夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1628


41#
發表於 19-5-9 11:31 |只看該作者
koalachan2002 發表於 19-5-9 01:04
其實佢個仔幾大離婚十年起碼十幾歲啦
11歲呀,佢陀住個陣分開嫁


大宅

積分: 1628


42#
發表於 19-5-9 11:32 |只看該作者
soso1227 發表於 19-5-9 02:00
無錯,樓主話係「小朋友」,又話要帶佢去街,似係好細,但係又話離左婚十年⋯⋯
...
都11歲啦,唔算太大


大宅

積分: 1628


43#
發表於 19-5-9 11:34 |只看該作者
858D 發表於 19-5-8 22:14
噢!妳唔蠢,係善事來。我支持妳做得好。所以妳冇成為前妻,她成為前妻呢。睇來妳同老公都係比較強 ...

我同d朋友傾d朋友覺得好似做戲咁,
老公就成日話理得佢講咩,又唔需要同佢交代,
但我成日覺得好冇私隱咩都知,
佢前妻都有另一半仲要管埋我地


珍珠宮

積分: 38354


44#
發表於 19-5-9 11:45 |只看該作者
Karennsiu 發表於 19-5-9 11:34
我同d朋友傾d朋友覺得好似做戲咁,
老公就成日話理得佢講咩,又唔需要同佢交代,
但我成日覺得好冇私隱咩 ...

由於你地係強者,佢前妻就算唔上管你地,係算意見多多。
我父母都係吖,我一個人養左佢地20年。 我係強者,但佢地都係好似你老公前妻咁意見多多。我做乜嘢決定,佢地都要不問自畀意見。

Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


45#
發表於 19-5-9 15:47 |只看該作者
回覆 Karennsiu 的帖子

如果你老公接受或忍得到,你都冇佢前妻辦法噃,你老公有前妻丶有仔,係一個package


男爵府

積分: 9180

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


46#
發表於 19-5-10 15:41 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 魚肉翅 於 19-5-10 15:41 編輯

關佢叉事咩


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


47#
發表於 19-5-10 16:17 |只看該作者
Karennsiu 發表於 19-5-9 11:31
11歲呀,佢陀住個陣分開嫁

佢嬲你C6係佢陀B時同佢分開掛,如果感情唔好又唔會陀B,攪到佢陀B先話夾唔到同佢分開,可能一直嬲佢囉,佢地分開時識你未架,會否以為你係小三呀。


男爵府

積分: 7571


48#
發表於 19-5-10 17:31 |只看該作者
叫佢睇醫生


大宅

積分: 1628


49#
發表於 19-5-11 17:43 |只看該作者
o_____o 發表於 19-5-10 16:17
佢嬲你C6係佢陀B時同佢分開掛,如果感情唔好又唔會陀B,攪到佢陀B先話夾唔到同佢分開,可能一直嬲佢囉,佢 ...
我識作個陣佢小朋友都4定5歲啦,好似話簽左紙發現有左,
叫佢唔好要佢又點都要留,可能搵d野可以痴住我老公,
但好搞笑,佢前妻間中又會自己搵下我


大宅

積分: 1628


50#
發表於 19-5-11 17:45 |只看該作者
858D 發表於 19-5-9 11:45
由於你地係強者,佢前妻就算唔上管你地,係算意見多多。
我父母都係吖,我一個人養左佢地20年。 我係強者 ...
我好似成日比人管住咁,搞到我成日唔想佢帶呀仔黎
加試自己又生左,佢個仔會成日拎硬物係我仔頭上想打落去咁,又話唔會鍾意佢,佢媽叫唔準當我呢個係細佬,
話我地黎緊會對佢唔好會打佢,激死我,唔明做咩會咁教小朋友


大宅

積分: 1628


51#
發表於 19-5-11 17:46 |只看該作者
soso1227 發表於 19-5-9 15:47
回覆 Karennsiu 的帖子

如果你老公接受或忍得到,你都冇佢前妻辦法噃,你老公有前妻丶有仔,係一個package ...
我老公就係話唔想再比佢煩,但出聲會仲煩


大宅

積分: 1628


52#
發表於 19-5-11 17:47 |只看該作者
魚肉翅 發表於 19-5-10 15:41
關佢叉事咩
人都癲呀,個個星期都有野講


大宅

積分: 1628


53#
發表於 19-5-11 17:47 |只看該作者
yuenhenry1113 發表於 19-5-10 17:31
叫佢睇醫生
一陣又發癲


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


54#
發表於 19-5-11 17:51 |只看該作者
Karennsiu 發表於 19-5-11 17:43
我識作個陣佢小朋友都4定5歲啦,好似話簽左紙發現有左,
叫佢唔好要佢又點都要留,可能搵d野可以痴住我老公 ...

大家都知排卵後十四日己驗到有冇B,其實你老公又係衰,打算簽紙但都繼續同佢上床仲唔做安全措施,佢唔會有一日瞓醒突然覺得唔夾叫個老婆立刻簽紙離婚掛。咁個B始終係個小生命,佢前妻要留都冇話對錯。
現在咁情況叫你老公自己攪掂佢啦,咁攪對你對佢ex也冇好處。


珍珠宮

積分: 38354


55#
發表於 19-5-12 00:50 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-5-12 06:25 編輯
Karennsiu 發表於 19-5-11 17:45
我好似成日比人管住咁,搞到我成日唔想佢帶呀仔黎
加試自己又生左,佢個仔會成日拎硬物係我仔頭上想打落去 ...

妳思想上做唔到好似我咁唔認為係畀佢管住。妳無須強難自己唸嘢好似我咁既思維。
我係咁教我閨蜜既:如果妳係靠果個人畀飯妳食 靠佢養妳既,果個人話如果妳要生小朋友佢就唔養妳,唔畀飯妳食。咁妳就講得過話畀佢管住啫。而家妳大個女啦,妳又唔係靠睇佢面色先有份工打,因為佢唔係妳老世。係咪?


我可以響Lee樹同妳用文字打小人咁打佢前妻,打埋妳老公,但對你解決妳既困擾無補於事。因為要面對既,要處理既始終係妳自己要做既,冇人幫到妳做。妳一日做唔到,妳就多一日激氣。選擇權在妳思想上。

佢地共同有個仔,一生都無可能唔保持聯絡。一個星期花個週末同個仔親子關係,應該吖。點教個仔,係妳老公做啊爸要做既事,相信妳都有提出妳老公要教佢當妳個仔係親弟弟。
我先生同佢個前妻又係有個仔。不過個仔已經讀大學,懂事。唔識做既功課,我先生同我一齊幫佢。
個前妻未同我先生之前已經有自己一對子女,一個星期同住兩三日。佢地有教三個子女係手足。而家我先生個仔讀大學選科都會問個 step sister.

佢個仔又好接受到我。佢知我對佢啊爸好。TUM到佢啊爸開心。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


男爵府

積分: 6731


56#
發表於 19-5-12 08:27 |只看該作者
其實佢個仔係咪都唔鍾意黎你哋度?咁無謂勉強大家啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo