夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 7175

2024年龍年勳章


41#
發表於 19-5-13 17:03 |只看該作者
秋天與楓葉 發表於 19-5-13 11:52
我絕對唔想老公同我慶祝母親節!
母親節快樂都唔好同我講,我驚我會打冷震
我係佢老婆,唔係佢 ...

我同你諗法一樣


男爵府

積分: 5804


42#
發表於 19-5-13 17:12 |只看該作者
CiCiTang 發表於 19-5-13 09:06
唔知點解男人係咁
但你要坐好個月諗返啲開心嘢

多謝你呀!今日自己安排同朋友食自助餐,再去買左個包俾自己!開心返d !


男爵府

積分: 7836


43#
發表於 19-5-13 18:24 |只看該作者
H.O.P.E 發表於 19-5-13 17:12
多謝你呀!今日自己安排同朋友食自助餐,再去買左個包俾自己!開心返d !
...

開心返就好喇


複式洋房

積分: 194


44#
發表於 19-5-13 18:33 |只看該作者
CiCiTang 發表於 19-5-12 23:47
會唔開心?
亞女6個月大,我以為母親節 c6會代亞女同我講聲母親節快樂 由朝早到而家一句都無唔 ...

可能啲男人都係咁 加上可能身分剛改變
唔好傷心 遲啲bb識講野 識行識走就開心哂啦


別墅

積分: 886


45#
發表於 19-5-13 18:34 |只看該作者
CiCiTang 發表於 19-5-13 16:10
佢講到一啲都唔重要
我下個月唔會代個女講父親節快樂囉
等佢感受下

算啦,啲男人唔會care架


水晶宮

積分: 59244

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


46#
發表於 19-5-13 21:10 |只看該作者
從來乜都冇,但又冇咩所謂喎


禁止訪問

積分: 149


47#
發表於 19-5-13 22:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4564


48#
發表於 19-5-13 22:39 |只看該作者
一顆心 發表於 19-5-13 09:31
其實好小事,點解要個老公代替你小朋友同你講,又唔係你生你老公,講哩句說話真系咁重要嗎?你話你生日無慶 ...



侯爵府

積分: 21457


49#
發表於 19-5-13 23:06 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 花花b 於 19-5-13 23:07 編輯

我老公年年母親節都會同d仔講要祝媽媽母親節快樂,有時會買蛋糕返黎一齊食,有時會同仔一齊去買一支花,今年就買左一大札花送比我,我覺得好開心開心係因為佢做個榜樣,母親節要對「媽媽」有表示,要有行動表達心儀,兒子長大,會慢慢學到。到時自自然然就會好平常咁做。所以我好欣賞我老公會去做。

再講,我之所以有母親節 都係因為同我老公生B先會做到媽媽,我又覺得,老公有表示當係感激老婆既付出都好正常呀


大宅

積分: 1917


50#
發表於 19-5-14 02:49 |只看該作者
你個女而家仲細,大個會識親自同你講母親節快樂,母親節我只會記掛自己阿媽養我育我的辛勞!凡事唔好咁執著了!快樂不是靠人地比,母親節帶埋個女去同自己阿媽去慶祝,由c6在家食自己


男爵府

積分: 7836


51#
發表於 19-5-14 11:00 |只看該作者
花花b 發表於 19-5-13 23:06
我老公年年母親節都會同d仔講要祝媽媽母親節快樂,有時會買蛋糕返黎一齊食,有時會同仔一齊去買一支花,今 ...

你講得好好。。。
好似我心聲


大宅

積分: 1752


52#
發表於 19-5-15 15:16 |只看該作者

回覆樓主:

我又無乜所謂,我同阿仔講母親節父親節呢啲係商家堆砌出嚟搵錢嘅藉口,只要你有媽媽心,孝順,得閒問候一下,幾時都係母親節父親節


男爵府

積分: 8974


53#
發表於 19-5-16 19:07 |只看該作者

回覆樓主:

我5個母親節都係陪佢老母慶祝,無同過我慶祝


洋房

積分: 39


54#
發表於 19-5-16 20:22 |只看該作者

回覆樓主:

唉!我都冇啦,老公仲比佢朋友一家四口一齊切蛋糕相比我睇Tim.
我覺得之後唔慶祝冇所謂,但我重視人生第一個母親節


別墅

積分: 932


55#
發表於 19-5-16 20:24 |只看該作者
母親節都係等囝囡大個同你講先係原本既意思,我母親節果日反而叫老公同99講母親節快樂,仲同佢買左束花比99,佢不知幾開心~


大宅

積分: 1743


56#
發表於 19-5-17 08:06 |只看該作者

回覆樓主:

我有個4歲仔,仲拕住一個,依胎拕得好辛苦,但老公零表示,真心會唔開心


大宅

積分: 4171


57#
發表於 19-5-17 12:05 |只看該作者
比你咁講一講,我先發現我老公都冇同我講過任何節日快樂,好似淨係會講生日快樂


琥珀宮

積分: 152982


58#
發表於 19-5-17 13:45 |只看該作者
可能佢心諗,母親節係同自己母親講呢,即係一般人的阿爸會唔會主動同仔女阿媽即自己老婆慶祝母親節?依D係仔女做架麻,等你仔女大咗自然會同你慶祝母親節架啦,唔好唔開心啦


男爵府

積分: 7836


59#
發表於 19-5-17 15:31 |只看該作者
fayengan 發表於 19-5-16 20:22
唉!我都冇啦,老公仲比佢朋友一家四口一齊切蛋糕相比我睇Tim.
我覺得之後唔慶祝冇所謂,但我重視人生第一 ...

第一個好緊要


男爵府

積分: 7836


60#
發表於 19-5-17 15:35 |只看該作者
tansyneko 發表於 19-5-17 13:45
可能佢心諗,母親節係同自己母親講呢,即係一般人的阿爸會唔會主動同仔女阿媽即自己老婆慶祝母親節?依D係仔 ...

如果佢肯同我講,我覺得係一種鼓勵
話晒第一年母親節嘛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo