自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 191390

馬年勳章


41#
發表於 18-2-2 09:13 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-1 23:09
我今日見識到,鄰居個囡,叫工人幫佢等lift !
Lift 到時工人大叫小姐有 lift 喇 !
我呆左

等小巴見得多


伯爵府

積分: 16020


42#
發表於 18-2-2 09:15 |只看該作者
回覆 ~sunshine~ 的帖子

仲可以幫小姐暖定埋個廁所板。


大宅

積分: 3523


43#
發表於 18-2-2 09:19 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-1 23:09
我今日見識到,鄰居個囡,叫工人幫佢等lift !
Lift 到時工人大叫小姐有 lift 喇 !
我呆左

可能小朋友今朝好趕呢
唔係日日係咁唔好咁快judge人啦

我嫲嫲每次我地探完佢佢都堅持要去幫我地擛㩒lift,講了好多次都唔聽
一陣比鄰居見到就死啦


珍珠宮

積分: 32282

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


44#
發表於 18-2-2 09:25 |只看該作者
cattz288 發表於 18-2-1 23:18
lift?

lift 係升降機。
英文黎既

沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


伯爵府

積分: 17086


45#
發表於 18-2-2 09:25 |只看該作者

回覆樓主

原來真係有人要求姐姐叫小朋友做「小姐」...


寶石宮

積分: 257477

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


46#
發表於 18-2-2 09:35 |只看該作者
lemontea520 發表於 18-2-2 09:25
lift 係升降機。
英文黎既

之前樓主出唔到粒lift字, 所以大家喺度估! 唔係我唔明咩係lift
放下自在


珍珠宮

積分: 34363

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 開心吸收勳章


47#
發表於 18-2-2 09:55 |只看該作者


公爵府

積分: 28399


48#
發表於 18-2-2 10:01 |只看該作者

回覆樓主:

朝早趕返學我都經常叫姐姐禁lift先,我地著鞋,我大肚又著得慢,我住得高,如果咁岩全部lift落緊可能等5分鐘先上到黎
如果我懶,我就直接叫姐姐帶返學


珍珠宮

積分: 32282

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


49#
發表於 18-2-2 10:13 |只看該作者
cattz288 發表於 18-2-2 09:35
之前樓主出唔到粒lift字, 所以大家喺度估! 唔係我唔明咩係lift
...

原來是甘。
沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


子爵府

積分: 11411


50#
發表於 18-2-2 10:40 |只看該作者
sizzlers 發表於 18-2-2 08:53
X天唔會喎,係層數多但佢d lift 分層架喎
佢住一座.


伯爵府

積分: 16821


51#
發表於 18-2-2 10:52 |只看該作者
若曦 發表於 18-2-2 08:42
唔奇喎,有朋友住九龍站x天半岛,因層數多大單位多,繁忙時候真係等好耐.

我呢度得 20 層,最多一兩分鐘


伯爵府

積分: 16821


52#
發表於 18-2-2 11:03 |只看該作者
kiki530 發表於 18-2-2 08:45
生活日常小問題,大把小孩hold 住電梯開門制,大叫媽咪))))

我重點不是佢 hold 住部 lift , 而係等 lift 果一兩分鐘時間都要人代勞


珊瑚宮

積分: 103029

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


53#
發表於 18-2-2 11:03 |只看該作者
kiki530 發表於 18-2-2 08:45
生活日常小問題,大把小孩hold 住電梯開門制,大叫媽咪))))
我果度要搭穿巴先可以去 買餸, 食野

小朋友成日HOLD 住架 lift, 我就成日話唔可以hold lift,
我地落樓下公園, 唔趕時間, 人地搭穿巴, miss 左班車要等第2班
一陣人地問: 做乜hold lift? 我就指住你架啦, 你同人解釋啦


伯爵府

積分: 16821


54#
發表於 18-2-2 11:03 |只看該作者
Fishqqma 發表於 18-2-2 08:50
巴士小巴排隊都唔少!

巴士小巴我都成日見,但等得耐我都可以理解


伯爵府

積分: 16821


55#
發表於 18-2-2 11:04 |只看該作者
小溱 發表於 18-2-2 08:52
我屋企附近有個返工放工都係工人攞手袋, 最近仲見工人排隊等位食早餐... 工人是沒份吃的... ...

真係一山還有一山高


伯爵府

積分: 16821


56#
發表於 18-2-2 11:07 |只看該作者
baby317 發表於 18-2-2 09:19
可能小朋友今朝好趕呢
唔係日日係咁唔好咁快judge人啦

不是小朋友啦,目測已成年,而且是不趕的,工人一叫,佢立刻開門行出黎


伯爵府

積分: 16821


57#
發表於 18-2-2 11:08 |只看該作者
壞蛋獎門人 發表於 18-2-2 09:08
你識咩!人地請個工人番黎專責等升降機嫁

係啦!真係失覺曬


男爵府

積分: 9044


58#
發表於 18-2-2 11:22 |只看該作者

回覆樓主

可能到夏天又話熱得濟,叫個工人出去等lift,自己係屋涼冷氣,一到就叫”小姐,可以出來啦”


伯爵府

積分: 16821


59#
發表於 18-2-2 11:22 |只看該作者
sf013hk 發表於 18-2-2 09:15
回覆 ~sunshine~ 的帖子

仲可以幫小姐暖定埋個廁所板。

你呢個提意好好呀


伯爵府

積分: 16821


60#
發表於 18-2-2 11:24 |只看該作者
莫失莫忘 發表於 18-2-2 09:25
原來真係有人要求姐姐叫小朋友做「小姐」...

係啦!呢個係另一重點

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo