自由講場

跳至

首頁

尾頁
   53


子爵府

積分: 12227


41#
發表於 18-10-30 10:58 |只看該作者
南丁媽咪 發表於 18-10-30 09:07
只要你都覺得嚴重,去睇一次皮膚科醫生啦

我同我媽咁多年關係一般,其中一個原因,就係想當年,我點喊,佢 ...

我青少年都有暗瘡問題,當年資訊唔發達,阿晚只叫我唔好吃熱氣嘢,仲時不時當眾踩我,所以都好影響自信。到出來做嘢,有錢做吓護膚,都叫做有點改善。但因苛爾蒙影響都係無停噤出,後來睇咗過皮膚科名醫就很明顯改善但皮膚好乾及超貴,睇醫生嘅錢夾埋等如入別人入私家做手術!
近兩年,少用化學嘢用多咗天然護膚品,膚質明顯改善。據調查,每人每天用的家居用品及䕶膚品吸入的有害物質確實在很多,所以我相信less is more.
阿仔現在的暗瘡問題,都係用tea tree face wash 及用蘆薈及其他DIY 䕶膚給他,難得他每次用完又主動問我補給,我當然樂意做啦!


子爵府

積分: 12227


42#
發表於 18-10-30 11:01 |只看該作者
issactmaria 發表於 18-10-30 10:58
我青少年都有暗瘡問題,當年資訊唔發達,阿晚只叫我唔好吃熱氣嘢,仲時不時當眾踩我,所以都好影響自信。 ...

不是”阿晚”,應是”阿媽”.


用戶要求終止服務

積分: 11305


43#
發表於 18-10-30 11:15 |只看該作者
issactmaria 發表於 18-10-30 10:58
我青少年都有暗瘡問題,當年資訊唔發達,阿晚只叫我唔好吃熱氣嘢,仲時不時當眾踩我,所以都好影響自信。 ...

我c6...只係用清水洗面咋。係呢幾日乾先叫佢查下cream啦。佢可能冇咩用skincare,次次一查就有d面紅。所以佢出trip,一支physiogel AI cream搞掂,乜skincare 都唔洗帶


子爵府

積分: 12227


44#
發表於 18-10-30 11:20 |只看該作者
南丁媽咪 發表於 18-10-30 11:15
我c6...只係用清水洗面咋。係呢幾日乾先叫佢查下cream啦。佢可能冇咩用skincare,次次一查就有d面紅。所以 ...

我給C6用coconut face wash, 冬天就再用埋我DIY給他䕶膚。平日保養少用化學嘢,就無噤易敏感!


別墅

積分: 912


45#
發表於 18-10-30 11:24 |只看該作者
wcandtt 發表於 18-10-30 09:14
老一輩,唔識㗎,覺得唔洗睇醫生。

青少年如果好嚴重,真係要睇,係病嚟,不是苦瓜涼茶洗面做facial 就可 ...

早晨,可否分享醫生資料比我?


大宅

積分: 2255


46#
發表於 18-10-30 11:24 |只看該作者
wcandtt 發表於 18-10-30 06:59
大約$1400左右

可以pm醫生比我嗎?


禁止訪問

積分: 568


47#
發表於 18-11-3 13:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11379


48#
發表於 18-11-3 13:53 |只看該作者
南丁媽咪 發表於 18-10-30 09:07
只要你都覺得嚴重,去睇一次皮膚科醫生啦

我同我媽咁多年關係一般,其中一個原因,就係想當年,我點喊,佢 ...

我認同,嚴重一定要睇專科醫生,唔好拖,否則好番都有洞, 變咗豆皮。


伯爵府

積分: 17820


49#
發表於 18-11-3 14:46 |只看該作者
南丁媽咪 發表於 18-10-30 09:07
只要你都覺得嚴重,去睇一次皮膚科醫生啦

我同我媽咁多年關係一般,其中一個原因,就係想當年,我點喊,佢 ...

媽媽唔俾你去睇醫生?


用戶要求終止服務

積分: 11305


50#
發表於 18-11-3 15:33 |只看該作者
MerryMe 發表於 18-11-3 14:46
媽媽唔俾你去睇醫生?

佢話唔洗睇,自己會好,青春期後會好
唔好搞咁,天然最好,用水洗面最好,飲涼茶最好,睇中醫最好食西藥最唔好
(總之同bk大部分jm差唔多)

其實,暗瘡係病,有人真係會有嚴重暗瘡


伯爵府

積分: 17820


51#
發表於 18-11-3 17:50 |只看該作者
南丁媽咪 發表於 18-11-3 15:33
佢話唔洗睇,自己會好,青春期後會好
唔好搞咁,天然最好,用水洗面最好,飲涼茶最好,睇中醫最好食西藥最 ...

我大學同學都係咁,男仔嚟,佢媽媽又無理佢,塊面兩邊紅哂,凹凹凸凸,人地望佢會dup 低頭


用戶要求終止服務

積分: 11305


52#
發表於 18-11-3 17:54 |只看該作者
MerryMe 發表於 18-11-3 17:50
我大學同學都係咁,男仔嚟,佢媽媽又無理佢,塊面兩邊紅哂,凹凹凸凸,人地望佢會dup 低頭
...

好彩最後我都嫁得出
大學先初戀,就係依家既c6
我都成日笑佢,個陣係咪白內障先揀到我


禁止訪問

積分: 457


53#
發表於 18-11-6 10:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 18-11-6 11:34 |只看該作者
chanchan33 發表於 18-11-6 10:36
岩呀! 皮膚都係用自然野好D我姪仔以前耐唔時就出下暗瘡 佢話之後有忍口 搽下茶樹油 平時沖下痘痘清當涼茶 ...

我上個月買左skinb5, ,食左大半盒,感覺都ok, ,不過唔知係咪天氣轉都有幫忙


禁止訪問

積分: 427


55#
發表於 18-11-7 15:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10319


56#
發表於 18-11-7 16:26 |只看該作者

回覆樓主:

睇醫生!食A酸!


大宅

積分: 1051


57#
發表於 18-11-7 16:39 |只看該作者
good_pig 發表於 18-11-6 11:34
我上個月買左skinb5, ,食左大半盒,感覺都ok, ,不過唔知係咪天氣轉都有幫忙
...

請問邊度買


禁止訪問

積分: 1476


58#
發表於 18-11-7 16:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


59#
發表於 18-11-7 16:47 |只看該作者

回覆樓主:

我细個只係用洗面皂,仲好鐘意jit到 d癑噴出來,當時覺得好好玩呀....

我長大面上冇凹凸呀


大宅

積分: 4618


60#
發表於 18-11-7 16:52 |只看該作者
ruby 發表於 18-10-29 16:58
阿仔16歲,兩邊面頰都長了暗瘡,請問有什麼有效方法改善呢?

朋友個女日日飲土伏苓煲蔗糖,飲幾個月好返.

我個女試咗4日,未知效果.一次煲三日份量,放雪櫃.






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo