自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 36469


41#
發表於 19-4-2 21:14 |只看該作者
docomo 發表於 19-4-2 18:42
因為未用過,想知喺手機點完餐跟住怎樣做?

點完餐,可揀手机付款,去到自己揀的麥記, scan報到QR code, 就會直入廚房排隊order。
若揀現場付,就要再排收銀隊,付左款先入廚房排order,咁只省了現場落order的時間。


瑪瑙宮

積分: 133366


42#
發表於 19-4-2 21:18 |只看該作者
docomo 發表於 19-4-2 19:41
你係指收銀機果度比?我買果間長期冇人企收銀位,我試過等成五分鐘至有人埋位。
...

唔係收銀机,係出餐果收銀位


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


43#
發表於 19-4-2 21:18 |只看該作者
LokYauYau 發表於 19-4-2 21:14
點完餐,可揀手机付款,去到自己揀的麥記, scan報到QR code, 就會直入廚房排隊order。
若揀現場付,就要再 ...

手機付款係唔係只可用信用卡?


珍珠宮

積分: 36469


44#
發表於 19-4-2 21:19 |只看該作者
docomo 發表於 19-4-2 18:49
要去櫃位比錢咁同我去到買咪一樣囉?仲以為可以喺手機比埋錢(例如用支付寶比),因為要去排隊比錢咪冇快 ...

手机可以碌咭付款的。。。再去現場scan QR code報到,就唔駛排收銀,你個order可直入廚房。
當我去到麥記,見收銀條隊長,就會自己手机order,手机俾$,連隨scan報到QR code。慳好多排隊時間。


珍珠宮

積分: 36469


45#
發表於 19-4-2 21:19 |只看該作者
docomo 發表於 19-4-2 21:18
手機付款係唔係只可用信用卡?

yes


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


46#
發表於 19-4-2 21:19 |只看該作者
tkop 發表於 19-4-2 21:18
唔係收銀机,係出餐果收銀位

之前冇留意有呢個位


翡翠宮

積分: 81583


47#
發表於 19-4-2 21:20 |只看該作者

回覆樓主:

麥當勞個App係低低地,又冇得用支付寶,好心學下kfc啦,可以影定個點餐碼除時點餐,用支付寶掃一掃~相薄到click番個點餐碼,點餐後用埋支付寶比埋錢,行到去就攞得走,超方便
1554211213529.JPEG
1554211213869.JPEG

點評

wcpcelia    發表於 19-4-3 14:37


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


48#
發表於 19-4-2 21:23 |只看該作者
LokYauYau 發表於 19-4-2 21:19
手机可以碌咭付款的。。。再去現場scan QR code報到,就唔駛排收銀,你個order可直入廚房。
當我去到麥記 ...

我諗真係要好多人嘅情況下先會用呢個方法


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


49#
發表於 19-4-2 21:26 |只看該作者
ddkaka 發表於 19-4-2 21:20
麥當勞個App係低低地,又冇得用支付寶,好心學下kfc啦,可以影定個點餐碼除時點餐,用支付寶掃一掃~相薄到c ...

麥當勞真係要學吓改進吓!


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


50#
發表於 19-4-2 21:26 |只看該作者
我試過有一間叫我照排隊俾錢,我即走,通常係櫃位收錢.掃完叫佢收錢,又好似打尖.


寶石宮

積分: 257447

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


51#
發表於 19-4-2 21:26 |只看該作者
ddkaka 發表於 19-4-2 21:20
麥當勞個App係低低地,又冇得用支付寶,好心學下kfc啦,可以影定個點餐碼除時點餐,用支付寶掃一掃~相薄到c ...

係喇! 用wechat/alipay比錢都得喇! 又要搵人幫人付款!
放下自在


水晶宮

積分: 64294


52#
發表於 19-4-2 21:32 |只看該作者
docomo 發表於 19-4-2 20:10
就算唔使排隊,但冇職員喺收銀機收錢,一樣要等。

用信用卡啦,就係想一個app搞晒先用佢,仲排乜鬼收銀機吖


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


53#
發表於 19-4-2 21:33 |只看該作者
sukkiu 發表於 19-4-2 21:26
我試過有一間叫我照排隊俾錢,我即走,通常係櫃位收錢.掃完叫佢收錢,又好似打尖. ...

拍廣告叫人用 app點餐,但又咁低智


珍珠宮

積分: 44770


54#
發表於 19-4-2 21:34 |只看該作者

回覆樓主:

因我有兩個電話,所以我覺得慳好多時間,落咗車就落0rder,行到去啱啱好,即刻取餐,有時個餐等我,但講真,免除Scan個Qr code,重好。


珍珠宮

積分: 36469


55#
發表於 19-4-2 21:37 |只看該作者
docomo 發表於 19-4-2 21:23
我諗真係要好多人嘅情況下先會用呢個方法

其實,我都幾多時會用,尤其我返工lunch time,排隊order條龍長到癲。好多時其他客同步入麥記,我取外賣走時,佢地先剛落order。


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


56#
發表於 19-4-2 22:33 |只看該作者
LokYauYau 發表於 19-4-2 21:37
其實,我都幾多時會用,尤其我返工lunch time,排隊order條龍長到癲。好多時其他客同步入麥記,我取外賣走 ...

我都同意如果去多人嘅麥記,用 app係幾好嘅。我去開果間唔算太爆,都係用自助機方便d。


男爵府

積分: 7874


57#
發表於 19-4-2 22:43 |只看該作者
docomo 發表於 19-4-2 22:33
我都同意如果去多人嘅麥記,用 app係幾好嘅。我去開果間唔算太爆,都係用自助機方便d。
...

其實我都覺得個app 好廢!一定要scan code 先拎到。
我想係屋企order 左 叫第二個人去拎都唔得,要我部手機!最好係手機買完 出個number, 俾人print screen, 就咁拎最快。買得的人都預左時間先去取,跟本唔需要到店先scan code.


大宅

積分: 3904

熱血勳章


58#
發表於 19-4-2 22:46 |只看該作者
SamSam2003 發表於 19-4-2 18:45
如果要用優惠卷,要訂餐前加左先再訂食物

請問D優惠卷係咪每次訂餐都有?thx


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


59#
發表於 19-4-2 22:53 |只看該作者
最唔明嘅就係,手機點完餐,去到店舖掃QR code,之後唔使排隊,就咁行去收銀講話要比錢。
我覺得變相好似打人哋尖咁,非常唔好意思。所以我用過一次之後就唔再用。
如果佢等登有一個收銀機,上面註明係QR code俾錢,咁我又明白,即係好似去到銀行咁,可以用優越理財嗰條隊一樣。


珍珠宮

積分: 48555


60#
發表於 19-4-2 23:00 |只看該作者
SUMMER581 發表於 19-4-2 19:41
一路都想知點用, , 不過睇完呢個post唔駛啦, 睇方法都覺得煩 , 寧願用自助點餐機好過 ...

睇左都唔明點用,咁煩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo