立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 191390
~sunshine~ 發表於 18-2-1 23:09 我今日見識到,鄰居個囡,叫工人幫佢等lift ! Lift 到時工人大叫小姐有 lift 喇 ! 我呆左
伯爵府
積分: 16020
大宅
積分: 3523
珍珠宮
積分: 32282
cattz288 發表於 18-2-1 23:18 lift?
積分: 17086
寶石宮
積分: 257477
lemontea520 發表於 18-2-2 09:25 lift 係升降機。 英文黎既
積分: 34363
公爵府
積分: 28399
cattz288 發表於 18-2-2 09:35 之前樓主出唔到粒lift字, 所以大家喺度估! 唔係我唔明咩係lift ...
子爵府
積分: 11411
sizzlers 發表於 18-2-2 08:53 X天唔會喎,係層數多但佢d lift 分層架喎
積分: 16821
若曦 發表於 18-2-2 08:42 唔奇喎,有朋友住九龍站x天半岛,因層數多大單位多,繁忙時候真係等好耐.
kiki530 發表於 18-2-2 08:45 生活日常小問題,大把小孩hold 住電梯開門制,大叫媽咪))))
珊瑚宮
積分: 103029
Fishqqma 發表於 18-2-2 08:50 巴士小巴排隊都唔少!
小溱 發表於 18-2-2 08:52 我屋企附近有個返工放工都係工人攞手袋, 最近仲見工人排隊等位食早餐... 工人是沒份吃的... ...
baby317 發表於 18-2-2 09:19 可能小朋友今朝好趕呢 唔係日日係咁唔好咁快judge人啦
壞蛋獎門人 發表於 18-2-2 09:08 你識咩!人地請個工人番黎專責等升降機嫁
男爵府
積分: 9044
sf013hk 發表於 18-2-2 09:15 回覆 ~sunshine~ 的帖子 仲可以幫小姐暖定埋個廁所板。
莫失莫忘 發表於 18-2-2 09:25 原來真係有人要求姐姐叫小朋友做「小姐」...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy