美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 10555


41#
發表於 17-11-24 18:32 |只看該作者
hchu06 發表於 17-11-24 15:27
JM, 用粉餅,最緊要塊面夠爽先好上粉!我自己有好多不同類型makeup base/primer, 以為上礦物粉一樣要搽呢D ...

我都係用JI防曬粉餅!好用!
我搽完防曬霜,用JI個粉撲上眼底鼻翼位,有concealer效果,再用掃薄上全面,JI更加會出面油後更靚,自然亮光(非油光)

都試過用JI 保濕primer後上粉,都ok!
因為JI,我已完全放棄左盒Synergie了


子爵府

積分: 13583


42#
發表於 17-11-24 18:33 |只看該作者
Whitechocolate 發表於 17-11-24 18:25
嘩,咁乾天氣,你都沖用到濕粉,你定好後生或皮膚好好!!羨慕!!!
我用Laura mercier,我都學你方法,唔 ...

點解用唔到濕粉?天氣乾燥,濕粉仲潤啦
我係成熟乾肌,但T位會出油,用Dior Capture Totale Serum Foundation, base就有幾隻輪住用下,碎粉就用Cle de pau, 亦有BareMineral hydrating veil.

我以前都用過LM, 但覺得乾,CDP好D


子爵府

積分: 13583


43#
發表於 17-11-24 18:36 |只看該作者
cameo 發表於 17-11-24 18:32
我都係用JI防曬粉餅!好用!
我搽完防曬霜,用JI個粉撲上眼底鼻翼位,有concealer效果,再用掃薄上全面,J ...

我都有JL primer, Amazing base碎粉底。但好離奇,Bare Pro粉餅係乜嘢base都死,即是粉質差


子爵府

積分: 10555


44#
發表於 17-11-24 21:40 |只看該作者
hchu06 發表於 17-11-24 18:36
我都有JL primer, Amazing base碎粉底。但好離奇,Bare Pro粉餅係乜嘢base都死,即是粉質差
...

其實我又唔覺JI primer勁保濕㗎,for油肌可能ok,甚至油肌可以直接primer代替面霜嗰part!
如果化全妝,搽左防曬、有濕粉再乾粉,都不妨下次試JI個濕粉,佢營養/質地都係似skin care多過化妝品,勁保濕,你經開counter試吓丫!

我係混合肌。之前覺得synergie好正,之後再用JI就有比較!synergie剛上面係勁貼好靚,但夏天經過幾小時戶外(非曬太陽),已經有油光,感覺厚、唔舒服。JI剛上面感覺有d乾,但出大半日街(夏天戶外),出左面油,係有自然亮光(非油光),而感覺上唔會覺得厚/唔舒服。(油肌人會明,上粉後出油,難頂到勁想洗面)


子爵府

積分: 13583


45#
發表於 17-11-24 21:49 |只看該作者
cameo 發表於 17-11-24 21:40
其實我又唔覺JI primer勁保濕㗎,for油肌可能ok,甚至油肌可以直接primer代替面霜嗰part!
如果化全妝,搽 ...

我覺得JL最正係粉幼,完全唔會變暗,上妝後過幾個,完全可以溶入皮膚咁,有光澤又自然。JL Primer唔係好特別,全部產品香港mark up好離譜,搞到我回購意欲低,成日想搵其他礦物粉代替。
至於base, 反而好想試Hourglass 個serum primer, 但好貴,$700


子爵府

積分: 10555


46#
發表於 17-11-24 22:31 |只看該作者
hchu06 發表於 17-11-24 21:49
我覺得JL最正係粉幼,完全唔會變暗,上妝後過幾個,完全可以溶入皮膚咁,有光澤又自然。JL Primer唔係好特 ...

如果用左皮膚真係好d、個容量又唔太少,咁$700都值得試嘅!
我比較簡單,想有少少調面色、防曬就ok,所以揀調色嘅防曬霜,加薄薄JI粉就夠。已經全日唔洗補粉補防曬了!


禁止訪問

積分: 379


47#
發表於 17-11-30 20:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo