自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 18-11-24 18:08 |只看該作者
fatgarden 發表於 18-11-24 14:36
8小時太少但15小時太多,閣下應為不變好過變!?

太多咩?起碼要返工都可以有時間去投嘛


用戶要求終止服務

積分: 11305


42#
發表於 18-11-24 18:12 |只看該作者
dlee_ca 發表於 18-11-24 17:22
梗係15小時好過8小時,很難理解嗎?

係囉
擺明係台灣要改善
香港仲有咩要改?

仲有,台灣同香港,成個選舉內容制度完完全全不同,有時數咩好比較...應該係冇得比較...

樓主的邏輯.....完全唔明佢想表達乜


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 18-11-24 18:14 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 18-11-24 17:01
你睇下20樓,每條問題幾十個字……

我以為識係投議員/市長...

9合1果然勁


珍珠宮

積分: 34207

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


44#
發表於 18-11-24 18:24 |只看該作者
睇緊新聞,韓陳仍55波,韓佢係南部攞到咁多票真係好勁。


伯爵府

積分: 18036

畀面勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 18-11-24 18:39 |只看該作者
fatgarden 發表於 18-11-24 12:31
點解咁大分別!香港是否改善一下。

只要一樣野係放在 first priority, 就算得三小時投票,都不會遲到,寧願請假放低所有公私事去投。

香港有咁長時間,因為要就各位返工、飲茶、.... 最後得閒又有 mood 先去投,或者等到最後一個小時先去投。

所以,你個題目差一個字,香港「人」是否改善一下,人的問題。


水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


46#
發表於 18-11-24 18:41 |只看該作者
fsforth 發表於 18-11-24 18:39
只要一樣野係放在 first priority, 就算得三小時投票,都不會遲到,寧願請假放低所有公私事去投。

香港有 ...



珍珠宮

積分: 38202


47#
發表於 18-11-24 19:11 |只看該作者
AGa1111 發表於 18-11-24 17:30
愈南愈綠,尤其南部d老人,所以應該唔關事,係今次咁啱出現韓國瑜呢個人,半年前個個都話陳其邁躺著都會選 ...

本帖最後由 scheong 於 18-11-24 19:17 編輯

高雄有機會翻轉了!


珍珠宮

積分: 33374


48#
發表於 18-11-24 19:43 |只看該作者
scheong 發表於 18-11-24 19:11
本帖最後由 scheong 於 18-11-24 19:17 編輯

高雄有機會翻轉了!

在民進黨下高雄負債真係太離譜,唔係話換人一定會做得好好,但至少有一個改變


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


49#
發表於 18-11-24 20:06 |只看該作者

回覆樓主:

投票呢方面我反而覺得台灣要改。 時間長短因民情有異,習慣8個鐘無問題。 但投票站太少,要選民大排長龍就無必要。 應該學香港開多d投票站。


象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


50#
發表於 18-11-24 21:40 |只看該作者
AGa1111 發表於 18-11-24 19:43
在民進黨下高雄負債真係太離譜,唔係話換人一定會做得好好,但至少有一個改變
...

高雄市長選舉,韓國贏咗。
1543066849464.JPEG


伯爵府

積分: 19673


51#
發表於 18-11-24 22:24 |只看該作者

回覆樓主:

so ???


珍珠宮

積分: 45803


52#
發表於 18-11-25 16:50 |只看該作者
大家好好見識「台式民主」!台北的選舉結果被操縱了。

這是全世界都不可能發生的事,就是一邊開票,一邊還在排隊投票,而且長達3個小時46分鐘,而且開票又長達9個小時,甚至好幾度停下來。

深綠選民第一志願是姚文智,如果姚文智扶不上,寧願投柯文哲也不讓丁守中贏。本來標準流程是從8:00投到16:00,中間誰領先誰也不知道,媒體也不准討論結果,結果現在中選會亂搞,16:00以後還在投票,這時有些地方已經在開票,有些地方還在投票,那些已經開票的結果所有人用手機都看得到,那些還在投票的深綠一看姚文智沒戲,丁守中又跟柯文哲相差不多,立刻會改投柯文哲。


侯爵府

積分: 21269


53#
發表於 18-11-25 17:15 |只看該作者

回覆樓主:

我唔明香港縮短時間嘅好處,樓主可解釋嗎?
台灣得8小時,但就一邊投票一邊開票,好趕時間咩?


子爵府

積分: 12575


54#
發表於 18-11-25 17:37 |只看該作者
kk2009 發表於 18-11-24 15:36
比較緊時間,當然係時間變啦,15小時的確太長,10-12小時已足夠,有心投票一定抽到時間,冇心就點遷就都會 ...

時間太長影響左d咩呢?


男爵府

積分: 9397


55#
發表於 18-11-25 18:29 |只看該作者
算死草 發表於 18-11-25 17:37
時間太長影響左d咩呢?

時間長左,工作人員辛苦,競選人員辛苦,政府開支又多好多,為乜呢?


象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


56#
發表於 18-11-25 18:40 |只看該作者
kk2009 發表於 18-11-25 18:29
時間長左,工作人員辛苦,競選人員辛苦,政府開支又多好多,為乜呢?

時間太短,市民投唔到票,又點解決?

香港工作人員係公務員,有錢收,計ot,一晚搵幾千架。


男爵府

積分: 9397


57#
發表於 18-11-25 19:45 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 18-11-25 18:40
時間太短,市民投唔到票,又點解決?

香港工作人員係公務員,有錢收,計ot,一晚搵幾千架。 : ...

冇需要15小時咁長,我唔信有人返工15小時囉,而且投票日多數星期日,出街玩都唔會玩15小時。
政府錢係我哋納稅人的血汗錢,要用得其所。


象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


58#
發表於 18-11-25 20:02 |只看該作者
kk2009 發表於 18-11-25 19:45
冇需要15小時咁長,我唔信有人返工15小時囉,而且投票日多數星期日,出街玩都唔會玩15小時。
政府錢係我哋 ...

尊重你睇法,但我接受15小時。


大宅

積分: 2900


59#
發表於 18-11-26 00:01 |只看該作者
史迪媽 發表於 18-11-24 14:48
咁應該係台灣改善下喎,得咁少時間俾人投票

Agree 台灣仲要未投完,就要開始點票,真係好兒戲不公平。台灣真係要改善下。


禁止訪問

積分: 3571


60#
發表於 18-11-26 00:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo