自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   10


用戶要求終止服務

積分: 11305


41#
發表於 18-10-2 16:29 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 15:53
多謝南丁媽咪,d master 考試難唔難架? 容易肥人嗎?

科科唔同掛
可以問下讀過的人攞下料


別墅

積分: 892


42#
發表於 18-10-2 16:31 |只看該作者
Caravaggio 發表於 18-10-2 16:24
master會係mba嗎?mba的話會超忙,同返工冇乜分別...

不是,太貴了


別墅

積分: 892


43#
發表於 18-10-2 16:32 |只看該作者
JUNE408 發表於 18-10-2 16:28
考直私辭工咁誇張應該唔關事架喎

和讀Master


別墅

積分: 892


44#
發表於 18-10-2 16:32 |只看該作者
南丁媽咪 發表於 18-10-2 16:29
科科唔同掛
可以問下讀過的人攞下料

thx


大宅

積分: 2624


45#
發表於 18-10-2 16:33 |只看該作者
我諗你要睇清楚幾多點鐘上堂,如果好多時候都係夜晚黑上堂又或者係星期六星期日上堂,嗰個時間係最需要同小朋友溫書。
[img align=left]http://tickers.baby-gaga.com/t/dogdogard20070117_7_BBD+is.png[/img]


別墅

積分: 892


46#
發表於 18-10-2 16:57 |只看該作者
happeecc 發表於 18-10-2 16:33
我諗你要睇清楚幾多點鐘上堂,如果好多時候都係夜晚黑上堂又或者係星期六星期日上堂,嗰個時間係最需要同小 ...

thx thx


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


47#
發表於 18-10-2 17:03 |只看該作者

回覆樓主:

你咁辭職陪個小朋友去考小學
萬一佢考得唔好,派得唔好
你就會好有壓力架啦


別墅

積分: 892


48#
發表於 18-10-2 17:04 |只看該作者
zoesychan 發表於 18-10-2 17:03
你咁辭職陪個小朋友去考小學
萬一佢考得唔好,派得唔好
你就會好有壓力架啦

so true


別墅

積分: 892


49#
發表於 18-10-2 17:13 |只看該作者

回覆樓主:

其實我係擔心遲d中年危機難轉工,點都要讀返書(後悔後生無讀),已有小朋友,自問無可能讀part time master, 又兼顧小學功課

that means 始終要辭一年讀full time, 反正利用呢年同時陪佢考小學,時間彈性d

大家覺得咁諗啱嗎?


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


50#
發表於 18-10-2 17:51 |只看該作者
mini1204 發表於 18-10-2 14:27
有master都唔一定轉到工



公爵府

積分: 27475

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1)


51#
發表於 18-10-2 17:56 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 17:13
其實我係擔心遲d中年危機難轉工,點都要讀返書(後悔後生無讀),已有小朋友,自問無可能讀part time master, ...

本帖最後由 sunnymama2 於 18-10-2 17:56 編輯

如果經濟冇問題,我會去馬。(要預左將來未必揾到好人工)

相反,如果唔辭工,唔讀master, 將來小朋友冇心儀學校收,或者升唔到職 你會後悔嗎?


已刪除用户

積分: 42578


52#
發表於 18-10-2 18:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 42578


53#
發表於 18-10-2 18:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 42578


54#
發表於 18-10-2 18:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 892


55#
發表於 18-10-2 18:18 |只看該作者
nsychristy 發表於 18-10-2 18:05
其實在 HR 或 hiring manager 黎講此舉並不尋常

Master 可以part time, 讀耐 d 咪輕鬆 d

多謝你意見,

但咁stressful OT 情況,仲要跟功課和part time 讀master,我真的吃不消

而且我特登夾埋一齊可以專心做,已經plan咗幾年

點講d HR 容易接受呢?

介唔介意我問你係邊個行業 HR?


男爵府

積分: 7544


56#
發表於 18-10-2 18:20 |只看該作者
不如轉工好過? 想搏就轉有前景的,想work-life balance轉hea d,香港地大部分行業要個master係冇用的,當然,如果你勁鍾意讀另計,為興趣就係另一回事


珍珠宮

積分: 43543

好媽媽勳章


57#
發表於 18-10-2 18:29 |只看該作者

回覆樓主

個人覺得去到中年,經驗比學歷重要,讀master未必幫到你轉工。身邊朋友讀完part time mba,事業上不覺有太大幫助。至於full time mba, 個人覺得有幫助的情況多是很young而入到好勁的mba course, 咁佢畢業時以fresh graduate身份直接入ibank或consulting之類,就影響之後的career path較大。三十幾才轉行好像較少見...

其實有錢圓心願是無問題的,但如果你的目標是解決中年危機問題及幫小朋友考小學,有d擔心兩樣都未必太如你所願(不是看輕樓主,只是考小同事業有很多外在因素影響啫)。


伯爵府

積分: 17427

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


58#
發表於 18-10-2 18:30 |只看該作者
幼稚園K3呢一年還算輕鬆,上左小學先要跟得緊!
考小學完全無野要預備架!平常既教育足夠就ok!
不如襯呢兩年幼稚園拿拿聲part time讀左佢啦,辭職對中年危機仲大影響。


珍珠宮

積分: 43543

好媽媽勳章


59#
發表於 18-10-2 18:32 |只看該作者
blackypurin 發表於 18-10-2 18:29
個人覺得去到中年,經驗比學歷重要,讀master未必幫到你轉工。身邊朋友讀完part time mba,事業上不覺有太 ...

現在才留意樓主是business master而非mba, 感覺上對事業更加未必有太大幫助


珍珠宮

積分: 42122


60#
發表於 18-10-2 18:33 |只看該作者
MBA 好多嘢做,part time 一般讀兩年,你一年讀晒okay 嗎?如果priority 係讀書,有時間多先照顧你個小朋友可能得,但諗住兩樣都做到在十足就會辛苦
Anyway, 你個idea 係好,只係唔好對自己能力期望過高

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo