立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
寶石宮
積分: 257467
因為所以 發表於 18-3-12 16:06 請教有經驗人士,等幾耐先可以洗走紀錄? 開戶口都難 (emoji)(emoji)(emoji)
virgokaren 發表於 18-3-13 00:15 如果係附屬卡破產呢?
公爵府
積分: 25445
^曾小姐^ 發表於 18-3-12 17:07 係跟你一世,連子女做紀律部隊或政府工要查三世書,有父母欠債紀錄都唔請,後果嚴重架 ...
水晶宮
積分: 69113
禁止訪問
積分: 580
翡翠宮
積分: 83250
jannlly 發表於 18-3-13 00:47 依啲只是傳聞。 實則就算破產,政府工係會請的。
積分: 52056
至愛朱古力 發表於 18-3-13 00:29 我識人破產後幾年申請到中銀,安信和恆生,信用額有6位數
侯爵府
積分: 22697
伯爵府
積分: 19020
cattz288 發表於 18-3-13 00:40 附屬咭都係主咭人還錢架喎
virgokaren 發表於 18-3-13 02:58 破產人自己有幾張信用卡,只有一張是附屬卡。 如果係你,會為附屬卡的數千元幫佢俾幾十萬嗎? ...
男爵府
積分: 9363
蕃茄薯仔湯 發表於 18-3-13 01:12 係唔係b哥哥
積分: 18956
zone123 發表於 18-3-12 20:40 岩岩破完, 緊係冇咁快出到啦! 我朋友都老破完幾年先出到A仔~
因為所以 發表於 18-3-13 01:08 請問知唔知點send
已刪除用户
積分: 225652
大宅
積分: 4681
zone123 發表於 18-3-13 00:11 唔係我攪破產! 因為保險多數有儲蓄成份, 所以一定要cut!
積分: 18559
子爵府
積分: 12311
cattz288 發表於 18-3-13 07:19 如果咁, 就唔關附屬咭事喇, 係關果個人係同自己咩關係事喇
積分: 65650
ilovemytwins 發表於 18-3-13 10:15 睇三年,我以前做過信用卡中心。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy