想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 282


41#
發表於 17-11-5 22:42 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-10-29 13:24
我last m系9月18
我確認bingo系10月20號
我21號去診所拎懷孕証明

樓主現時情況點啊?


大宅

積分: 1669


42#
發表於 17-11-5 22:44 |只看該作者
cherrycny 發表於 17-11-5 22:42
樓主現時情況點啊?

依家驗血報告出左
頭一支240
Last一枝74
醫生話跌得靚
已經宮外孕小產左!
聽日再去覆診
不過都心安既 起碼吾系宮外孕
唯有再努力過


複式洋房

積分: 282


43#
發表於 17-11-5 22:47 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-11-5 22:44
依家驗血報告出左
頭一支240
Last一枝74

一路跌都好呀,起碼排除宮外孕。我都係兩年前宮外孕切左一邊,所以好明白你當時既擔心。加油。再努力,養好身體,保持開朗喔。再等待天賜良缘。


大宅

積分: 1669


44#
發表於 17-11-5 22:49 |只看該作者
cherrycny 發表於 17-11-5 22:47
一路跌都好呀,起碼排除宮外孕。我都係兩年前宮外孕切左一邊,所以好明白你當時既擔心。加油。再努力,養 ...

知道,多謝你!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo