自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   89


大宅

積分: 1029


41#
發表於 17-11-5 23:11 |只看該作者
jojojojom 發表於 17-11-4 16:05
以前亞媽教黃鱔焗飯去面黃

尼個要試下,有沒效果都系一餐飯者


大宅

積分: 1029


42#
發表於 17-11-5 23:12 |只看該作者
168138 發表於 17-11-4 16:16
我有join仙姐介紹嗰間做,我本身唔係白底,已經做咗3次都唔多覺白咗,但買咗仲有4次要做。反而我而家傾向 ...

你發現有秘方就話我知


大宅

積分: 1029


43#
發表於 17-11-5 23:14 |只看該作者
cinda72. 發表於 17-11-4 14:11
冇3次你join啦,最少5次,每次4500,計到條數啦

窮苦人家一名邊有閒錢


大宅

積分: 1029


44#
發表於 17-11-5 23:14 |只看該作者
bobomia 發表於 17-11-4 13:38
中醫認為脾虛就會面黃,你可以搵個中醫請教下,調理脾胃。

睇黎都要了


大宅

積分: 1029


45#
發表於 17-11-5 23:18 |只看該作者
x0x0x0 發表於 17-11-4 12:50
手板有冇黄?會不會吃太多红橙红色食物?係就停一排冇事!

手冇黃冇乜點食橙近排,平時只用紅蘿白煲湯,好似由小到大都系有d黃


珍珠宮

積分: 39141

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


46#
發表於 17-11-6 00:26 |只看該作者

回覆樓主

袁彌明隻b3堅去到黃又保水


大宅

積分: 1029


47#
發表於 17-11-6 00:29 |只看該作者
cara.mak 發表於 17-11-6 00:26
袁彌明隻b3堅去到黃又保水

我早幾日無意中見到有區嘅影片,都心郁郁


伯爵府

積分: 16348


48#
發表於 17-11-6 00:34 |只看該作者
mizrbeay 發表於 17-11-3 23:20
飲檸檬醋飲左三年,覺得自己白左,以前都係好黃,唔知關唔關事

點整?


大宅

積分: 2180


49#
發表於 17-11-6 00:35 |只看該作者
cinda72. 發表於 17-11-4 00:56
pico,3次已經去黃美白,係非常明顯

邊間做啊 how much


水晶宮

積分: 50254


50#
發表於 17-11-6 00:41 |只看該作者
白·富·美 發表於 17-11-4 12:41
檸檬切片浸熱水?要不要一日飲幾次?

我每朝起身即飲杯暖檸水(半個檸檬),之後再沖一樽下午再飲,已經飲左大概9個月。無意之間見到近日影相發覺白左(原本是想平衡身體酸鹼值,不是想美白),會繼續呢個飲用方法。不過如本身有胃毛病唔好亂試,因為新聞講過有人飲到胃潰瘍,要小心!

若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


大宅

積分: 3549


51#
發表於 17-11-6 01:39 |只看該作者
白·富·美 發表於 17-11-5 23:14
窮苦人家一名邊有閒錢

我最近用左呢隻面霜,覺得去黃幾好,我皮膚係又黃又係,用左之後令晒!但我唔清楚係咪人人皮膚都岩用,你可以上網睇下資料先!
myimage.jpg


大宅

積分: 3549


52#
發表於 17-11-6 01:39 |只看該作者
pollybaby1988 發表於 17-11-6 01:39
我最近用左呢隻面霜,覺得去黃幾好,我皮膚係又黃又係,用左之後令晒!但我唔清楚係咪人人皮膚都岩用,你 ...

又黃又黑....


大宅

積分: 3210


53#
發表於 17-11-6 01:57 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Ahlite 於 17-11-6 23:42 編輯

用原味Greek yogurt當面膜咁厚敷,平靚正, 深層清潔及美白,一星期1~2次,以前跟美容嗰邊d jm學的。


水晶宮

積分: 51137


54#
發表於 17-11-6 02:07 |只看該作者
cinda72. 發表於 17-11-4 14:11
冇3次你join啦,最少5次,每次4500,計到條數啦

我都有興趣呀~請問你覺得提亮嗎?
因為我膚色不均,有啲暗啞~


男爵府

積分: 6956


55#
發表於 17-11-6 02:07 |只看該作者
檸檬薏米水


大宅

積分: 1029


56#
發表於 17-11-6 13:21 |只看該作者
CINDYC 發表於 17-11-6 00:41
我每朝起身即飲杯暖檸水(半個檸檬),之後再沖一樽下午再飲,已經飲左大概9個月。無意之間見到近日影相發 ...

明白:mother:


大宅

積分: 1029


57#
發表於 17-11-6 13:21 |只看該作者
waynewon 發表於 17-11-6 02:07
檸檬薏米水

好的:mother:


大宅

積分: 1029


58#
發表於 17-11-6 13:22 |只看該作者
Ahlite 發表於 17-11-6 01:57
用原味Creek yogurt當面膜咁厚敷,平靚正, 深層清潔及美白,一星期1~2次,以前跟美容嗰邊d jm學的。
...

可以一邊食一邊full面


大宅

積分: 1029


59#
發表於 17-11-6 13:22 |只看該作者
pollybaby1988 發表於 17-11-6 01:39
我最近用左呢隻面霜,覺得去黃幾好,我皮膚係又黃又係,用左之後令晒!但我唔清楚係咪人人皮膚都岩用,你 ...

你系邊度買?


大宅

積分: 3549


60#
發表於 17-11-6 13:23 |只看該作者
白·富·美 發表於 17-11-6 13:22
你系邊度買?

我係大埔759買

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo