夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


子爵府

積分: 11711


41#
發表於 19-2-28 17:55 |只看該作者

回覆樓主:

我個人認為,
你暫時唔駛理佢咁多,
為自己和bb打算先。
賭仔要改都唔係一時三刻,況且都好難改


男爵府

積分: 6731


42#
發表於 19-2-28 18:01 |只看該作者
SsummerTang 發表於 19-2-28 06:08
我應該再比機會佢改變嗎?但我覺得大家已經漸行漸遠

唔好以為自己係救世主,盡早離開佢。小心佢寫晒你啲資料做咨詢人!


別墅

積分: 844


43#
發表於 19-2-28 18:09 |只看該作者
musiccisum 發表於 19-2-28 17:55
我個人認為,
你暫時唔駛理佢咁多,
為自己和bb打算先。

我知道 因為我媽等我爸改 等左十年 哩十年我媽自己一個女人撐起頭家好辛苦 我唔想行佢舊路 我亦都覺得 摞自己女女出世用嘅錢去賭 賭到無曬輸曬嘅男人 無得救 今日大喊完一場 知道要整理好自己 收拾好心情 我嘅嫁妝我都清點好 好彩佢未當


別墅

積分: 844


44#
發表於 19-2-28 18:11 |只看該作者
cometingliu 發表於 19-2-28 18:01
唔好以為自己係救世主,盡早離開佢。小心佢寫晒你啲資料做咨詢人!

本來仲有得救 但佢賭外圍同外圍嘈到 人地話要佢屋企地址搞屋企 我就知 佢份人 心中無曬屋企人 我救唔到 亦都唔會救 慶幸的係 我未簽紙結婚


別墅

積分: 663


45#
發表於 19-2-28 18:29 |只看該作者
SsummerTang 發表於 19-2-28 18:11
本來仲有得救 但佢賭外圍同外圍嘈到 人地話要佢屋企地址搞屋企 我就知 佢份人 心中無曬屋企人 我救唔到 亦 ...

恭喜你


大宅

積分: 3246


46#
發表於 19-2-28 18:39 |只看該作者
加油~~~
無左佢你一定會更好的~~~
你6299反而仲慘⋯⋯都唔知點走好~~
應該有排比佢拖累⋯⋯⋯
加油呀⋯⋯千萬不要借錢比佢⋯⋯


子爵府

積分: 11711


47#
發表於 19-2-28 19:34 |只看該作者
SsummerTang 發表於 19-2-28 18:09
我知道 因為我媽等我爸改 等左十年 哩十年我媽自己一個女人撐起頭家好辛苦 我唔想行佢舊路 我亦都覺得 摞 ...

係呀!
我覺得嫁唔嫁佢可以慢慢自己再諗,
但BB出世後洗費坐月等等都要計劃定


伯爵府

積分: 18832


48#
發表於 19-2-28 21:42 |只看該作者

回覆樓主:

快d離開啦,賭仔上門攪著你就好麻煩


子爵府

積分: 11389


49#
發表於 19-2-28 22:22 |只看該作者
為母則強,好好地為自己和女兒打算,你一定得,加油啊


複式洋房

積分: 114


50#
發表於 19-2-28 22:34 |只看該作者

回覆樓主:

快點離開男人
千萬唔好簽紙結婚
單親無咩大不了
嫁比一過爛賭二等於送自己和bb去死

賭仔會改--豬乸都會上樹
千萬唔好信


男爵府

積分: 7310


51#
發表於 19-2-28 23:46 |只看該作者
SsummerTang 發表於 19-2-28 18:11
本來仲有得救 但佢賭外圍同外圍嘈到 人地話要佢屋企地址搞屋企 我就知 佢份人 心中無曬屋企人 我救唔到 亦 ...

樓主堅強,加油!


別墅

積分: 627


52#
發表於 19-3-1 00:03 |只看該作者
SsummerTang 發表於 19-2-28 04:57
想各位jm 比下意見或者鬧醒我
同c6剛剛擺酒兩個月
本來打算在下個月我生日當天上律師樓簽紙結婚

講真,如果佢贏10億俾你,就不同睇法啦,係咪?只不過佢輸唧,輸先係重點。


大宅

積分: 3246


53#
發表於 19-3-1 00:10 |只看該作者
Frankelly 發表於 19-3-1 00:03
講真,如果佢贏10億俾你,就不同睇法啦,係咪?只不過佢輸唧,輸先係重點。
...

本帖最後由 Soyaumay 於 19-3-1 00:10 編輯

賭仔嘅心癮、比你今次贏十億、最後結果只會輸倒蝕!
再者、佢唔單止係賭仔⋯仲不孝、成日呃父母錢、好快連奶粉錢都呃埋⋯
自己老婆大肚、唔照顧不突止仲成日去賭去玩唔見人⋯⋯
跟本唔止賭嘅問題、成個人個格都好有問題!
呢啲人就算比佢贏10億,都唔代表佢會同老婆家人分享!


男爵府

積分: 9796


54#
發表於 19-3-1 00:12 |只看該作者
SsummerTang 發表於 19-2-28 13:39
以我對佢認識就係!

你同佢識左幾耐結婚?


別墅

積分: 627


55#
發表於 19-3-1 00:27 |只看該作者
Soyaumay 發表於 19-3-1 00:10
本帖最後由 Soyaumay 於 19-3-1 00:10 編輯

賭仔嘅心癮、比你今次贏十億、最後結果只會輸倒蝕!

如果佢話你知一定贏10億同全部俾哂你,你俾唔俾佢賭?答案大家心照,每一個人有一個價。


大宅

積分: 3246


56#
發表於 19-3-1 00:31 |只看該作者
Frankelly 發表於 19-3-1 00:27
如果佢話你知一定贏10億同全部俾哂你,你俾唔俾佢賭?答案大家心照,每一個人有一個價。
...

本帖最後由 Soyaumay 於 19-3-1 00:32 編輯

你啲如果都幾搞笑
如果佢唔係賭仔、佢咁嘅格、都早走早著啦~
十咩億丫~


大宅

積分: 4626


57#
發表於 19-3-1 01:18 |只看該作者

回覆樓主:

睇黎你都已經決定好,好大勇氣 加油支持你!唔好心軟


男爵府

積分: 7118


58#
發表於 19-3-1 01:34 |只看該作者
SsummerTang 發表於 19-2-28 08:24
我曾經勸過佢 我話 再咁落去 我會走 個女唔會有你哩個爸爸 但佢都係無改⋯⋯所以 我都諗 係時候了⋯⋯我唔 ...

樓主,賭仔係永遠唔會改㗎,我老豆賭了幾十年,賭到阿媽都走咗,到死都仲賭緊,我家姐又係十幾歲開始賭到依家40歲人都沒戒到,成日要借錢度日,趁仲後生沒注冊早走早著吧。


公爵府

積分: 25196


59#
發表於 19-3-1 08:56 |只看該作者
SsummerTang 發表於 19-2-28 04:57
想各位jm 比下意見或者鬧醒我
同c6剛剛擺酒兩個月
本來打算在下個月我生日當天上律師樓簽紙結婚

算啦你自己其實心裹有數 肯改 一早改左 唔肯改的 只有自保 有個爛賭老豆 日日擔驚受怕 比大2隆追數 你自己諗啦


珍珠宮

積分: 38358


60#
發表於 19-3-1 12:42 |只看該作者
SsummerTang 發表於 19-2-28 18:11
本來仲有得救 但佢賭外圍同外圍嘈到 人地話要佢屋企地址搞屋企 我就知 佢份人 心中無曬屋企人 我救唔到 亦 ...
好!堅強地走出來。要切切低低得擺脫佢。擺酒前妳都睇唔到佢有賭,日後佢就算點正明佢自己唔再賭,妳一樣唔會睇得到佢係咪真係改左。即係妳食唔住佢,就即係食唔過。三十六著,走為上著。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo