夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


已刪除用户

積分: 8002


41#
發表於 19-4-23 00:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 8002


42#
發表於 19-4-23 00:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11574


43#
發表於 19-4-23 00:51 |只看該作者
gunpowder 發表於 19-4-22 19:07
之前有傾過,但我唔知點set好
佢話打機有時會有限時活動
咁我話一係每次打兩個鐘

聽你咁講,我都覺得得你老公好大壓力

佢已經算係咁,又同BB冲涼又做家務

你可以假期前一兩日,同佢講定,佢點打機點唔瞓都自己決定,但假期幾點至幾點,佢要同你地一齊出街,話你依家大肚,個大成曰喺屋企好慘,老師又話要訓練多D大肌肉,出到去你就由得佢揍你負責影相,出得幾次,佢自己就會調節


已刪除用户

積分: 8002


44#
發表於 19-4-23 01:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2329


45#
發表於 19-4-23 01:07 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 8002


46#
發表於 19-4-23 01:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 8002


47#
發表於 19-4-23 01:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51137


48#
發表於 19-4-23 01:28 |只看該作者
gunpowder 發表於 19-4-23 01:21
我情況同你有d似喎
依家我屋企又係成地bb玩具
我每次執果陣都會諗起佢叫過我唔好彎腰

本帖最後由 做個靚太 於 19-4-23 01:29 編輯

你地有無請工人?
我後尾係請左工人,費時為家務野勞氣~
不過我備孕前已經有成日同老公講明,有左小朋友,一定會少左好多私人時間,無得打機,咁我老公其實係果次我發嬲後,有收歛左嘅,只係我過後嬲完,覺得自己唔需要咁激動囉~所以我諗係同孕期影響情緒有關~
我今胎暫時心情都好好,見老公有湊女,又要番工,我都由得佢做自己野,係早排佢玩到病都唔休息,我先話佢~
我明白你想有人關心,最起碼同你有D互動,等你唔好好似自己一個人面對大肚咁,你咁諗都無錯,如果真係想,試下主動同老公講,bb踢你呀~叫佢感受下,我老公就一路打住機,一路單手摸我肚囉


已刪除用户

積分: 8002


49#
發表於 19-4-23 01:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 8002


50#
發表於 19-4-23 01:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23543

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


51#
發表於 19-4-23 01:51 |只看該作者
gunpowder 發表於 19-4-23 00:45
其實唔好話你或者佢咁諗
我自己都覺得自己好煩
拍拖時我從來唔會管咁多野

其實點解要做阿媽?
咁大個人肚餓會自己搵野食,眼訓會訓覺。
何必係咁提佢呢?
或者好似我咁,我通常會等佢入房一齊訓,就算佢打到點幾2點都係,耐佢佢自然知我一定會等佢,唔係放假就會早啲入房等我唔駛等咁晏,就算夜左我又唔會話佢俾說話佢聽。


已刪除用户

積分: 8002


52#
發表於 19-4-23 01:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11574


53#
發表於 19-4-23 01:52 |只看該作者
gunpowder 發表於 19-4-23 01:26
好,等我試試先,仲要佢一定要夠精神陪bb玩

唔好講,一下子咁多嘢好反感

出多兩次,到下一次再出之前先提下

我呢D都係經過長久磨合嘅方法,希望幫到你


侯爵府

積分: 23543

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


54#
發表於 19-4-23 01:53 |只看該作者
gunpowder 發表於 19-4-23 01:38
我地之前未結婚鬧交果陣有講過
之後果段時間都好左一排
但之後又差番

佢打機等唔人同佢講野,通常係食飯同訓前聽佢講


已刪除用户

積分: 8002


55#
發表於 19-4-23 02:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11574


56#
發表於 19-4-23 02:03 |只看該作者
gunpowder 發表於 19-4-23 01:52
我地冇請呀,本身都想請
但因為佢話工作壓力大
我都怕佢隨時轉工

你真係要轉一轉你嘅想法丶説話態度
睇你嘅留言,已經覺得你好似乜都管丶乜都唔滿意,好大怨氣,你老公已經同你講公司大壓力,返到屋企你又不斷俾壓力佢,佢真係會好辛苦,你再咁迫,佢遲D出街打就麻煩


你要記住。。。你係佢老婆,唔係佢阿媽


子爵府

積分: 11574


57#
發表於 19-4-23 02:06 |只看該作者
gunpowder 發表於 19-4-23 02:01
因為大家一齊食飯,佢玩電話唔郁,d飯菜會凍,同埋有時我都想佢快d食完幫手湊住bb等我食或者洗碗,而佢有 ...

下次你見佢唔郁,唔洗講野,直接放BB喺佢手度,自己食,食完抱返,叫佢食完洗埋D碗,之後會食得好快


複式洋房

積分: 218


58#
發表於 19-4-23 03:26 |只看該作者
gunpowder 發表於 19-4-23 00:45
其實唔好話你或者佢咁諗
我自己都覺得自己好煩
拍拖時我從來唔會管咁多野

(別太當自己係一回事 )

呢句係我老公講。唔知你明唔明 但以經成為我警剔自己一句話。



珍珠宮

積分: 32702

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


59#
發表於 19-4-23 07:35 |只看該作者
gunpowder 發表於 19-4-23 00:14
但你老公睇電視會唔會同你傾劇情?
如果會,我覺得都叫做有計傾
我老公唔會同我講佢打機要買咩武器點樣過 ...
唔會,佢太専注,絕對唔會傾計,亦唔想我行來行去


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


60#
發表於 19-4-23 08:05 |只看該作者
本帖最後由 lingfu 於 19-4-23 08:06 編輯

樓主
真係單憑你post上既說話
我已經覺得你係一個咩事都要理
當正自己係屋企話事人老公都要完全聽你支笛
自己唔鍾意既野老公就唔應該做既女人
我係你老公心諗
喂我一個人搵食,返來都做埋家務
剩低少少時間打下機都要俾你嘈

講打機你又唔明
兩個鐘打MH係唔夠,你以為打candy crush呀?
仲叫老公有壓力應該係同你講
大佬呀唔係個個男人都想自己似個女人咁靠講來抒發壓力
你一不明白男人,二不明白你老公
想離婚既應該係佢唔係你
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo