夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


41#
發表於 19-1-16 12:13 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-15 18:23
如果老公知道我有咁既想法,佢一定會寧願要我,可以唔要BB,但就係因為咁,我更加唔想佢因為我犧牲自己好 ...
你好像自己捉緊虫??


大宅

積分: 1051


42#
發表於 19-1-16 12:41 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-15 22:39
聽到你地既故事,真係覺得見到一線曙光,我會盡量放鬆心情,多謝你
...

放鬆d, 唔好比咁大壓力自己


侯爵府

積分: 23543

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


43#
發表於 19-1-16 13:07 |只看該作者

回覆樓主:

心情對懷孕一定有影響,好多人都係越想要諗得越多時唔中,唔諗時反而中。
同埋你老公問題大啲,基本上你拖累佢ge諗法唔可取,因為佢就算搵過第2個身體無事ge都唔一定會有到bb。
唔好諗咁多住,真係咁想要ge咪做到啲咩做左先,中醫呀,運動呀,仲工呀,試管呀,抱住樂觀心情去做,做左又無壞ge,就算到最後真係唔work都可以肯定路係單邊面問題,我相信你老公都明白,到時先傾領養啲個問題都唔遲


琥珀宮

積分: 152982


44#
發表於 19-1-16 13:38 |只看該作者


複式洋房

積分: 110


45#
發表於 19-1-16 13:42 |只看該作者
有一個好的另一半不容易,用第二個角度睇下件事可能會開心啲


男爵府

積分: 7247


46#
發表於 19-1-16 14:05 |只看該作者
你要先搞清楚,係自己承受唔到壓力、還是怕拖累老公 (抑或兩者都有)而諗離婚?

我即時諗到電影經常見到的老土橋段: 未婚妻結婚前有cancer,為咗唔”拖累”未婚夫,就隱瞞,同佢分手(激走佢),表面上好偉大,但實際好自私。因為對方可能傷心一世,而且做呢種決定,其實有冇問過對方想點?

妨且你地得30頭,只係試咗一年,其實仲有大把時間。但你後來又突然話驚試三、五、七年後唔得,怕會影響大家關係。咁而家乜都未試晒就離婚,咁就冇影響?好似前後好矛盾,思維亦亂。

我只係知,有好老公要加倍珍惜。唔好一廂情願將自己認為好的加諸於別人身上。若自己壓力太大,就學習放鬆吧



大宅

積分: 1147


47#
發表於 19-1-16 14:20 |只看該作者
barbielun 發表於 19-1-16 14:05
你要先搞清楚,係自己承受唔到壓力、還是怕拖累老公 (抑或兩者都有)而諗離婚?

我即時諗到電影經常見到的 ...

多謝你提點,我其實可能係自私,既承受唔到壓力,又怕拖累老公,如果真係離左婚,我老公可能比我更傷心

我只係一時衝動有離婚的念頭,並無任何實際行動,老公連我呢種想法都唔知

因為喊得太多日,有點走頭無路既感覺,思緒混亂,多得你地提醒我,而家無乜事,我地會再從新出發,繼續努力做人


大宅

積分: 1147


48#
發表於 19-1-16 14:24 |只看該作者
lingfu 發表於 19-1-16 11:22
其他我都唔反對
離婚個啲我都明白
只係你只係做咗1年,你們又只是30出頭

可能係,因為我一向緊張大師,凡事都先向壞方面諗,一諗就無雷公咁遠,所以真係好擔心,我真係要放鬆下,喊左幾日喊到有點靈魂出竅,諗埋左一邊


大宅

積分: 2138


49#
發表於 19-1-16 18:11 |只看該作者


別墅

積分: 782


50#
發表於 19-1-16 19:58 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-15 17:15
我同老公已婚六年,我31,老公32,早年經濟條件不好,一直未打算生BB,到左今年準備生小朋友,檢查後發覺我 ...

你老公個 report 點講?
http://bit.ly/DJI_MavicProV2


大宅

積分: 1147


51#
發表於 19-1-16 20:55 |只看該作者
Stephen3163 發表於 19-1-16 19:58
你老公個 report 點講?

精子型態差,合格要4%,我老公2%,係唔合格,但只要有一條得都會中咁囉


大宅

積分: 1395


52#
發表於 19-1-16 20:58 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-16 14:20
多謝你提點,我其實可能係自私,既承受唔到壓力,又怕拖累老公,如果真係離左婚,我老公可能比我更傷心

...
個人経驗,放鬆心情,靜心等待上天安排,祱褔妳和妳先生,加油!


別墅

積分: 782


53#
發表於 19-1-16 21:04 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-16 20:55
精子型態差,合格要4%,我老公2%,係唔合格,但只要有一條得都會中咁囉
...

去睇中醫,比兩年時間,仲唔得就試管啦
http://bit.ly/DJI_MavicProV2


子爵府

積分: 11775


54#
發表於 19-1-18 12:47 |只看該作者
我有多囊, 但我自然懷孕生了三個. 你老公有冇食多精丸試下?


大宅

積分: 1147


55#
發表於 19-1-18 13:23 |只看該作者
Almaz 發表於 19-1-18 12:47
我有多囊, 但我自然懷孕生了三個. 你老公有冇食多精丸試下?

無啊,佢而家食緊抗胃酸倒流藥&降膽固醇藥,我唔敢亂俾佢食其他supplement


子爵府

積分: 11775


56#
發表於 19-1-18 13:39 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-18 13:23
無啊,佢而家食緊抗胃酸倒流藥&降膽固醇藥,我唔敢亂俾佢食其他supplement
...
醫生開的.


大宅

積分: 1147


57#
發表於 19-1-18 17:47 |只看該作者
Almaz 發表於 19-1-18 13:39
醫生開的.

是醫生開的,因為佢檢查出有胃酸倒流問題和高膽固醇


禁止訪問

積分: 4847


58#
發表於 19-1-18 20:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 190


59#
發表於 19-1-18 22:08 |只看該作者
隨缘,'


別墅

積分: 520


60#
發表於 19-1-19 00:08 |只看該作者
babylover53 發表於 19-1-15 17:15
我同老公已婚六年,我31,老公32,早年經濟條件不好,一直未打算生BB,到左今年準備生小朋友,檢查後發覺我 ...

身同感受,我年紀同你差唔多,之前又系因為生唔到bb,好想同老公離婚,好自責,不過你唔好放棄呀,總有一日可以抱到bb ga, 有睇你d post, 個人認為,有能力的話,直接做ivf ,因iui成功率唔算好高,無謂不停再食荷爾蒙藥,傷身又傷金,我自己試左一年,都未中,就feel到有問題,諗都唔諗,好勇咁飛左過台灣初診,之後拎埋針藥開始療程,雖然我唔系一次就中,最尾系check到免疫問題,令到我不孕 ,食左藥,再放胎就成功喇,樓主,我個人建議你,真系飛轉台灣抽一次血,驗免疫同埋初診比醫生睇下你,聽下意見丫,加油

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo