自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 9697


41#
發表於 19-5-1 21:31 |只看該作者

回覆樓主:

我女K1都遇過,個同學特登拉開我女書包嘅拉鍊,老師同我講,以佢教學嘅經驗,個同學係想睇我女書包啲嘢跌晒出嚟,睇我女好狼狽嘅樣。唔係老師講,我都唔敢相信咁細個可以咁邪惡


用戶要求終止服務

積分: 7575


42#
發表於 19-5-1 21:33 |只看該作者
SMKATHY 發表於 19-5-1 21:14
我親友個仔又係咁,佢睇到我仔既弱點,每次都搞喊佢/令到我仔好忟,跟住我就鬧/打仔,佢見到我打仔,我仔 ...

細細個甘鬼陰濕,大個左不得了.....好宮心計,好恐怖....


珍珠宮

積分: 40240


43#
發表於 19-5-1 21:36 |只看該作者
呢啲細佬有日會被街外人狠狠地教訓一餐的。


侯爵府

積分: 23258


44#
發表於 19-5-1 21:37 |只看該作者
careycarey 發表於 19-5-1 21:31
我女K1都遇過,個同學特登拉開我女書包嘅拉鍊,老師同我講,以佢教學嘅經驗,個同學係想睇我女書包啲嘢跌晒 ...

咁你女個老師都幾老實, 多數的老師淨係話唔小心或者意外


男爵府

積分: 9697


45#
發表於 19-5-1 21:39 |只看該作者
maomaofafa 發表於 19-5-1 21:37
咁你女個老師都幾老實, 多數的老師淨係話唔小心或者意外

佢好有愛心㗎,可能想提點吓我囉!


珍珠宮

積分: 33455


46#
發表於 19-5-1 22:20 |只看該作者
BKsquare 發表於 19-5-1 16:16
今朝去美心買早餐

有幾個阿婆帶個可能4~6歲細路



公爵府

積分: 28511

2025勳章蛇年勳章


47#
發表於 19-5-1 22:28 |只看該作者
bananaGi 發表於 19-5-1 16:39
現今小朋友頭腦已經進化,咩家長教咩小朋友。4歲講粗口都有,唔識教,水平低
...

可能個家長都係咁,“身教”也!


大宅

積分: 4431


48#
發表於 19-5-1 22:31 |只看該作者
docomo 發表於 19-5-1 17:36
點會話吖,一陣掉番轉話你好踩到佢個孫添呀

本帖最後由 s_for_samantha 於 19-5-1 22:31 編輯

比長輩湊 都驚會寵壞


子爵府

積分: 13804


49#
發表於 19-5-1 22:34 |只看該作者
tester5 發表於 19-5-1 18:07
唔係心地唔好,係佢覺得整估到人好好玩。
一定有咁既小朋友架,一d都唔出奇,但又唔係十惡不赦。要教架, ...

同意,我都覺得細路只係單純貪玩,無大人諗得咁複雜。而且尚未建立同理心,未諗到kick跌別人,別人會受傷會痛。大人要管教一下就教返好。


珍珠宮

積分: 39471


50#
發表於 19-5-1 22:53 |只看該作者
咁細個可能只係貪玩,未必係心地唔好~可能見過或睇戲有人咁做,跌倒嘅人又俾人笑以為係好好玩
但如果俾我見到啲細路咁嘅行為我一定話佢兼同佢屋企人講,仆親嘅人可以好傷或整到其他人
人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


珍珠宮

積分: 40979

虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 睛靈勳章


51#
發表於 19-5-1 23:03 |只看該作者
因為無人鬧佢、制止佢,佢咪覺得無法無天,越來越過份囉


子爵府

積分: 12959


52#
發表於 19-5-1 23:24 |只看該作者
幼稚園溺愛中無教,小學前家長無教,去到小學學校無教(8:00-4:00)補習社無教(4:30-6:30),返到屋企食飯冲涼瞓覺又無時間教,上到中學,日日六點返,連傾計都無時間⋯⋯這就是現今香港嘅學生!

禮儀廉恥道德品格———沒有了!

值得反思!


伯爵府

積分: 15246


53#
發表於 19-5-1 23:37 |只看該作者
有人係天生devil
好多殺人犯細個已諗住殺人
聽得太多
所以我從來唔信人之初性本善


子爵府

積分: 10098


54#
發表於 19-5-1 23:40 |只看該作者
本帖最後由 GLEE 於 19-5-1 23:41 編輯
Jordan_2006 發表於 19-5-1 23:24
幼稚園溺愛中無教,小學前家長無教,去到小學學校無教(8:00-4:00)補習社無教(4:30-6:30),返到屋企食飯 ...

同意
只掛住追成績
連基本品行都唔理


大宅

積分: 3219


55#
發表於 19-5-2 00:21 |只看該作者
而家既小朋友講真無以前甘純品 以前既小朋友真係會有人教 ,而家既小朋友既父母都係怪獸 丫公丫婆丫爺丫麻又怪獸,因為我眼見身邊既真係縱過曬火,最經典我聽過就係個老母講 你唔可以打小孩架 因為拒會學你打人 要講道理架,大老講道理係岩 但拒得果2 歲人仔邊理到你甘多 正常體罰係正常,到而家個小朋友4 歲都成日發脾氣掉野 日日都扭喊 果無人會掉野拉點解個小朋友會掉野先,因為無人教 仲話小朋友係甘架 重要事情講 小朋友係甘架,都唔知拒生來仲乜。見到都眼火爆


子爵府

積分: 11711


56#
發表於 19-5-2 02:16 |只看該作者
lypoon 發表於 19-5-1 16:55
見唔少,大把細路喺外面陰陰濕濕,喺父母面前扮乖,特別係望落好精叻嗰班
...


心計嗰啲先恐怖


大宅

積分: 1399


57#
發表於 19-5-2 10:18 |只看該作者
HELLOCOFFEE 發表於 19-5-2 00:21
而家既小朋友講真無以前甘純品 以前既小朋友真係會有人教 ,而家既小朋友既父母都係怪獸 丫公丫婆丫爺丫麻 ...

我識有人又係咁,成日話講道理講道理,講咗幾年啦,個細路一日扭過一日,而家就四歲都仲日日霸野搶野,話佢唔啱就大叫大喊,最慘係一喊啲怪獸家長就驚死有人蝦佢小朋友咁,又攬又氹要咩即刻俾,根本就害緊個小朋友!


侯爵府

積分: 22467

畀面勳章


58#
發表於 19-5-2 10:24 |只看該作者
BKsquare 發表於 19-5-1 16:16
今朝去美心買早餐

有幾個阿婆帶個可能4~6歲細路

親眼眼見唔少 所以我唔信個個小朋友都係純良


侯爵府

積分: 20083

親子王國15週年勳章


59#
發表於 19-5-2 10:35 |只看該作者
同理心唔係與生俱來

好多野要教小朋友先識。如果乜都唔教, 精既小朋友會學識點係唔同情況攞著數, 有時更會為貪玩都會做壞事 (例如樓主口中的事)


大宅

積分: 3219


60#
發表於 19-5-2 11:19 |只看該作者
deerca 發表於 19-5-2 10:18
我識有人又係咁,成日話講道理講道理,講咗幾年啦,個細路一日扭過一日,而家就四歲都仲日日霸野搶野,話 ...

一模一樣呀。 而家唉 怪獸家長太多

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo