立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 47485
唔好煩我 發表於 19-2-13 00:43 過程如何?可分享下嗎?
珊瑚宮
積分: 107221
唔好煩我 發表於 19-2-13 00:43 我有我護士朋友介紹呢個,你覺得呢?
大宅
積分: 2835
fitfish 發表於 19-2-13 01:03 你FD有無介紹埋李富强比你?
水晶宮
積分: 50467
小豬澄 發表於 19-2-13 00:47 本帖最後由 小豬澄 於 19-2-13 00:47 編輯 我係焗部麻醉
唔好煩我 發表於 19-2-13 08:17 謝回覆。請問是否在醫院過夜?因保險要過夜才可以claim, 所以想知情況。謝謝 ...
ming_super 發表於 19-2-13 05:29 我見過李富強,想當細心,有耐性!
小豬澄 發表於 19-2-13 08:20 必需過夜 我係朝早做個抽組織手術
唔好煩我 發表於 19-2-13 08:29 非常清楚,感謝你 那你現在身體怎樣?要食藥覆診嗎?
唔好煩我 發表於 19-2-13 08:24 真的?可以分享多d嗎?謝謝
小豬澄 發表於 19-2-13 08:31 不過之後覆診我係土政府到覆 無再睇佢 因為我都無野可以做到 只能食藥護腎 控制飲食
ming_super 發表於 19-2-13 09:05 家有長者有腎病去睇李醫生。李醫生耐心地用醫者專業知識講解病況及用家人角度分析。 李醫生見我哋個多小時 ...
唔好煩我 發表於 19-2-13 08:16 我個醫生正正就介紹李富強。佢都好好? 其實我不知李富強、林萬斐同李徳茂三個應點揀。你覺得呢?
唔好煩我 發表於 19-2-13 09:31 謝分享! 唐醫生太遠啦!我昨晚先知原來佢喺荃灣!我地理好差,成日將d醫院攪亂曬
侯爵府
積分: 24169
fitfish 發表於 19-2-13 00:21 江湖上有人说某些医生。医人時榨晒你全付身家。榨到無得再比。跟住病人去公家執手尾 ...
Jnam 發表於 19-2-13 10:25 何x良?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy