夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


別墅

積分: 561


41#
發表於 18-12-1 10:44 |只看該作者
dhlups 發表於 18-11-28 16:43
反覆嘅感覺同想法都係咁繼續,依家已經諗到我老公隨時又同小三一齊返,做定離婚準備,我都覺我自己開始癲 ...

我都係咁 不過只係捱緊第一個月
唔知自己項唔頂到落去
我覺得真係好委屈


別墅

積分: 561


42#
發表於 18-12-1 10:46 |只看該作者
豬頭嘜仔 發表於 18-11-28 17:00
點解唔睇開d呢

我都係咁 當有小朋友 就做唔到話走就走
如果冇預朋友 我唔會俾機會佢


大宅

積分: 3530


43#
發表於 18-12-1 12:48 |只看該作者
回覆 豬頭嘜仔 的帖子

我個c6都唔鐘意我成日提住,要好似冇事發生過咁,一問起,即黑面


大宅

積分: 3288


44#
發表於 18-12-1 17:45 |只看該作者
chu媽 發表於 18-12-1 12:48
回覆 豬頭嘜仔 的帖子

我個c6都唔鐘意我成日提住,要好似冇事發生過咁,一問起,即黑面 ...

係啦,仲要對成世,過左去就算啦。
將怨氣化為性慾,炮著c6一餐。訓醒就一齊開開心心


別墅

積分: 988


45#
發表於 18-12-2 10:55 |只看該作者
chu媽 發表於 18-12-1 12:48
回覆 豬頭嘜仔 的帖子

我個c6都唔鐘意我成日提住,要好似冇事發生過咁,一問起,即黑面 ...

我嗰個都係,即黑面

我已經去到唔會喺佢面前提

不過,一個人嘅時候就會諗返佢對我唔住嗰段時間用咩方法瞞住我揾個女人,續個月咁諗,都真係幾辛苦,但係控制唔到個腦唔諗,唉!

之後又會諗佢真係好蠢,因為佢以為做完無人會知,依家佢公司大部分人都知,又會諗佢日日返工見到咁多同事會覺得樣衰,因為做衰野俾人知道左


大宅

積分: 3530


46#
發表於 18-12-2 13:09 |只看該作者
回覆 Babypru168 的帖子

所以我嗰個,喊住咁叫我地原諒,比多次機會佢,但係我諗佢會唔會係怕一旦離婚,冇哂佢係大家心目中嘅好形象,可能係我自己多心,希望佢只係一時迷失,悔過就真係愛我,愛家庭同埋我地建立左30幾年嘅婚姻


大宅

積分: 3530


47#
發表於 18-12-3 16:35 |只看該作者
回覆 Babypru168 的帖子

件事到依家都年幾,但係佢依家一有咩特別行為,譬如話收工後去買乜乜,或者同边個去食飯,我就會懷疑佢係咪去左見小三?因為佢同小三係同事,所以我又會諗佢會唔會攞鐘早走,同小三依泣完先返


大宅

積分: 3530


48#
發表於 18-12-3 16:41 |只看該作者
我知我唔應該咁諗,只會令到自己唔開心,永遠都擺脫唔到呢個陰影,但係真係控制唔到,因為佢之前出軌有小三,實在係掩飾得好好,每日都準時收工,放工,返屋企,所以我都有同佢講,叫呢唔好再呃我,因為你實在係掩飾得太好,如果比我發現再有欺騙,一定冇得原諒


別墅

積分: 988


49#
發表於 18-12-3 16:48 |只看該作者
chu媽 發表於 18-12-3 16:35
回覆 Babypru168 的帖子

件事到依家都年幾,但係佢依家一有咩特別行為,譬如話收工後去買乜乜,或者同边個 ...

咁諗好正常,同一間公司,話同個小三斷左,但日日見,點會唔咁諗,一定覺得佢地仲有野

我嗰個唔同部門,但公司有活動,我都驚佢地會傾計,雖然c6因爲小三公開左件事,所以同佢反面,不過我都成日覺得佢地有野


大宅

積分: 3530


50#
發表於 18-12-3 19:00 |只看該作者
回覆 Babypru168 的帖子

我就叫c6除左公事上要同小三有溝通外,就唔可以同佢有任何接觸


大宅

積分: 3530


51#
發表於 18-12-3 19:06 |只看該作者
回覆 Babypru168 的帖子

但係我咁嘅疑慮,又唔可以比c6知,因為佢唔鐘意我提之外,又會話我多心,d jm話成日提住,一來會影響感情,二來又會覺得我煩,成日提住佢有小三呢個人嘅存在,加速佢個心成日掛住小三


別墅

積分: 988


52#
發表於 18-12-3 20:06 |只看該作者
chu媽 發表於 18-12-3 19:06
回覆 Babypru168 的帖子

但係我咁嘅疑慮,又唔可以比c6知,因為佢唔鐘意我提之外,又會話我多心,d jm話成 ...

我c6又係咁講,話本來佢就無諗,依家我提起變相令佢諗起件事同埋嗰個人

我有時仲有唔覺意同間接咁帶過,真係忍唔住,始終係講緊2個月前嘅事,佢都即刻避開講其他話題


大宅

積分: 3530


53#
發表於 18-12-3 20:50 |只看該作者
回覆 Babypru168 的帖子

我相隔已經年幾,我都仲有懷疑,須然佢依家好守規距,同對我都好好,何況你只是兩個月之前嘅事,但係希望時間真係可以填補我地嘅傷口,始終安全感同信心,都係要睇以後嘅日子佢地点做


珍珠宮

積分: 32002

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


54#
發表於 18-12-3 21:17 |只看該作者
本帖最後由 CMMANDY 於 18-12-3 21:20 編輯
chu媽 發表於 18-9-6 07:29
事隔一年,如今想起c6曾出軌,同每次想起佢同小三上床嘅情境,依然難受,依然心痛,c6唔比我再諗多,有時我 ...

未息懷, 感到老公未夠真心, 放唔低, 自己的氣, 消唔到, 唔憤氣, 如果找婚姻輔導幫手, 可能有幫助, 決定要刻服, 就去找喇!


一朝被蛇咬, 十年怕草繩, 唔係妳的問題, 係放唔低就係唔得


大宅

積分: 2873


55#
發表於 18-12-4 08:13 |只看該作者
我都一樣,一年了,呢一年都有比我發現有聯絡,成日都懷疑,我都成日提住,但真係好難唔提,自己都好似過唔到咁,真係唔知點捱過,日日都面對咁生活,好辛苦!


大宅

積分: 2873


56#
發表於 18-12-4 08:15 |只看該作者
自己又調整唔到唔去諗,唔知可以捱到幾時。


別墅

積分: 988


57#
發表於 18-12-4 08:27 |只看該作者
豬頭嘜仔 發表於 18-12-1 17:45
係啦,仲要對成世,過左去就算啦。
將怨氣化為性慾,炮著c6一餐。訓醒就一齊開開心心
...

唯有用住你呢招先,心情好左,感覺幾好


大宅

積分: 3288


58#
發表於 18-12-4 09:01 |只看該作者
Babypru168 發表於 18-12-4 08:27
唯有用住你呢招先,心情好左,感覺幾好

咁咪好囉!
係床上征服c6, 佢唔會再出去玩!因為佢要征服返你先


大宅

積分: 1794


59#
發表於 18-12-5 20:22 |只看該作者
知知姐 發表於 18-12-4 08:15
自己又調整唔到唔去諗,唔知可以捱到幾時。

明白,我一樣都係咁


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


60#
發表於 18-12-5 20:35 |只看該作者
知知姐 發表於 18-12-4 08:15
自己又調整唔到唔去諗,唔知可以捱到幾時。

其實要調整乜野呢?
對方唔改,就你改。
你可以走,離婚,
唔想走或冇能力走,
就唯有接受佢有異心,
你唔睇開D,只會令自己難受,
你C6根本唔會care。
快搵D令自己開心嘅節目,
其實你C6只佔你生活很小部份。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo