自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   10


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


41#
發表於 18-2-13 10:30 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22467

畀面勳章


42#
發表於 18-2-13 10:39 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

我屋企係黑厠,完全無異味發霉問題。


已刪除用户

積分: 33407


43#
發表於 18-2-13 10:42 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14979


44#
發表於 18-2-13 10:43 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 小小馬奇朵 於 18-2-13 10:43 編輯

我曾經住過六年,只要抽氣扇勁,一年搵人洗一次,一啲味都冇



伯爵府

積分: 19060


45#
發表於 18-2-13 10:51 |只看該作者
72leelily 發表於 18-2-13 10:42
親戚聽經紀游説買了黑廁全新樓
入住天花水喉漏水浸全屋
原來書房假天花藏水喉煤氣喉

我屋企廁所有窗,但係煤氣爐係廚房,但由廚房去廁所要經過廳、走廊或雜物房,咁即係廳地下也有水管.


子爵府

積分: 13013

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 18-2-13 10:51 |只看該作者
jaycee_mami 發表於 18-2-13 08:32
買左黑廁單位的人, 通常都會死撐黑廁無問題, 甚至比有窗廁更好, 真是信不信由你.

但長年累月要長開抽氣扇, ...

買左黑廁單位的人, 通常都會死撐黑廁無問題, 甚至比有窗廁更好, 真是信不信由你➡


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


47#
發表於 18-2-13 10:57 |只看該作者
homommy 發表於 18-2-12 21:14
黑廁不衛生, 不考慮了

衛唔衛生係個人問題
你樓上果位都讚啦


男爵府

積分: 7409


48#
發表於 18-2-13 10:59 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 hi_baby 於 18-2-13 10:59 編輯

我屋企係「黑廁」,住咗快十年,完全冇潮濕問題,亦都冇味,沖涼開抽氣扇好乾爽,唔明點解咁多人對黑廁反感。


已刪除用户

積分: 33407


49#
發表於 18-2-13 11:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19613

HiPP勳章(1) 開心吸收勳章


50#
發表於 18-2-13 11:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19060


51#
發表於 18-2-13 11:55 |只看該作者
72leelily 發表於 18-2-13 11:08
我見八九十年代屋苑
洗手間有煤氣爐洗澡
煤氣喉及水管經個有窗廁外牆引入

本帖最後由 rubycourt 於 18-2-13 12:00 編輯



我以前住過80年代後的屋苑,也是會經廳到廚房廁所,因為有3個廁所,而派水位由房內有個渠房出的,但個熱水爐在廚房.


珍珠宮

積分: 37269

畀面勳章


52#
發表於 18-2-13 11:57 |只看該作者
唔知邊樣好, 只係覺得有光舒服點.


公爵府

積分: 26126

我的育兒心得勳章


53#
發表於 18-2-13 12:19 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

我唔會買黑廁樓

如果真係買咗我會每次沖完涼開抽濕機
Everyday may not be good..but there is something Good in Everyday!


男爵府

積分: 9790


54#
發表於 18-2-13 12:20 |只看該作者

回覆樓主:

我自己會簡有窗。開唔開一件事。


珍珠宮

積分: 33952

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


55#
發表於 18-2-13 12:24 |只看該作者
都係比較鐘意有窗,感覺通風D,


禁止訪問

積分: 61348


56#
發表於 18-2-13 12:26 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


57#
發表於 18-2-13 12:45 |只看該作者
hi_baby 發表於 18-2-13 10:59
我屋企係「黑廁」,住咗快十年,完全冇潮濕問題,亦都冇味,沖涼開抽氣扇好乾爽,唔明點解咁多人對黑廁反感 ...

我都唔明


子爵府

積分: 11411


58#
發表於 18-2-13 13:07 |只看該作者
有得揀當然住有廁所窗. 我聽過近土瓜灣一個大型屋苑,前身是警察宿舍,好多單位排水渠都是長期發出氣味,最慘是廁所是黑廁,就算開抽氣扇都不能完全消臭.


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


59#
發表於 18-2-13 14:30 |只看該作者

回覆樓主:

我都係黑廁喎, 個窗係對住騎樓
基本上住左咁耐又冇乜野喎, 沖完涼開抽氣扇都好乾爽


用戶要求終止服務

積分: 11305


60#
發表於 18-2-13 14:33 |只看該作者

回覆樓主

以前住開黑廁冇問題

反而新屋廁所有窗,其實係咪要開?開少少人地都可以望入黎wor...

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo