夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5009


41#
發表於 04-11-9 14:05 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你

我會搵人幫我揍bb 去飲酒再唔係返娘家 嘻嘻 到時佢見唔到我佢就會打電話比我叫我返黎 哈哈
lu     lu[size=xx-large] 天賜泳銅


大宅

積分: 1431


42#
發表於 04-11-9 15:52 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你

一定要去d比佢搵到的地方,如果唔係,佢有藉口話好努力甘搵,但搵唔到!然後乘機唔搵 :evil:
明日之<猩> - 卓彥


大宅

積分: 3301


43#
發表於 04-11-9 15:55 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你

周圍行或搵朋友


大宅

積分: 2957


44#
發表於 04-11-10 13:21 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你会去边?

由 fibe001 於 2004-11-04 18:14:26
通常都返娘家,去飲酒,上朋友屋企,或者周圍行.....無目的咁o係街度


我都係~



男爵府

積分: 6151


45#
發表於 04-11-11 18:32 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你会去边?

我會搵fd同我唱k..落吧跟住去好姐妹屋企訓


別墅

積分: 646


46#
發表於 04-11-11 20:06 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你

bonnieysl 寫道:
我試得太多啦!不要咁蠢,點解要我地女人走,當然是趕D臭男人走啦!佢地過一陣就會死狗咁返黎架啦


一個很好的方法
多謝提供^^
大家好!~~~我是阿包子~~~ 阿包子個阿~~~ 阿包子個包~~~ 阿包子個子~~~ 謝謝~~~ ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)


別墅

積分: 630


47#
發表於 04-11-11 20:23 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你

次次我想走都走唔到,因為我一換衫佢就會捉住我
不過試過有幾次我成功左(個死佬由得我走)
我都係返外家.如果同佢係電話鬧交後
我通常會即刻打比朋友約佢地唱歌/飲酒
因為平時佢唔會比,而且我會天光先返
最重要既就係要熄電話,但係熄電話前我會做一件事
就係send 訊息比佢,話佢知我依家去死,叫佢唔駛搵我喇!
哈哈!!!!!!仲唔嚇死佢!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo