自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25798


41#
發表於 17-9-29 14:20 |只看該作者

回覆樓主

妹妹仔唔識轉膊啫


水晶宮

積分: 58739


42#
發表於 17-9-29 14:21 |只看該作者

回覆樓主

我唔知喎

呢d係常識?!


公爵府

積分: 28669


43#
發表於 17-9-29 14:23 |只看該作者
JoanC 發表於 17-9-29 13:36
如果我想要多張,我會入多次錢,我覺得哩個係常理。會俾多張係人情,唔俾你最多係話佢無人情味啫,為何是無 ...

但當五蚊兩張亦岩喎


公爵府

積分: 28669


44#
發表於 17-9-29 14:24 |只看該作者
mocha20150323 發表於 17-9-29 13:03
其實我真係唔知要貼曬比同行人!以前賣旗我只貼一個,我自己買旗都只要一個!

不過對方問到出口,應該貼啦 ...

加一,我都唔知原來同行人有份


寶石宮

積分: 257473

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


45#
發表於 17-9-29 14:25 |只看該作者
明顯佢無同亞媽買過旗.......唔識做~
放下自在


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 17-9-29 14:26 |只看該作者
theclacheng 發表於 17-9-29 12:47
其實真係好小事,我只係想講宜家D學生連日常生活的常識都冇

其實會唔會一竹打一船人?


男爵府

積分: 7621


47#
發表於 17-9-29 14:28 |只看該作者
我的情況是
我捐錢買,亞仔會行開吾要。
我問佢為何?他說佢沒有捐錢所以吾會要。


男爵府

積分: 8688

2018復活節勳章


48#
發表於 17-9-29 14:31 |只看該作者
其實呢D野都無話邊個岩定錯既~
大家都係做善事JA

如果下次咁情況 俾多$2等亞女自己入


伯爵府

積分: 15018

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章


49#
發表於 17-9-29 14:34 |只看該作者
theclacheng 發表於 17-9-29 12:47
其實真係好小事,我只係想講宜家D學生連日常生活的常識都冇
中學生都需要生活歷驗,先有人生經驗,佢/其他同學,有些事情之前未有試過,唔知道,唔出奇.."呀!原來係咁嫁!" 叮一聲先知道.
相信大家都試過"豬"左先知定.


大宅

積分: 1195


50#
發表於 17-9-29 15:52 |只看該作者

回覆樓主:

吾係人人都咁醒目識do, 下次入錢前可能要講明, 我想買兩張, 毎張捐5蚊, 呢度十蚊, 吾該!


男爵府

積分: 7079

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


51#
發表於 17-9-29 15:53 |只看該作者
下, 我覺我只係個中學生有d倔強咋wor...
講真, 我冇認知話賣旗, 一人出錢, 要比晒同行者....................唔認為呢個係常識.....
但如果人地開到聲, 就會比囉....唔會話開到聲都堅持唔比.....
我中學時賣旗, 都唔會主動貼埋比同行者wor....但如果見人地唔走/望一望等一等似係想要, 我就會比埋佢, 其實快D賣晒仲好快D收工閃人.....


男爵府

積分: 6843


52#
發表於 17-9-29 16:08 |只看該作者

回覆樓主:

我朋友(一個人 男性)試過同樓主相反,
有個中學生叫佢買旗,佢係褲袋隨手拎左2個硬幣入,
個中學生問佢係咪要買2支旗?

我朋友都問而家係咪規定左入一次錢就買“一支旗”


珍珠宮

積分: 41943


53#
發表於 17-9-29 16:11 |只看該作者
應該係細路女吳識野,老師又吳知佢地吳識所以無講


珍珠宮

積分: 41943


54#
發表於 17-9-29 16:13 |只看該作者
theclacheng 發表於 17-9-29 12:47
其實真係好小事,我只係想講宜家D學生連日常生活的常識都冇
應該到出黎做野果陣,就會有基本常識


翡翠宮

積分: 91777

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


55#
發表於 17-9-29 16:14 |只看該作者
theclacheng 發表於 17-9-29 12:47
其實真係好小事,我只係想講宜家D學生連日常生活的常識都冇

其實個學生又冇錯喎, 唔係一定要比晒同行的人, 同呢D關咩生活常識事呀


侯爵府

積分: 21613

2018復活節勳章 畀面勳章


56#
發表於 17-9-29 16:15 |只看該作者

回覆樓主:

可能佢唔識,或者說法欠圓滑令人唔舒服而已


伯爵府

積分: 16931


57#
發表於 17-9-29 16:16 |只看該作者
我唔認同"一人入錢同行人都可以得到一支旗" 這是生活常識, 從來冇人講過或否定過呢個講法, 即係根本冇規定, 咁比係人情唔比係道理. 我都試過一家大細遇著媽媽帶住小朋友賣旗, 因為我係比錢小朋友入的, 最後只係貼比我小朋友, 我覺得冇話啱定錯, 我唔會問對方要一張, 如果之後再遇到有人叫賣旗, 我就會答我已經買咗.


珍珠宮

積分: 31496


58#
發表於 17-9-29 16:17 |只看該作者
theclacheng 發表於 17-9-29 12:47
其實真係好小事,我只係想講宜家D學生連日常生活的常識都冇

咁都叫日常生活嘅常識? 可能人地第一次賣旗啫,駛唔駛咁講嘢呀?


用戶要求終止服務

積分: 37634


59#
發表於 17-9-29 16:18 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 happybebebe 於 17-9-29 16:23 編輯

咁多人賣過旗咩。唔識都唔奇丫,又唔係一定要賣,無指引點賣又無教點賣。
如果唔係學校要學生賣,我跟本都唔想要小朋友去賣旗。


大宅

積分: 3182


60#
發表於 17-9-29 16:26 |只看該作者
lolo272 發表於 17-9-29 13:46
我賣旗就係咪都貼, 貼多兩張添呀, 快D賣完收工! 反正D貼紙都唔會重複用

me too

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo