自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   18


水晶宮

積分: 67440


41#
發表於 19-1-28 19:49 |只看該作者
我80後,就快4字頭了
既然感概自己老,更加要努力keep下!
我好努力做運動,keep住唔比自己肥,雖然都肥肥地但肯定唔係肥C9身型,同埋做運動,人精神之餘仲好有活力!


水晶宮

積分: 65440


42#
發表於 19-1-28 20:02 |只看該作者
誰想花殘照影孤!奈何。。


子爵府

積分: 11263


43#
發表於 19-1-28 20:15 |只看該作者
木土土 發表於 19-1-28 16:15
我回想自己35歲時,仲幾好樣,好見得人下!

而家

係也,我35 素顏出街絕對冇問題,衣家吾化吾見得人


伯爵府

積分: 17159


44#
發表於 19-1-28 20:30 |只看該作者
Misscb 發表於 19-1-28 11:06
早兩年唔化妝都仲敢出街...
上年仲覺得自己仲未老...
但今日照鏡見到以前白滑既果d位開始有少少雀斑皺紋

我而家見到人舉機我就走,唔想影相,真人睇落重ok唔知點解相片好似照妖鏡,保養無鬆懈過,點敢, 到80都要靚,我係同自己年齡層比較

點評

FJmom    發表於 19-1-29 02:18


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


45#
發表於 19-1-28 20:39 |只看該作者
Misscb 發表於 19-1-28 15:17
2019年既目標就係抽時間做運動! 不過可以點抗老? 可以去到斑同紋咩..

肝唔好,會出斑

做運動運衡好副計


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


46#
發表於 19-1-28 20:45 |只看該作者
我接受到個樣開始老.

反應慢左, 易攰, 冇記性等就真係要適應.

早排成日懷舊, 想迫自己反應快d等等.... 而家要學轉變心態...


琥珀宮

積分: 169649


47#
發表於 19-1-28 20:48 |只看該作者
green_flower 發表於 19-1-28 19:11
我覺得自己最顯老係對黑眼圈同眼袋

眼最顯老,近年上眼皮下垂仲覺。而家去旅行影相一定戴黑超,戴唔戴,睇落真係差廿年


珍珠宮

積分: 39499


48#
發表於 19-1-28 20:48 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 19-1-29 21:35 編輯

注重咗保養,今天美容院都去了3小時facial 加通淋巴明天做個半小時gym, 星期四個半小時拉筋。


旅行亦會是保持狀態的好方法。


子爵府

積分: 12229


49#
發表於 19-1-28 20:49 |只看該作者
木土土 發表於 19-1-28 16:47
無論咩年齡,女人放唔放棄自己,對自己有無要求,外型可以相差好遠!

老係相對既,唔同年紀有唔同體會, ...

絕對說得對!
唔係同後生過自己比較,係同自己同年齡層相對,肯對自己有要求、有保養,心境年輕些,望落去也會有好大唔同!
年輕講求外表靚,年長些多了一些閱歷、修養或內涵,所散發的靚未必只是外表,有時還有內在滲出來!


男爵府

積分: 8114


50#
發表於 19-1-29 00:16 |只看該作者
木土土 發表於 19-1-28 20:48
眼最顯老,近年上眼皮下垂仲覺。而家去旅行影相一定戴黑超,戴唔戴,睇落真係差廿年
...

好方法喔!


男爵府

積分: 7175

2024年龍年勳章


51#
發表於 19-1-29 00:46 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得靚底嘅女人更難接受自己老去,對嗎?


水晶宮

積分: 62886


52#
發表於 19-1-29 00:49 |只看該作者
fatping 發表於 19-1-28 20:30
我而家見到人舉機我就走,唔想影相,真人睇落重ok唔知點解相片好似照妖鏡,保養無鬆懈過,點敢, 到80都要 ...

我都覺,影相遠的眼好似dup dup地,但明明照鏡唔覺,影証件相都冇dup,我都唔係好明,所以我都好少影相。


水晶宮

積分: 62886


53#
發表於 19-1-29 00:50 |只看該作者
Helllokitty 發表於 19-1-28 20:15
係也,我35 素顏出街絕對冇問題,衣家吾化吾見得人

而家係幾歲講唔講得?


珍珠宮

積分: 34217

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


54#
發表於 19-1-29 00:51 |只看該作者
運動真係有用㗎。


珍珠宮

積分: 32931


55#
發表於 19-1-29 00:52 |只看該作者
cathy-tse 發表於 19-1-28 11:44
呢個世界好公平

每人都係得24小時


這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


伯爵府

積分: 17124


56#
發表於 19-1-29 01:09 |只看該作者
she007 發表於 19-1-28 16:19
jm你好似近5?
俾我50放棄了,唔會太介懷,因為呢個年紀真係老啦


咁你覺得女人到幾多歲就會無咁鍾意行街買衫扮靚?

我成曰覺得自己老左應該吾會再買咁多衫


侯爵府

積分: 21445

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


57#
發表於 19-1-29 01:58 |只看該作者
你地會唔會定期去脫墨
即係新生出來就脫左佢?
好似白滑啲會后生啲

我依家嗰啲都唔知几時生出嚟的....


珍珠宮

積分: 43754

2024年龍年勳章 牛年勳章


58#
發表於 19-1-29 02:19 |只看該作者
fatping 發表於 19-1-28 20:30
我而家見到人舉機我就走,唔想影相,真人睇落重ok唔知點解相片好似照妖鏡,保養無鬆懈過,點敢, 到80都要 ...
"見到人舉機我就走" , 好有共鳴


男爵府

積分: 9201


59#
發表於 19-1-29 02:35 |只看該作者
我都有班,但係出街依然好懶乜都唔搽,已經無得救,完全放棄自己

點評

sonet    發表於 19-1-29 10:02


禁止訪問

積分: 61348


60#
發表於 19-1-29 07:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo