自由講場

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 18337


41#
發表於 18-10-7 22:29 |只看該作者

回覆樓主:

我係小學讀直資。跟住中學上津校英中。咁樣讀英中好意handle


伯爵府

積分: 15380

親子王國15週年勳章


42#
發表於 18-10-7 22:37 |只看該作者

回覆樓主:

培僑係普教中,學生普通話能力好,一條龍學校,想中一考入,真係好難,除預留學位比六年班生,餘額實在不多。學校教學方法似國際學校,中一叫grade 7。
二手市場>>懷疑受騙或不愉快事件張貼區>>睇#1656,小心騙子andy.ma,賣2手舊計數機$100,騙人9成新,最終delete post 不退錢,依然活躍BK


珍珠宮

積分: 31655


43#
發表於 18-10-7 22:41 |只看該作者
豬吉 發表於 18-10-7 20:33
協恩係津校
女拔,蔡繼,德望有係私校

協恩中學已經轉為直資。


伯爵府

積分: 15954


44#
發表於 18-10-7 22:43 |只看該作者
Alex123 發表於 18-10-7 22:41
協恩中學已經轉為直資。

見你講小學派位唔知講緊中學


珍珠宮

積分: 38404


45#
發表於 18-10-8 00:29 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 18-10-7 19:00
好想知點解間間直資都咁多人考、我見到培僑,真道 其實入大學率不是咁出衆

真道中學係咪brand 2 ?

你講的兩間,冇考慮過,一嚟遠,二則認識不多。前者我更熟的是港島培僑,歷史悠久,是愛國blue blood。
1)學費俾私校平?
資金來源不同,我不介意平貴,最重要是教學理念相近,環境合適孩子正向發展。我仔間學費算高。
2)喜歡活動教學?
偏向傳統,但老師經驗愛心耐性,我仔不算尖子,但過得相當愉快。
3)人胍比官冿好?
我個人不看重。
但一條龍對孩子發展持續人際關系較好,長久相處必須學會包容差異,接納對方以互補不足。小/中學結誼基於純良本性,友行終生。我自己出自龍校,希望孩子也有這樣的機會。
4)預左出國讀大學?
全看孩子意願,佢學校本地升學率亦相當高。


男爵府

積分: 9456


46#
發表於 18-10-8 00:38 |只看該作者
brindlewin 發表於 18-10-8 00:29
你講的兩間,冇考慮過,一嚟遠,二則認識不多。前者我更熟的是港島培僑,歷史悠久,是愛國blue blood。
1 ...



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo