 17-9-26 08:10 |只看該作者
唔行塞住,咪當你大陸自由行唔知香港文化!
自由太多會令世人失去平衡


已刪除用户

積分: 38587

2023年兔年勳章 2018復活節勳章


51#
發表於 17-9-26 08:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11618


52#
發表於 17-9-26 08:11 |只看該作者

回覆樓主

如果返鰂魚涌,要行樓梯都幾係野。
係金鐘轉線,行樓梯都行3/4層

如果係咁唔鐘意左行右企,咁不如每人行多步。支持企既人,係行果邊企定,咁後面既人就會跟住企。約定俗成


子爵府

積分: 10061

2024年龍年勳章


53#
發表於 17-9-26 08:11 |只看該作者
我試過不是繁忙時間,拖住小朋友3,4歲我企右佢企左,往下在ifc站,當時到中間一半條梯都算長,有一名外藉男子竟然撞開我小朋友跟住在我們中間跳過,當時我小朋友往下跌左1級好彩我扯住小朋友件衫,唔係就成個碌落去


水晶宮

積分: 65403


54#
發表於 17-9-26 08:11 |只看該作者
地鐵詒話明企定定!香港人唔守規則!衰過大陸人!搞到守規矩要排長龍!


珍珠宮

積分: 36469


55#
發表於 17-9-26 08:12 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 17-9-26 08:05
Agree !國際繁忙文化,唔趕企單邊,方便大家何樂而不為呢?

係,我在倫敦星加坡搭地鐵,人地都如此。


珍珠宮

積分: 33455


56#
發表於 17-9-26 08:13 |只看該作者

回覆樓主:

惟有接受。
我只係驚危險咋,有時見d you tube 片講到條扶手電梯好似好易下陷有啲驚驚地咋


大宅

積分: 2476


57#
發表於 17-9-26 08:14 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 cottoncandy520 於 17-9-26 08:15 編輯

上太古城個站兩邊都好似無樓梯,如果唔行,條電梯又長,我唸返工時間15分鐘都唔知上唔上到去,同埋都唔見有lift搭!


禁止訪問

積分: 8395


58#
發表於 17-9-26 08:15 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


59#
發表於 17-9-26 08:15 |只看該作者
tingho 發表於 17-9-26 08:10
咁意外既野好難預料既…

講到意外就唔關d人都用嘅事,如果企滿人,出事仲大件事


男爵府

積分: 9028


60#
發表於 17-9-26 08:17 |只看該作者

回覆樓主

有時候人真系好多,焗住企左,又焗住行,其實快得幾多ze

首頁
12345...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo