想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 308


41#
發表於 17-11-1 16:16 |只看該作者
fairymeow 發表於 17-10-27 16:30
個人係暖左既。。
我針過又艾過。。
間唔中都捉c6去睇。。

有肌瘤係咪唔好食中藥?


大宅

積分: 1105


42#
發表於 17-11-1 16:43 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-11-1 16:16
有肌瘤係咪唔好食中藥?

有肌瘤當然可以食中藥,但我問過醫師,有啲藥係唔用得,例如:當歸,反而會養大個瘤,所以詳細可以用乜野藥或者有疑慮,應該請教返你嘅中醫師

我嘅醫師亦叫我如果想肌瘤控制到,就要介海鮮,因為海鮮係又濕又寒,對子宮唔好


複式洋房

積分: 308


43#
發表於 17-11-1 17:24 |只看該作者
wendy0101 發表於 17-11-1 16:43
有肌瘤當然可以食中藥,但我問過醫師,有啲藥係唔用得,例如:當歸,反而會養大個瘤,所以詳細可以用乜野 ...

我有肌瘤,但中E都照比當歸我食,我宜家有啲驚


大宅

積分: 1196


44#
發表於 17-11-1 22:28 |只看該作者

回覆樓主:

我而家無睇謝安琪醫師了
發現有肌瘤就轉睇新醫師
希望靠中藥令個瘤唔好大落去喇


禁止訪問

積分: 228


45#
發表於 17-11-1 23:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 308


46#
發表於 17-11-1 23:44 |只看該作者
Karen4168 發表於 17-11-1 23:14
我講起中醫調理就好生氣(emoji),我未懷呢胎bb 前睇果中醫,足足睇左二至三個月,每次都話差不多得,差不 ...

咩係雪蓮貼?


禁止訪問

積分: 228


47#
發表於 17-11-1 23:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo