夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 41556


41#
發表於 19-1-12 23:31 |只看該作者
Winnieho1004 發表於 19-1-12 23:21
本帖最後由 Winnieho1004 於 19-1-12 23:23 編輯

你覺得無問題咪得囉

我有諗過租附近樓,方便照顧細路,但係租金實太貴


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


42#
發表於 19-1-12 23:53 |只看該作者
當日你地點解會揀對方?
冇可能突然間變成你地目前嘅狀態。
唔知我有冇記錯,你好似曾經話佢唔幫手做家務,
搞到好僵,會不會佢對你消極抵抗?


大宅

積分: 4263


43#
發表於 19-1-12 23:58 |只看該作者
你想住啫
你前夫同意?如果佢有女朋友唔俾你繼續住咁點算?


珍珠宮

積分: 41556


44#
發表於 19-1-13 00:03 |只看該作者
soso1227 發表於 19-1-12 23:53
當日你地點解會揀對方?
冇可能突然間變成你地目前嘅狀態。
唔知我有冇記錯,你好似曾經話佢唔幫手做家務, ...

我唔記得有冇出過類此既post
自從細路出世,爭吵的確多左

我都唔覺得我地之間仲有感情
最多佢當我係細路既媽媽

慢慢我都唔再中意佢

我認我有啲自私想揾第二個,但我都想有人錫有人愛


珍珠宮

積分: 41556


45#
發表於 19-1-13 00:05 |只看該作者
qee 發表於 19-1-12 23:58
你想住啫
你前夫同意?如果佢有女朋友唔俾你繼續住咁點算?

間屋我有份,如果去到最差,賣左間屋
但細路就冇屋住
唔知跟邊個


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


46#
發表於 19-1-13 00:30 |只看該作者
小mama 發表於 19-1-13 00:03
我唔記得有冇出過類此既post
自從細路出世,爭吵的確多左

你好似落入一個惡性循環,
你唔鍾意C6,
自然佢做乜都唔合你意,
大家嘈交丶心情唔好,
又點有mood開飯呢。
不如諗下當日你點解揀佢,
佢也有優點吧。
如果佢冇大錯,
試下調整大家相處的態度,
唔好咁快諗分開。


珍珠宮

積分: 41556


47#
發表於 19-1-13 00:59 |只看該作者
soso1227 發表於 19-1-13 00:30
你好似落入一個惡性循環,
你唔鍾意C6,
自然佢做乜都唔合你意,

係佢唔想再對我好,可能已經唔中意我


大宅

積分: 1468


48#
發表於 19-1-13 03:24 |只看該作者
我都有諗過離婚,但一齊住
間屋大家有份,想keep返比小朋友有地方住
因為我都想有人錫有人愛
各自出去發展冇問題,尊重返對方,唔好帶返間屋到影響小朋友



子爵府

積分: 12616


49#
發表於 19-1-13 08:31 |只看該作者
本帖最後由 小飛亞 於 19-1-13 08:32 編輯

回覆 小mama 的帖子

會唔會當中有些誤會,或者佢有啲野例如心理上有啲難題未解决,不如冷靜啲坐底深入啲傾吓可能有唔同。


男爵府

積分: 6938


50#
發表於 19-1-13 08:37 |只看該作者
你呢嗰case係外國好common, 尢其鬼婆鬼佬。
大家唔夾行唔到,口頭離婚但仍然同住。咁做主要係經濟因素,保持番小朋友既生活水平。
基本上夫妻唔再干涉大家私生活,話題主要係小朋友。我見佢哋既對話好客氣,似隊友咁囉。係唔係開心咗就唔知啦


珍珠宮

積分: 41556


51#
發表於 19-1-13 08:40 |只看該作者
小飛亞 發表於 19-1-13 08:31
回覆 小mama 的帖子

會唔會當中有些誤會,或者佢有啲野例如心理上有啲難題未解决,不如冷靜啲坐底深入啲傾吓 ...

傾過,佢唔出聲唔答


子爵府

積分: 12616


52#
發表於 19-1-13 09:11 |只看該作者
回覆 小mama 的帖子

咁可能佢有難言之隱,鼓勵正視睇醫生。


子爵府

積分: 11326


53#
發表於 19-1-13 09:32 |只看該作者
小mama 發表於 19-1-13 08:40
傾過,佢唔出聲唔答

不如試試婚姻輔導


男爵府

積分: 9796


54#
發表於 19-1-13 10:57 |只看該作者
小mama 發表於 19-1-13 00:03
我唔記得有冇出過類此既post
自從細路出世,爭吵的確多左

係咪因為小孩出世,你疏忽左佢同埋重點放左小朋友身上,而導致同老公鬧交多左?然後性生活愈來愈少
小孩出世之前,你有無心理輔導一下佢,將會有小朋友,所以會多左爭執之類?希望佢體諒你等等


男爵府

積分: 6416

2026勳章


55#
發表於 19-1-13 11:14 |只看該作者

小朋友嘅撫養權喺判咗俾邊個呢?


伯爵府

積分: 19792

2025勳章蛇年勳章


56#
發表於 19-1-13 11:15 |只看該作者

回覆樓主:

我有親戚兩公婆咪離左婚,但仍然同住囉!
仔同前妻瞓房,前夫瞓廳,應該無溝通架喇!


珍珠宮

積分: 41556


57#
發表於 19-1-13 14:14 |只看該作者
koalachan2002 發表於 19-1-13 10:57
係咪因為小孩出世,你疏忽左佢同埋重點放左小朋友身上,而導致同老公鬧交多左?然後性生活愈來愈少:questi ...

本帖最後由 小mama 於 19-1-13 14:16 編輯

我反而覺得佢要細路唔要我
我都唔知,以前佢曾經話我當佢生仔機器,生完唔同佢做
跟本由始至終,佢自己都唔伸手埋黎
點解次次要我做主動先,佢唔伸手唔要求,我就當佢唔要啦
講真,唔做邊生到bb, 佢自己都想要bb,單性繁殖咩


珍珠宮

積分: 41556


58#
發表於 19-1-13 14:15 |只看該作者
幻想曲 發表於 19-1-13 11:14
小朋友嘅撫養權喺判咗俾邊個呢?

想一齊養同照顧


子爵府

積分: 12616


59#
發表於 19-1-13 14:44 |只看該作者
小mama 發表於 19-1-13 14:15
想一齊養同照顧
你C6知你有離婚想法嗎?


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


60#
發表於 19-1-13 16:31 |只看該作者
本帖最後由 soso1227 於 19-1-13 16:33 編輯
小mama 發表於 19-1-13 14:14
本帖最後由 小mama 於 19-1-13 14:16 編輯

我反而覺得佢要細路唔要我

你話次次要你主動,
但在這之前,
你有冇多次拒絕佢?
我聽過男人話被拒絕得多,
唔想再掂老婆⋯⋯
其實我覺得你地冇有效溝通,
要揾個中間人搞清楚大家心裏的想法。
離婚之後不一定搵到王子,如果還可以挽救就努力一下,
無謂製造多幾個單親孩子。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo