夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


洋房

積分: 82


41#
發表於 19-4-11 13:07 |只看該作者
回覆 mini1204 的帖子

所以俾我呻下都好呀


翡翠宮

積分: 79228


42#
發表於 19-4-11 13:11 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 13:07
回覆 mini1204 的帖子

所以俾我呻下都好呀

呻無用,而家係要盡快幫手揾錢儲錢先可以長遠解決問題


洋房

積分: 82


43#
發表於 19-4-11 13:14 |只看該作者
回覆 mini1204 的帖子

本來係想生第二個排公屋點知佢靜靜地過左額
後來又抽居屋
但又抽唔到
佢仲天真話買私樓
佢就係個種食米唔知米貴既人


子爵府

積分: 10342


44#
發表於 19-4-11 13:16 |只看該作者
無能力搬,要賣嫁妝先可以搬,當你劏房兩按一上都萬幾兩萬,仲要買家私日用品,至少兩萬,先生工作又唔穩定,何必格硬搬走,到時仲嘈得多。
唔肯同外父外母住等同心抱唔想同6299住,無得講。
咁既環境唔應該生多個,不過唔生都生左,唯有挨幾年等小朋友大左返曬全日先,唔好成日嘈啦,細路唔係一個人既,兩個人都有責任,兩個人好好相處,諗下點樣湊大子女。
湊兩個小朋友都辛苦,又困身,我自己全職媽媽都好明白,只要對方唔嫖唔賭唔打老婆無出軌肯養家,其他都係小問題。


洋房

積分: 82


45#
發表於 19-4-11 13:26 |只看該作者
回覆 ricky0223 的帖子

幾萬蚊都有儲落既但長遠我都明唔係辦法
賣嫁妝都係後路啫
就算想嘈都冇嘈既機會
平日其實連禁電話都冇時間
有邊個唔想一家人齊齊整整
香港既住屋係好大問題
有時都怨自己咁傻更更結左婚
應該由有左開始排公屋
排到先結婚
計落都差唔多有樓(如果個陣識咁諗)
結左婚做野見識多左先知原來自己咁蠢
如果當初為錢就唔會嫁
C6唯一既好就係將我排第1
我都有同佢講可以先試下搬
萬一行唔通最多咪打回原形


子爵府

積分: 10805


46#
發表於 19-4-11 13:45 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 04:10
一齊左差唔多6年
大仔5歲 ,細女5個月
係細女出世之前2公婆都有返工(同62,99住)

訓上下格床


子爵府

積分: 11322


47#
發表於 19-4-11 13:45 |只看該作者
根本成件事自己攞嚟~點解未搞定住屋問題又生第二個呢?咁嘅環境做愛都一定要記得避孕啦~條路自己揀~xx唔好喊


伯爵府

積分: 17287


48#
發表於 19-4-11 13:50 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-11 13:45
根本成件事自己攞嚟~點解未搞定住屋問題又生第二個呢?咁嘅環境做愛都一定要記得避孕啦~條路自己揀~xx唔 ...

咁嘅環境做愛都一定要記得避孕啦~~我個腦真係諗緊個「環境」即係個view


洋房

積分: 82


49#
發表於 19-4-11 14:05 |只看該作者
回覆 善宜 的帖子

佢既重量唔容許訓上格而兩個小朋友都只肯跟我訓
當初因為有左而退租
依家想租返樓反而咁難
其實我呢頭唐6樓獨立單位8千蚊就有
劏房6千蚊左右都足夠一家4口住
如何令到男人心服口服搬屋
之前我地2個人加埋都搵到4萬
1個小朋友
但一日三餐都係只可以出面食
但個陣屋企只係用黎訓教 影響唔大
依家有兩個小朋友
好想俾返啲親子時間
想佢都經歷小朋友既成長


大宅

積分: 4194

育兒性格勳章 畀面勳章


50#
發表於 19-4-11 14:15 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 04:10
一齊左差唔多6年
大仔5歲 ,細女5個月
係細女出世之前2公婆都有返工(同62,99住)


你應改做PART TIME , 咪合资料申請公屋,
下午收工自己湊返細佬, 到細佬大咗上中學
你再考慮做FULL TIME 工作


洋房

積分: 82


51#
發表於 19-4-11 14:57 |只看該作者
回覆 TwinWong 的帖子

我老公一個人都已經爆左錶啦


子爵府

積分: 11322


52#
發表於 19-4-11 15:13 |只看該作者
clyl03 發表於 19-4-11 13:50
咁嘅環境做愛都一定要記得避孕啦~~我個腦真係諗緊個「環境」即係個view :wahah ...

講事實啫


子爵府

積分: 10805


53#
發表於 19-4-11 15:17 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 14:05
回覆 善宜 的帖子

佢既重量唔容許訓上格而兩個小朋友都只肯跟我訓

呢d床可以訓到好多個
1554967051663.JPEG


子爵府

積分: 14765


54#
發表於 19-4-11 15:29 |只看該作者
回覆 Despairnok 的帖子

講真你又唔係十萬九千七未開頭,但你又要個仔成長有伴,又要佢唔好係嘈交o既環境長大,要靠人睇住仔女,但又要control住啲人俾咩仔女食,唔要ipad送飯,依家你自己都無收入,仲話要租樓,我明白分開住係唔好,但現實係你C6收入好時三萬,唔好時得萬五

樓主,唔係話想串你,即使你話想呻吓,但實質買米唔知米貴嗰個似係你多啲,你C6唔應承係因為佢知真係滿足唔到咁多願望


翡翠宮

積分: 79228


55#
發表於 19-4-11 15:40 |只看該作者
根本係mission impossible, 一個收入咁唔穩定既人有咩可能夠膽出去租屋住?
我係佢我都唔會出去租屋住直到有一個近4萬既穩定收入為止.


洋房

積分: 82


56#
發表於 19-4-11 15:42 |只看該作者
回覆 HOPEFORBB 的帖子

佢買野從來唔睇價錢我都知乜都係問題
6、7年前我搵得九千蚊個陣一半都去左租屋
錢係好大問題
但點解人地萬三四都挨到
雖然佢入息唔穩定
但平均數係有3萬
加上如果我諗都唔諗就可以搬既話
唔駛忍到今時今日
屈屈埋埋好易有精神病
俾我抒發下都得掛


洋房

積分: 82


57#
發表於 19-4-11 15:45 |只看該作者
回覆 mini1204 的帖子

其實我寧願佢搵少d依家冇日冇夜咁返工
又成日病
佢搵少d我地至少可以去排公屋
至少十年後都有得住掛
依家係無了期


瑪瑙宮

積分: 139681


58#
發表於 19-4-11 15:50 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 15:45
回覆 mini1204 的帖子

其實我寧願佢搵少d依家冇日冇夜咁返工

問題唔係佢搵少 D , 係要加埋你去搵多 D , 你又放低唔落比人湊, 第時小朋友番學都好多支出, 靠佢一份點得呀.


伯爵府

積分: 17287


59#
發表於 19-4-11 16:06 |只看該作者
HOPEFORBB 發表於 19-4-11 15:29
回覆 Despairnok 的帖子

講真你又唔係十萬九千七未開頭,但你又要個仔成長有伴,又要佢唔好係嘈交o既環境 ...

Agree!同埋樓主之前得一粒就有返工,生多粒開支大咗反而唔做一個月得1萬蚊家用,我o願返工lu


子爵府

積分: 11322


60#
發表於 19-4-11 16:06 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-4-11 15:50
問題唔係佢搵少 D , 係要加埋你去搵多 D , 你又放低唔落比人湊, 第時小朋友番學都好多支出, 靠佢一份點得 ...

根本生兩個小朋友呢個決定就係大錯特錯

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo