懷孕前後

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2117


41#
發表於 09-3-30 21:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


42#
發表於 09-3-30 21:40 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-30 21:06 發表


廣華唔錯架.上年我個朋友都係廣華生架!!

本來我都有諗過去廣華架.只不過,我唔係住個區嘛...費事問人借地址啦~

我有朋友介紹左另一個女婦科醫生俾我,係tst! 我打過去問價大約$500到!! ...


我個地址 唔肯定得唔得~岩岩醫生照幫我寫左先~
佢話我有機會係明愛 or 瑪嘉烈~~廣華得唔得要睇間醫院~tst 邊度呀? 你有冇搵過醫生既資料 好唔好呀?
我岩岩5week 但我個肚漲左好多~~唔知點解呢 有冇事架?


禁止訪問

積分: 2117


43#
發表於 09-3-30 21:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


44#
發表於 09-3-30 22:05 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-30 21:49 發表


個醫生叫廖琳娜, 我睇網上d人講好似話佢cool cool地..但係我個fd又話佢几nice架wor..佢診所係tst美麗華!

你住邊區架,一係你試下廣華排下先啦.我個醫生話有時d姑娘唔睇你地址架...咁就會有机會博大霧

我 ...


如果你 fd 話nice既 咁去睇下都唔怕既
因為我冇fd 介紹 ~~所以我都係睇呢度既人講果d咋~
我住長沙灣果邊~~所以唔知到時姑娘係點~~我都會博下先 哈哈 你呢 會去邊間醫院?


禁止訪問

積分: 2117


45#
發表於 09-3-30 22:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


46#
發表於 09-3-30 22:35 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-30 22:20 發表


係啦.因為佢又平平地..唔駛咁貴..平我平時睇開個一個$300-$400, 你知啦,小數怕長計,以後都仲有好多野做檢查住架嘛!!

我去左東區尤德醫院呀,因為我用左外家既地址.....因為去見姑娘登記時,佢地好nice! ...


呢個價錢又真係好抵囉~~我都唔想咁貴呀~~
但係平平地果d 又唔係好多人講好~~所以我都矛盾
我12月3日預產期 你呢


禁止訪問

積分: 2117


47#
發表於 09-3-30 22:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


48#
發表於 09-3-30 22:54 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-30 22:47 發表
我可能會去試下先.或者再search 多d comment先book啦!
我係11月26日呀,不過我今次排egg遲左.所以我估自己應該都係12月, 可能我地到時一樣都係12月呢~:lol

我都唔知自己幾時排卵~~哈哈
要到時再照~~先真正先知預產期~~
如果你都遲左~~又真係岩囉~大家都係12月~~
你諗住幾時同公司講呀?


禁止訪問

積分: 2117


49#
發表於 09-3-30 23:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


50#
發表於 09-3-30 23:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


51#
發表於 09-3-30 23:10 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-30 23:02 發表
我諗我自己有90%會係12月架啦! 所以同你應該會好近.遲d我地照左再交換一下資料啦~

公司個度,我諗住3個月先,但係下個月20號要去做產前評估...到時可能要請sick leave! ...


好呀 到時聯絡 交流下
我都想遲d先講~~但我要搞左結婚先~~所以我應該4月尾都要同公司講架啦~~冇計啦~~一定要講~~
產前評估係政府醫院做??


禁止訪問

積分: 2117


52#
發表於 09-3-30 23:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


53#
發表於 09-3-30 23:21 |只看該作者
我都係決定去第間照2b啦
因為曾醫生700真係貴左少少
聽日會打去book黃學勤醫生 係mk
大約3-400
我book咁後係因為依家太早
會咩都照唔到 所以咁樣穩陣d~
公司個度我已經俾左醫生紙lu
產假由11月1到1月9號 [我預產期28/11]
不過如果照完超聲波之後
日子相差大多就會改返


禁止訪問

積分: 2117


54#
發表於 09-3-30 23:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


55#
發表於 09-3-30 23:25 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-30 23:19 發表


4月尾都2個几week啦..差唔多既!!

咁你諗住几時去註冊?

產前評估係去醫院做架, 即係我要去返東區做! 到時會見姑娘同抽血...


我會同老細講左先~~其他同事就唔講囉 直接講結婚~不過佢地都估到架啦~~
咁我到時應該都有得做評估掛-0-
未知幾時註冊~~因為屋企人仲未知~~我星期3去排左期 星期3先同屋企人講~~可能都要4月尾-5月頭先結嚕


男爵府

積分: 8100


56#
發表於 09-3-30 23:26 |只看該作者
原帖由 ~*candy*~ 於 09-3-30 23:21 發表
我都係決定去第間照2b啦
因為曾醫生700真係貴左少少
聽日會打去book黃學勤醫生 係mk
大約3-400
我book咁後係因為依家太早
會咩都照唔到 所以咁樣穩陣d~
公司個度我已經俾左醫生紙lu
產假由11月1到1月9號 [我預產期 ...


黃樹勤 我上網睇過係平~~但d人話佢好馬虎囉~~
我而家明白啦 所以都唔會咁早照~~~
你咁快俾左醫生紙啦-0-
我諗住生之前幾日先放咋~生完可以放耐d呀嘛 哈哈


禁止訪問

積分: 2117


57#
發表於 09-3-30 23:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


58#
發表於 09-3-30 23:29 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-30 23:27 發表


點解佢地會知你結婚即係有bb既?

間間都有得做評估架, 呢個係第一個step來架嘛!


唔係點解突然咁快要結


禁止訪問

積分: 2117


59#
發表於 09-3-30 23:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


60#
發表於 09-3-30 23:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo