想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 351


41#
發表於 17-11-13 12:56 |只看該作者
回覆 yhho 的帖子

想問下你地呢, 王家瑋個度係咪無得揀性別? 我聽人地講 , 有D 係可以揀同埋指定要龍鳳胎 都得 ????


禁止訪問

積分: 223


42#
發表於 17-11-13 13:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 351


43#
發表於 17-11-13 15:34 |只看該作者
回覆 麻辣雞煲 的帖子

明白!!! 咁你知唔知抽血驗染色體同PGD 驗既野有咩唔同呀?


大宅

積分: 3715


44#
發表於 17-11-13 16:41 |只看該作者
LL723 發表於 17-11-13 12:54
回覆 bell18 的帖子

我BOOK 到喇... 你呢?

本帖最後由 yhho 於 17-11-13 16:42 編輯

太好了


大宅

積分: 3119


45#
發表於 17-11-14 12:54 |只看該作者
LL723 發表於 17-11-13 12:54
回覆 bell18 的帖子

我BOOK 到喇... 你呢?

what is your AMH ?
no. I will book dec 17th.


複式洋房

積分: 351


46#
發表於 17-11-14 13:59 |只看該作者
回覆 bell18 的帖子

AMH 4.24 ng/ml or 30.29pmol/L


大宅

積分: 3715


47#
發表於 17-11-14 18:39 |只看該作者
LL723 發表於 17-11-14 13:59
回覆 bell18 的帖子

AMH 4.24 ng/ml or 30.29pmol/L

應該都會多卵,不過要看埋FSH


大宅

積分: 3119


48#
發表於 17-11-14 22:13 |只看該作者
yhho 發表於 17-11-14 18:39
應該都會多卵,不過要看埋FSH

知吾知冇fsh 數據會比針藥馬?


大宅

積分: 3911


49#
發表於 17-11-15 00:27 |只看該作者
bell18 發表於 17-11-14 12:54
what is your AMH ?
no. I will book dec 17th.

12月17日? 星期日有得看咩?


大宅

積分: 3119


50#
發表於 17-11-15 12:10 |只看該作者
pkh0207 發表於 17-11-15 00:27
12月17日? 星期日有得看咩?

haha. sorry dec18


複式洋房

積分: 351


51#
發表於 17-11-15 12:38 |只看該作者
回覆 yhho 的帖子

多卵係好嘛? 但我有多囊症呀 FSH 係4.1 ... 咁姐係點呀?


別墅

積分: 551


52#
發表於 17-11-15 14:05 |只看該作者
回覆 LL723 的帖子

7仔

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo