美容扮靚

跳至

首頁
12345...14

尾頁
   0


子爵府

積分: 13590


41#
發表於 09-4-7 17:15 |只看該作者
:( SORRY 會錯意

原帖由 PINK0717 於 09-4-7 17:10 發表


但我e+問既係10mg....bor


子爵府

積分: 13590


42#
發表於 09-4-13 21:02 |只看該作者
會左諾美亭,你地d 經期有無遲到?


水晶宮

積分: 61756

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 09-4-13 21:51 |只看該作者
我覺得口乾,唔舒服。我仲有藥,再試下先!


禁止訪問

積分: 3026


44#
發表於 09-4-13 22:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7215


45#
發表於 09-4-13 23:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7101


46#
發表於 09-4-14 15:04 |只看該作者
今日上磅已經跌到130磅啦.


別墅

積分: 799


47#
發表於 09-4-14 20:48 |只看該作者
我覺得食諾美婷好辛苦, 有無第二隻介紹, thanks!
原帖由 moondream3003 於 09-4-14 15:04 發表
今日上磅已經跌到130磅啦.


別墅

積分: 528


48#
發表於 09-4-15 22:00 |只看該作者
見你地食得咁掂, 我又心思思想試下. 有無人食左唔掂, 又剩返係度. 可唔可以平0的賣俾我, 我都想試下. 不過, 我又係個隻食食下, 又會擺在係度. 唉! 所以你地有剩又唔想浪費就平0的賣俾我試下啦. PM 我啦. 唔該先.


別墅

積分: 528


49#
發表於 09-4-15 22:01 |只看該作者
你就好囉, 真係登你高興.

原帖由 moondream3003 於 09-4-14 15:04 發表
今日上磅已經跌到130磅啦.


禁止訪問

積分: 54


50#
發表於 09-4-16 18:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7101


51#
發表於 09-4-19 15:08 |只看該作者
已經平台期左5日啦, 仲係130磅:tongue: :tongue:

原帖由 moondream3003 於 09-4-14 15:04 發表
今日上磅已經跌到130磅啦.


大宅

積分: 1567


52#
發表於 09-4-19 17:15 |只看該作者

Hi moondream3003,

引用:
原帖由 moondream3003 於 09-4-2 11:23 發表
我有140磅, 高5.3". 想減到120磅. 係家庭醫生開藥比我架.

第一天:
副作用0吾係好覺, 可能因為食開哮喘藥, D副作用仲辛苦啦. 所以食左減肥藥仲精神左.

另外, 我每天會飲一杯西梅汁, 以減去不能大大的副作用, 因 ... 請問可否PM我家庭醫生的地址/電話?
是否可直接話係睇減肥?可否淨配藥?THX!


大宅

積分: 1567


53#
發表於 09-4-19 17:15 |只看該作者

Hi moondream3003,

引用:
原帖由 moondream3003 於 09-4-2 11:23 發表
我有140磅, 高5.3". 想減到120磅. 係家庭醫生開藥比我架.

第一天:
副作用0吾係好覺, 可能因為食開哮喘藥, D副作用仲辛苦啦. 所以食左減肥藥仲精神左.

另外, 我每天會飲一杯西梅汁, 以減去不能大大的副作用, 因 ... 請問可否PM我家庭醫生的地址/電話?
是否可直接話係睇減肥?可否淨配藥?THX!


大宅

積分: 1567


54#
發表於 09-4-19 17:15 |只看該作者

Hi moondream3003,

引用:
原帖由 moondream3003 於 09-4-2 11:23 發表
我有140磅, 高5.3". 想減到120磅. 係家庭醫生開藥比我架.

第一天:
副作用0吾係好覺, 可能因為食開哮喘藥, D副作用仲辛苦啦. 所以食左減肥藥仲精神左.

另外, 我每天會飲一杯西梅汁, 以減去不能大大的副作用, 因 ... 請問可否PM我家庭醫生的地址/電話?
是否可直接話係睇減肥?可否淨配藥?THX!


大宅

積分: 2140


55#
發表於 09-4-20 10:11 |只看該作者
我响鰂鱼涌藥房買10mg $530,試過响銅鑼灣問耍$580,所以地區問題越旺地區買價錢越貴


男爵府

積分: 7101


56#
發表於 09-4-20 15:42 |只看該作者
0向天水圍0咼.

不如你PM我你住边區, 因為係D醫療公司診所.

原帖由 cammylam 於 09-4-19 17:15 發表
引用:
原帖由 moondream3003 於 09-4-2 11:23 發表
我有140磅, 高5.3". 想減到120磅. 係家庭醫生開藥比我架.

第一天:
副作用0吾係好覺, 可能因為食開哮喘藥, D副作用仲辛苦啦. 所以食左減肥藥仲精神左.

另外, ...


大宅

積分: 2783


57#
發表於 09-4-20 22:54 |只看該作者
我想問
係咪一定要睇e生先可以買ga?
去藥房買要唔要e生紙?
如果要, 佢會唔會收咗我張e生紙ga?
如果要收, 咪每次買之前都要去睇e生??

唔好意思,咁多問題
唔該晒!


伯爵府

積分: 15740


58#
發表於 09-4-21 02:26 |只看該作者
今日幫老公去診所拿藥時見到個廣告都已經心CC啦,返黎見到呢個topic,晚上叫老公去診所問醫生,先發現原來有2種名架!係藥房買同係醫生度開個名有D分別,但藥係一樣既,藥廠都一樣,但醫生度開既就平D咯,大約7百幾2個月。我已經決定聼日去睇醫生啦!


別墅

積分: 976


59#
發表於 09-4-21 12:19 |只看該作者
我尋日去藥房買,佢開價$620(15mg),然後佢介紹我另一隻叫sibutil,同reductil0個樣一樣既,佢話同reductil既成分一樣,而且係雅培既子公司出,平時只係賣俾醫生,佢地係同醫生拎貨。

佢話好多OL同佢地買,因為56粒只係$1000,我計過一排reductil 28粒$620,而家即係$500有28粒,所以我買左一盒試。尋日同今日都食左一粒,暫時同以前食reductil差唔多反應,都係唔食一排,一食番就夜晚唔係幾瞓到。


伯爵府

積分: 15740


60#
發表於 09-4-21 14:58 |只看該作者
其實點解唔去醫生度開sibutil呢?我今日去醫生度開左,700蚊2個月藥,一個月3百幾。醫生仲幫我磅重,量血壓,聼心肺。不過醫生就要我食10mg咯,因爲我第一次食。希望我會成功同D豬腩肉say good bye啦!

首頁
12345...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo