想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1688


41#
發表於 17-11-1 19:00 |只看該作者
我本身係28/10DD,前一晚有經痛既感覺,當日晏晝重流左少少血,之後二日就一早keep 住流啡,但個量又好少,於是30號晚同31號朝早拎綠d試下!(有線)但我依架依然keep 住有流啡!有時一,二滴,有時會流好似分泌物既量。我打過去婦科,佢話太早期咩都照唔到,建議我直接入急症室。但我問過過來人,話就算我入院都冇野可以做到,都只係訓床!(因為太早期,咩都唔會照到)我應該點呢?但我咩感覺都冇,連最基本會胸漲都冇!依架個人好迷茫!
myimage.jpg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo