自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   9


珍珠宮

積分: 44400


41#
發表於 19-4-26 16:40 |只看該作者
本帖最後由 sjnl43 於 19-4-26 16:42 編輯
magyanyan 發表於 19-4-26 16:36
係咪樓主本人
你個名

你睇佢個名,知無晒自信心啦

我到成年我媽都係5分鐘剷我3次, 勁起上黎自言自語個幾鐘

我都無咩自信表現,頭耷耷


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 19-4-26 16:41 |只看該作者
清碗,吾駛用腦機械式工作


男爵府

積分: 7716


43#
發表於 19-4-26 16:42 |只看該作者

回覆樓主:

做包裝


珍珠宮

積分: 38404


44#
發表於 19-4-26 16:43 |只看該作者
蠢係原罪 發表於 19-4-26 13:22
好好笑?

本帖最後由 brindlewin 於 19-4-26 16:44 編輯

咁都要明白原因,唔知因,又點去改下?
成日要外面嚟相就,但本人就不思改進,係冇可能的。


大宅

積分: 3408


45#
發表於 19-4-26 16:52 |只看該作者
brindlewin 發表於 19-4-26 16:38
唔好害啲老人家啦

樓主只係手腳慢同未必立即get到人講乜,有乜野令你聯想到佢會害到D老人家呢?麻煩吾好係度踩多人一腳以為自己比人叻

點評

Whitechocolate    發表於 19-4-27 11:37
Mnbvcxdsa    發表於 19-4-26 22:24


珍珠宮

積分: 38404


46#
發表於 19-4-26 17:06 |只看該作者
laukiki 發表於 19-4-26 16:52
樓主只係手腳慢同未必立即get到人講乜,有乜野令你聯想到佢會害到D老人家呢?麻煩吾好係度踩多人一腳以為 ...

本帖最後由 brindlewin 於 19-4-26 17:06 編輯

你覺得照顧老人家溝通唔到又o k,慢慢嚟又o k,好明顯你冇照顧經驗,又或者覺得易蝦又怕事,邊個黑心呀


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


47#
發表於 19-4-26 17:08 |只看該作者
蠢係原罪 發表於 19-4-26 12:59
如題

- 人地講既說話, 大多要講三四次先GET到人地講乜, 有時候仲要理解唔到

你唔咁灰心啦。


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


48#
發表於 19-4-26 17:08 |只看該作者

回覆樓主:

少奶奶


珍珠宮

積分: 38404


49#
發表於 19-4-26 17:08 |只看該作者
laukiki 發表於 19-4-26 16:52
樓主只係手腳慢同未必立即get到人講乜,有乜野令你聯想到佢會害到D老人家呢?麻煩吾好係度踩多人一腳以為 ...

咁有同情心,就先同情下老人先。
關咩呀叻唔叻,係良心用係邊。


翡翠宮

積分: 86723


50#
發表於 19-4-26 17:11 |只看該作者

回覆樓主:

做啲不停重覆嘅工作
例如……洗碗


珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


51#
發表於 19-4-26 17:13 |只看該作者
蠢係原罪 發表於 19-4-26 12:59
如題

- 人地講既說話, 大多要講三四次先GET到人地講乜, 有時候仲要理解唔到
天生我才必有用...........加油


珍珠宮

積分: 38404


52#
發表於 19-4-26 17:14 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 brindlewin 於 19-4-26 17:14 編輯

蠢從來不是罪,但懶改、下下要別人遷就說不過去,當自己冇原動力去改進,確賴別人唔包容,就知小聰明發作多。
樓主嘅反應一點不慢呢


公爵府

積分: 26519


53#
發表於 19-4-26 17:21 |只看該作者
蠢係原罪 發表於 19-4-26 12:59
如題

- 人地講既說話, 大多要講三四次先GET到人地講乜, 有時候仲要理解唔到

可以做D手把眼見及重復的工作例如:冼碗,洗菜。不用太多思考。


子爵府

積分: 14929


54#
發表於 19-4-26 17:49 |只看該作者
brindlewin 發表於 19-4-26 16:43
本帖最後由 brindlewin 於 19-4-26 16:44 編輯

咁都要明白原因,唔知因,又點去改下?

你指既「因」係乜?


子爵府

積分: 14929


55#
發表於 19-4-26 17:52 |只看該作者
brindlewin 發表於 19-4-26 17:14
蠢從來不是罪,但懶改、下下要別人遷就說不過去,當自己冇原動力去改進,確賴別人唔包容,就知小聰明發作多 ...

我反而覺得佢唔係懶去改進
而係佢响出面經歷太多失敗而變到咁


琥珀宮

積分: 182674

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


56#
發表於 19-4-26 17:57 |只看該作者
蠢係原罪 發表於 19-4-26 12:59
如題

- 人地講既說話, 大多要講三四次先GET到人地講乜, 有時候仲要理解唔到

睇你既留言絕對唔係無棱兩可


男爵府

積分: 6442


57#
發表於 19-4-26 18:01 |只看該作者
樓主可以參加展亮嘅培訓計劃,不過首要係要有評估報告係適合佢哋嘅收生標準先,佢哋會按你能力分配唔同嘅課程俾你,學返一技之長之後可以明確知道自己應該要向邊一方面發展,佢哋甚至仲會幫學員安排埋工作


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


58#
發表於 19-4-26 18:02 |只看該作者
蠢係原罪 發表於 19-4-26 13:22
之前有JM同我講話我有專注力失調
叫我响精神科排個期
但政府精神科既新症最快都要等接近兩年
專注力失調⋯⋯玩多D兒童遊戲⋯⋯

例如:爬繩網、層層疊、UNO、「琴」棉胎、射擊⋯⋯


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


59#
發表於 19-4-26 18:04 |只看該作者
蠢係原罪 發表於 19-4-26 13:22
之前有JM同我講話我有專注力失調
叫我响精神科排個期
但政府精神科既新症最快都要等接近兩年
你有沒有登記?


珍珠宮

積分: 38404


60#
發表於 19-4-26 18:07 |只看該作者
crt1234 發表於 19-4-26 17:49
你指既「因」係乜?

本帖最後由 brindlewin 於 19-4-26 18:07 編輯

原因呀,前話係有人問有冇醫理上可判斷嘅源頭問題。

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo