自由講場

跳至

首頁

尾頁
   26


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 19-2-13 00:47 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-13 00:43
過程如何?可分享下嗎?

本帖最後由 小豬澄 於 19-2-13 00:47 編輯

我係焗部麻醉
佢吉入去我係感覺到 你既呼吸要配合佢地

抽其實係好快 但之後個傷口會痛
我新痛左一個星期多D
唔可以行得快 唔好做大動作既事 要多休息


珊瑚宮

積分: 107221


42#
發表於 19-2-13 00:52 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-13 00:43
我有我護士朋友介紹呢個,你覺得呢?
林萬斐?如護士都話佢好 咁都吾差得去邊
起码他有医德先



玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


43#
發表於 19-2-13 01:03 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-13 00:43
我有我護士朋友介紹呢個,你覺得呢?
你FD有無介紹埋李富强比你?
玩具萬歲!


大宅

積分: 2835


44#
發表於 19-2-13 05:29 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 01:03
你FD有無介紹埋李富强比你?

我見過李富強,想當細心,有耐性!


水晶宮

積分: 50467


45#
發表於 19-2-13 08:16 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 01:03
你FD有無介紹埋李富强比你?

我個醫生正正就介紹李富強。佢都好好?

其實我不知李富強、林萬斐同李徳茂三個應點揀。你覺得呢?


水晶宮

積分: 50467


46#
發表於 19-2-13 08:17 |只看該作者
小豬澄 發表於 19-2-13 00:47
本帖最後由 小豬澄 於 19-2-13 00:47 編輯

我係焗部麻醉

謝回覆。請問是否在醫院過夜?因保險要過夜才可以claim, 所以想知情況。謝謝


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


47#
發表於 19-2-13 08:20 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-13 08:17
謝回覆。請問是否在醫院過夜?因保險要過夜才可以claim, 所以想知情況。謝謝
...

必需過夜

我係朝早做個抽組織手術
之後佢要我留差唔多10次小便睇下有無出血
抽完係好痛


應該咁講 我係星期一入院 星期二做 然後星期三出院


水晶宮

積分: 50467


48#
發表於 19-2-13 08:24 |只看該作者
ming_super 發表於 19-2-13 05:29
我見過李富強,想當細心,有耐性!

真的?可以分享多d嗎?謝謝


水晶宮

積分: 50467


49#
發表於 19-2-13 08:29 |只看該作者
小豬澄 發表於 19-2-13 08:20
必需過夜

我係朝早做個抽組織手術

非常清楚,感謝你

那你現在身體怎樣?要食藥覆診嗎?


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


50#
發表於 19-2-13 08:31 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-13 08:29
非常清楚,感謝你

那你現在身體怎樣?要食藥覆診嗎?

不過之後覆診我係土政府到覆 無再睇佢
因為我都無野可以做到
只能食藥護腎 控制飲食

一條痛苦又有時限既路



大宅

積分: 2835


51#
發表於 19-2-13 09:05 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-13 08:24
真的?可以分享多d嗎?謝謝

家有長者有腎病去睇李醫生。李醫生耐心地用醫者專業知識講解病況及用家人角度分析。
李醫生見我哋個多小時,有問有答,有傾有講。見完佢放心哂。

另外,唐國隆醫生也是很好!!


水晶宮

積分: 50467


52#
發表於 19-2-13 09:29 |只看該作者
小豬澄 發表於 19-2-13 08:31
不過之後覆診我係土政府到覆 無再睇佢
因為我都無野可以做到
只能食藥護腎 控制飲食

我都明白,因為家中也有老人曾經有腎問題

所以現今世代,命長了,但也不等於健康咗。好彩嘅係藥愈來愈靚,效果好又少d負作用

你多d運動呀!對病情有幫助


水晶宮

積分: 50467


53#
發表於 19-2-13 09:31 |只看該作者
ming_super 發表於 19-2-13 09:05
家有長者有腎病去睇李醫生。李醫生耐心地用醫者專業知識講解病況及用家人角度分析。
李醫生見我哋個多小時 ...

謝分享!

唐醫生太遠啦!我昨晚先知原來佢喺荃灣!我地理好差,成日將d醫院攪亂曬


珊瑚宮

積分: 107221


54#
發表於 19-2-13 09:52 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-13 08:16
我個醫生正正就介紹李富強。佢都好好?

其實我不知李富強、林萬斐同李徳茂三個應點揀。你覺得呢?
你個護士朋友是否比左一堆医生名你?你吾知点简?
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


55#
發表於 19-2-13 09:55 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-13 09:31
謝分享!

唐醫生太遠啦!我昨晚先知原來佢喺荃灣!我地理好差,成日將d醫院攪亂曬
唐國隆現在中環中建大厦16楼 以前係馬加烈腎科主管 極有医德
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


56#
發表於 19-2-13 10:06 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-13 08:16
我個醫生正正就介紹李富強。佢都好好?

其實我不知李富強、林萬斐同李徳茂三個應點揀。你覺得呢?
你FD仲有無介紹余宇康比你?
玩具萬歲!


侯爵府

積分: 24169

育兒性格勳章 畀面勳章


57#
發表於 19-2-13 10:25 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 00:21
江湖上有人说某些医生。医人時榨晒你全付身家。榨到無得再比。跟住病人去公家執手尾

...

何x良?


珊瑚宮

積分: 107221


58#
發表於 19-2-13 10:31 |只看該作者
幾乎忘记我都抽過腎組織。十幾年前 腎科医生轉介法國医院。由李開正医生抽

聞說他曾是瑪丽抽組織高手

當年我要扒在床上。背腰位打麻醉針(局麻) 用超声波監察住抽。抽時不痛。抽後上病房面向天睡。吾準郁 责住傷口免流血。完全吾痛。第二日出院之後都無痛过

回想起來。李医生是高手。位置準確又無痛过
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


59#
發表於 19-2-13 10:36 |只看該作者
Jnam 發表於 19-2-13 10:25
何x良?
呢個我無聽过
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


60#
發表於 19-2-13 10:58 |只看該作者
刚查左。全港有大约140個正式腎科医生。而大部份在公院。
玩具萬歲!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo