夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 710


41#
發表於 04-11-2 14:12 |只看該作者

Re: 又不捨老公了

hlmom

你有冇諗過佢而家可能同第二個女人住埋呀???如果係真既, 你仲會唔會好似而家咁, 咁愛佢呀???
我都覺得你應該放手, 因為你而家有老公同冇老公根本冇分別??


別墅

積分: 710


42#
發表於 04-11-8 16:10 |只看該作者

Re: 又不捨老公了

hlmon

咁耐都唔見你有回應既?? ?-(


複式洋房

積分: 475


43#
發表於 04-11-9 17:20 |只看該作者

Re: 又不捨老公了

謝謝你們的關心.

曾平靜了一陣子,卻又再有風波.

我現在需要決擇.
到外地工作?但若是,是否帶bb去?
若帶bb去,我能否應付?(會請個工人,但,我信得過她嗎?)我又要出差,帶了他去是否真對他好?
但若不帶bb去,又心有不舒服,覺得對不起仔仔.

我同朋友傾過,
有的說,帶去請個工人,有新生活,一定可應付的.
有的說,不要帶,要重新生活,說不定你會識一個愛你的人,重新生活.帶了兒子你又不能應付,又要出差,都不能照顧他.

另外,我也可選擇繼續留港找工作.
但現在很難找工.且要找一份自己喜歡的工.

很多的東西在考慮.

問了他...他像不太想在一起了.
他又一再拖...說下週再談

我真的覺得這是非人的生活....很沒有意義...

或者,如我多數的朋友說,離開是最好的.
但...至於我兒,我實在覺得對他太不好了.

為何5年前要犯下這個錯誤.
或是,為何2年前要選擇了...唉....不開心

還有,我仍會相信他沒有第二個的,因是他說的.且,他很忙.就讓我認為他是太忙,未有心理準備做爸爸吧.


等待驗證會員

積分: 187


44#
發表於 04-11-9 18:23 |只看該作者

Re: 又不捨老公了

有d外地請幫傭唔係易事.
不過如果你連bb都唔要,
佢係咪太可憐呢?

雖然我唔知你做d咩工,
不過如果俾我, 點都唔會選擇同自己骨肉分開.
係咪係香港真係搵唔到工?
抑或你只想找個excuse離開呢度?
甚至怕bb阻住你識男人?(我sense到你朋友有咁既意思)

我只係覺得bb太可憐...... :cry:


複式洋房

積分: 475


45#
發表於 04-11-9 18:37 |只看該作者

Re: 又不捨老公了

Lavenda
找工人應不是問題.但只是我能否放心給他湊.

我並沒有想不要bb.正是因為我還在苦惱應怎樣處理,才會不開心.若我真能這樣就離去,我當然也不會苦惱.

我的朋友的確如你所說,不過,在我看來,若有個男人要我,但不要我bb,我也不會考慮.

我担心的,是我能否照顧bb.

在香港,可能較難找工,那份工,我喜歡它的nature,但就是不好的,是要在外地.若是base香港,我便不太要考慮,因我放心放在奶奶家.

我的bb,的確很可憐...無論我離開與否,帶他走與否.因為,都不是在一個健康的家庭中成長.這就是我覺得最不好的地方.


男爵府

積分: 7995


46#
發表於 04-11-9 20:30 |只看該作者

Re: 又不捨老公了

hlmom,

don't give up your baby, he is so pity! you are the only one who can give him true loves, care .
in hk, you still have a lot of chances, especially you still have friends, relatives here, may be your hubby will return one day. please pray for this decision.
always support u and will pray for you.


等待驗證會員

積分: 187


47#
發表於 04-11-9 22:41 |只看該作者

Re: 又不捨老公了

嗯.....我又唔係睇得咁悲觀,
我覺得只要媽媽愛佢,
一樣可以俾佢有個快樂家庭.
我覺得好多生活係一個所謂健全家庭既細路仔,
成日要聽父母吵鬧, 其實仲煩, 唔係都唔會離家出走.
倒不如生活係一個愉快既單親家庭,
好多男人返到屋企乜都唔理架啦,
根本同單親家庭冇分別.

所以你唔好悲觀同自憐,
為左bb要積極同開心d,
有阿媽錫就乜都夠.


別墅

積分: 710


48#
發表於 04-11-10 12:50 |只看該作者

Re: 又不捨老公了

我好同事Larverda既講法, 爸爸同媽媽成日都唔開心, 做仔女又點會生活得開心呀??單親家庭並唔代表以後都唔可以再見到父母是但一方既, 你要記住你係bb既媽媽, 你老公係bb爸爸, 就算你遲下識到的既伴侶, 呢個係唔可以改變既事實....

去外地工作, 你真係要考慮清楚. 去到一個係唔熟識既地方, 由頭開始, 仲要同埋bb, 坦白講真係唔係一件容易既事...


複式洋房

積分: 475


49#
發表於 04-11-11 18:30 |只看該作者

Re: 又不捨老公了

仍是在那死胡同內...
下週我會到外地見工了.
又剛巧,有另一個機會...

在香港,我怕我未能走出此困局.
離開,我怕我未能照顧bb.

今早再玫電他,但徒令自己再受傷害.
他不想答...若我要他答,他會說要離開...

不明何以會起初愛的人今天會變成如此...

我覺在浪費青春.

明明佑道是沒可能的...卻又不願相信.
明明知道是不回頭的...卻又守株待免.

我希望快快跳離這困局.讓我他日回想這時間時,能一笑置之.


別墅

積分: 630


50#
發表於 04-11-11 20:11 |只看該作者

Re: 又不捨老公了

路係要你自己去行,而行邊條路更係你選擇
做左就唔好後悔,明知後悔就唔好去做
我爸爸曾經同我講過
" 煩惱唔會去搵你,只會係你去搵煩惱,哩d叫自尋煩惱! "
冇問題係唔可以解決,你老公一而再,再而三咁逃避問題
佢並唔係一個頂天立地既好男人,而你又去幫佢搵藉口逃避...
你地兩公婆都冇勇氣去面對所有問題,日子一日一日咁過
將來對你地來講就更加遙遠.......仔仔既幸福就斷送你地手上
只要問題一解決,你就會覺得自己拖咁耐原來係好傻同浪費時間


複式洋房

積分: 401


51#
發表於 04-11-12 00:26 |只看該作者

Re: 又不捨老公了

括出去啦,唔好再等喇!


複式洋房

積分: 371


52#
發表於 04-11-12 00:59 |只看該作者

Re: 又不捨老公了

我覺得你應該離開香港,清楚環境後再接bb一起到外國生活。在香港,你很難走出困局,因為整天只想到他。現在處於困局的你,整天對bb也不是好事,因為bb好聰明。我覺得你如果有到外地就業的機會,不要放棄。這可能是對bb和你的一個新開始。俾自已一個短期目標,要振作自已。一個長期目標就是給bb和你自已在有尊嚴地生活下去。給bb一個機會,跟一個愛他的媽媽開開心心地過日子。我的姪女也是在單親家庭長大,不是圓滿,但也不失開心。bb見到媽媽開心,對生命有希望,才是媽媽能給他最大的禮物。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo