自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   6


伯爵府

積分: 15979


41#
發表於 18-4-24 20:20 |只看該作者
clarawuwu 發表於 18-4-24 19:26
吃力不討好。。。人多,意見多。

人多,意見多,但做嘢嘅人一定唔多


珍珠宮

積分: 39842

王國教室勳章


42#
發表於 18-4-24 20:22 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-24 20:14
迪士尼同學校有生意利益。
所以多數屋邨學校去迪士尼

原來係咁!有生意的。
我以為係香港文化興去迪士尼


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


43#
發表於 18-4-24 20:23 |只看該作者
cudy119 發表於 18-4-24 16:15
無諗過去搞呢d野



伯爵府

積分: 19765

2018復活節勳章


44#
發表於 18-4-24 20:33 |只看該作者
cudy119 發表於 18-4-24 16:15
無諗過去搞呢d野

好煩


用戶要求終止服務

積分: 37634


45#
發表於 18-4-24 20:36 |只看該作者
Happybabyhbb 發表於 18-4-24 20:20
人多,意見多,但做嘢嘅人一定唔多

約嚟約去總有人唔得閒


伯爵府

積分: 15465


46#
發表於 18-4-24 21:21 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-24 18:19
每人大約用幾錢在自助餐上

酒店自助午餐,大女二百幾,細女今年三百幾。


男爵府

積分: 8599


47#
發表於 18-4-24 21:26 |只看該作者

回覆樓主

我仔當年畢業典禮係學校book個場
學生家長全校師生參加
有一日幫佢地喺學校映畢業相
另外有一日上堂時間畢業生加師生喺學校聚餐
家長不用出席亦一蚊都唔駛出
我當時有自費買野答謝老師職員工友
我覺得咁樣處理最好
家長老師完全冇壓力


伯爵府

積分: 15465


48#
發表於 18-4-24 21:28 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-24 18:12
學校嘅畢業典禮
5月30日去迪士尼樂園玩
我想私底下搞多個派對

我女當年去銅鑼灣某洒店搞自助午餐謝師宴,二百幾,老師當時上台發言時也哭了,大家都好感動,所以我覺得值得搞的。今年細女地點去淺水灣洒店,我覺得唔就腳,有得揀我鐘意地點方便D。


男爵府

積分: 7283


49#
發表於 18-4-24 21:36 |只看該作者

回覆樓主:

當年我囡啲家長想攪,但校長唔俾教師出席,話浪費金錢和教師不可接受昂貴禮物,所以最後都取消左。


禁止訪問

積分: 26752


50#
發表於 18-4-24 21:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 37634


51#
發表於 18-4-24 21:53 |只看該作者
ValerieBaBa 發表於 18-4-24 21:36
當年我囡啲家長想攪,但校長唔俾教師出席,話浪費金錢和教師不可接受昂貴禮物,所以最後都取消左。
...

應該啦,一係請就請曬全體上下教職員


伯爵府

積分: 15072


52#
發表於 18-4-24 21:59 |只看該作者

回覆樓主

相片就是最珍貴回憶,開開心心玩一日就係!

自己中學畢業時既所謂留念禮物早就掉左、大學畢業隻公仔都掉埋!

諗返起都係為買而買,無咩紀念作用
遠離癲狗Ling.W+小人ssss


水晶宮

積分: 64108


53#
發表於 18-4-24 22:02 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-24 15:56
仔仔即將K3畢業
想為他留個美好回憶
同家長籌備策劃個畢業典禮

學校嗰個已經夠盛大啦,唔駛自己再喺出面攪


子爵府

積分: 12020


54#
發表於 18-4-24 22:09 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-24 18:15
雖然籌備上多功夫。
因為我想特別多謝班主任這3年對我仔嘅辛苦付出所以就再搞多個派對。
活動自由參與。所 ...

如果係同一日就 ok嘅。畢竟要老師再俾半日出嚟玩俾面派對都係負擔。


子爵府

積分: 12020


55#
發表於 18-4-24 22:10 |只看該作者

回覆樓主:

另外,樓主個維尼公仔我諗未必入到迪士尼。版權唔清佢哋唔會放你入去。


用戶要求終止服務

積分: 37634


56#
發表於 18-4-24 22:10 |只看該作者
馬爾太 發表於 18-4-24 22:09
如果係同一日就 ok嘅。畢竟要老師再俾半日出嚟玩俾面派對都係負擔。

對有些家長,要夾多份錢,都係負擔,不過可能無家長出聲


子爵府

積分: 12020


57#
發表於 18-4-24 22:12 |只看該作者
happybebebe 發表於 18-4-24 19:42
其實送一籃禮物畀學校,班主任再加禮物最實際
老師放假都想自己休息

係架。去又要排開工作唔去又唔面。老師星期六都要返工架。


子爵府

積分: 12020


58#
發表於 18-4-24 22:13 |只看該作者
happybebebe 發表於 18-4-24 19:51
我小朋友間幼稚園就堅持唔去
幼稚園比較偏向傳統(唸古典文學...)迪迪尼不配合幼稚園方向

要另外俾錢架喎!仲要有年票都要俾!咁都去???


伯爵府

積分: 18669

畀面勳章


59#
發表於 18-4-24 22:14 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-24 18:12
學校嘅畢業典禮
5月30日去迪士尼樂園玩
我想私底下搞多個派對

講真,其實無乜老師會想係私人時間出席呢d派對


子爵府

積分: 12020


60#
發表於 18-4-24 22:16 |只看該作者
Supertalkative 發表於 18-4-24 21:59
相片就是最珍貴回憶,開開心心玩一日就係!

自己中學畢業時既所謂留念禮物早就掉左、大學畢業隻公仔都掉埋 ...

我嗰隻畢業公仔仲係度呀!兩個女嘅幼稚園畢業,大女小學畢業都係攬住呢隻公仔影相。今年細女小學畢業都係用呢隻公仔。可見將來中學大學畢業都係佢架啦。

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo