夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 217


41#
發表於 19-3-13 20:02 |只看該作者
LeBlue 發表於 19-3-13 15:33
讀大學借GRANT & LOAN真的很普遍
生活費自己做補習/PART-TIME
我地個年代已經係咁

多謝意見!他不喜歡傾,亦没有結果,都係好似之前的生活模式,他主要不滿意他沒有收入,仍要他付責以往的經常性開資即水、電、煤及差餉。但佢又得戚戚話自己單靠退休金養得起頭家。其實家中好多嘢已不經不覺由我頂上如冷氣機、電視及子女的交流團費用)
我冇跟他計,我只是不明白為何他退休後對金錢睇得咁重姐


水晶宮

積分: 74809


42#
發表於 19-3-13 23:54 |只看該作者
cissie 發表於 19-2-20 00:14
your son should pay for his own school fees, he is an university student means he is an adult

這個是真的!由佢自己承擔吧


侯爵府

積分: 24828


43#
發表於 19-3-14 00:50 |只看該作者
Viman 發表於 19-3-13 20:02
多謝意見!他不喜歡傾,亦没有結果,都係好似之前的生活模式,他主要不滿意他沒有收入,仍要他付責以往的 ...

咁佢退休金有無你份架?


子爵府

積分: 10718


44#
發表於 19-3-14 17:18 |只看該作者
回覆 TwinWong 的帖子

咁便申請NON-MEANS(免審查)囉,好低息架~~重點是父母如果負擔重,便多個考慮囉....
而對於一D容易中途QUIT U既青年人都有鼓勵作用架...

可能我老土啦,總覺得大學生已是成年人,
無奶油仲要父母照顧咁多囉...
頂多平時間中補貼下零用咁樣,
其實都係想鼓勵佢地獨立姐......


大宅

積分: 4194

育兒性格勳章 畀面勳章


45#
發表於 19-3-14 17:23 |只看該作者
LeBlue 發表於 19-3-14 17:18
回覆 TwinWong 的帖子

咁便申請NON-MEANS(免審查)囉,好低息架~~重點是父母如果負擔重,便多個考慮囉 ...

係 佢哋已成年了 要自給自足
我囡就靠每年獎學金同freelance
完成埋 學位 之後分期每月還比政府
都係1千多少少 一點也不吃力


子爵府

積分: 10718


46#
發表於 19-3-14 17:26 |只看該作者
回覆 Viman 的帖子

明白~~
咦有無稔過整個EXCEL將屋企全部開支/邊個比/各自人工....等等....打入去,
等大家一目了然?
始終成日講錢傷感情嘛,但又係一個好貼身既問題

大家已有2X年感情,根基好深的,去到中年又係另一個關口,
有時傾計當提出新話題表達下囉...

不過,JM如不介意,可否講下你是否在家中比較權威性嗎?
有聽講話男人去到中年會變得好要面,
好怕別人特別老婆睇唔起自己,
容易有中年危機,所以相處上都要避重就輕,要小心,
不妨找一些專業人士傾下,總有解決方法


子爵府

積分: 10718


47#
發表於 19-3-14 17:28 |只看該作者
回覆 TwinWong 的帖子

你女女好叻,是否因為有個叻媽咪?



大宅

積分: 4194

育兒性格勳章 畀面勳章


48#
發表於 19-3-14 17:29 |只看該作者
LeBlue 發表於 19-3-14 17:28
回覆 TwinWong 的帖子

你女女好叻,是否因為有個叻媽咪?

我就係咩都唔識
所以叫佢地夠18歲就要自食其力


子爵府

積分: 10718


49#
發表於 19-3-14 17:31 |只看該作者
回覆 TwinWong 的帖子

亞女讀咩科? 已經畢業做緊野?
呢度好犀非利....巧多SENIOR級媽咪.......



子爵府

積分: 10718


50#
發表於 19-3-14 17:34 |只看該作者
回覆 TwinWong 的帖子

扮唔識先最叻呀衰鬼
我都發雀如果我咩都話唔知/唔識/唔記得,個女會忽然好醒

呢招得架....HAHA.....講笑喳......

做媽咪好多擔憂係心就真....呢......


大宅

積分: 4194

育兒性格勳章 畀面勳章


51#
發表於 19-3-14 17:38 |只看該作者
LeBlue 發表於 19-3-14 17:31
回覆 TwinWong 的帖子

亞女讀咩科? 已經畢業做緊野?

啊囡向演藝畢業 讀Film TV
Yr3 已開拍攝製作公司
舊年再開多間work shop
雙邊試業

點評

LeBlue    發表於 19-3-14 19:05


大宅

積分: 4194

育兒性格勳章 畀面勳章


52#
發表於 19-3-14 17:40 |只看該作者
LeBlue 發表於 19-3-14 17:34
回覆 TwinWong 的帖子

扮唔識先最叻呀衰鬼

我係屋企做唔醒 不過佢哋真係會紧你多點
返來好多分享 你太多説話意見 佢哋後生唔會彩你


子爵府

積分: 10718


53#
發表於 19-3-14 19:08 |只看該作者
回覆 TwinWong 的帖子

個女咁叻,咁你疊埋雙手唔駛做印印腳啦~~~
咦,讀FILM好渦,創意野有得做呀~~~
好野,呢個媽打好識教.....




子爵府

積分: 10718


54#
發表於 19-3-14 19:18 |只看該作者
有同感呀~而家同青少年相處都幾難,是一門巧膠新的學問,
雖然我曾是教育界,可能有少少著數
但是現在社會比我地以前複雜左好多
唔可以用番以前老豆亞媽個套
大概要同佢地做FRD先稔住會有少少過比你聽下喳
所以我都巧努力KEEP住聽個女介紹D歌(不過原來好好聽...HAHA)
先多D話題,容易D聽你意見喳
我個獨生女都頭痕架,總之見招折招啦~~

SORRY,是否離了題? 樓主是否有野要分享?
大家可參詳下?

講到中年,我兩公婆都是一份子,
係相處上,角色上都好似唔同左,
多左2人世界時間,磨擦都少不免多左,
所以又係另一個人生階段囉...

其實個人覺得,最緊要是不要執著,凡事退一步想多一陣,
一定有一個WIN-WIN方法既,無野是傾唔掂既....


子爵府

積分: 10956

馬年勳章


55#
發表於 19-3-14 19:43 |只看該作者
明白你一向冇收家用,而家好似全部要你負擔,你都要儲定你退休後支出,對你唔公平,你地最大問題係冇家庭戶口,退休前應儲定子女學費,和安排退休後生活開支,而家最好兩夫婦商量,最好能坦誠大家嘅儲蓄,之後你嘅退休金,將條數合計,睇吓點樣分配


大宅

積分: 4194

育兒性格勳章 畀面勳章


56#
發表於 19-3-14 19:59 |只看該作者
LeBlue 發表於 19-3-14 19:18
有同感呀~而家同青少年相處都幾難,是一門巧膠新的學問,
雖然我曾是教育界,可能有少少著數
但是現在社會比我 ...

係 依家要做朋友先
細路至肯同你分享心事
我初初都係高壓教育
同C6 好唔鐘意 其後我地
Set 教育管教年限 就係18歲前我管
18後可自由 媽媽咁嚴都為佢地好
最后大女都接受 寫咗10個promise 我
細女睇到姐姐嘅努力 都會效法
不過依家就hea少少



點評

LeBlue    發表於 19-3-14 21:21

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo