夫婦情感

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   7


大宅

積分: 1077


41#
發表於 19-5-14 11:31 |只看該作者
你唔習慣有外人一整日喺度咪揾個鐘點囉,日頭喺度,去到某個時間可以走,咁樣佢可以打點家務,幫手接送小朋友唔洗辛苦你媽媽,到時到候你想有私人時間或者過2人世界佢咪走囉,好彈性架啫

如果同太太傾過,佢都係想要個全職工人,你咪唯有配合吓囉,你都講到呢個份上,都只好咁試。唔係日日咁樣落去,會賠上婚姻。你嚟得呢度問,證明你好珍惜啦

佢每份工都覺得辛苦,就真係冇辦,連做全職媽咪都唔得,但我認為呢樣唔係你等一日知。你可以試吓學我老公,見我面燶燶message 吓佢問吓囉。我老公都會同你一樣成日唔知錯乜,以為掉我冷靜吓就自己打機。然後我會離家出走⋯⋯ 去超市
平平穩穩又過一日


大宅

積分: 1077


42#
發表於 19-5-14 11:32 |只看該作者
但重點係,要揾個方法溝通,試吓用文字去理解,睇吓得唔得。對我嚟講,當我老公主動揾啲時間約我去拍拖,夜晚小朋友瞓咗去睇處,揾餐廳撐枱腳,我會開心到飛起,一個星期一次都好。係連系感情嘅重要素。我老公都唔慣有外人喺屋企,奶奶又年紀大唔想湊。只因我個仔佢媽咪細細個已經成日掉個仔俾奶奶,自己返大6溝佬。咁奶奶一湊就幾年,到我嚟到,我又成日因爲工作要周圍飛去開會,咁所以老公都會配合去請工人。之不過,當我喺香港,我老公放假,都一定會有好多時間陪個仔,夜晚我哋會輪住睇功課,個仔仲細,我幫佢沖涼都冇問題啦。我爸爸都幫我沖到一二年班(只限我工人放假
平平穩穩又過一日


子爵府

積分: 10526

熱血勳章


43#
發表於 19-5-14 12:14 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-13 23:03
本人和太太結婚十年,有一個小朋友,五歲
自問對家庭十分盡責,婚後家庭開支全部一力承擔(供樓,飲食,日用品,旅 ...

本帖最後由 KATELYY 於 19-5-14 12:16 編輯

簡單講。。係太太想要橙。。你俾左香蕉佢。。
橙同香蕉都係對身體有益既。。出發點都一樣。。
你都係想佢好。。
但你俾佢既吳係佢想要既。。
有時候。。對人好吳係你付出幾個。。而係有無中到point


侯爵府

積分: 20081


44#
發表於 19-5-14 12:39 |只看該作者
你以為自己做得夠,太太覺得唔夠。
唔好成日覺得做一次半次就覺得夠,應該日日都要幫手,陪下小朋友傾下計,唔好再打機。

太太講明唔鍾意你打機,咁你仲係佢面前打?


男爵府

積分: 5241


45#
發表於 19-5-14 14:25 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-14 01:12
回覆 Nancy20090615 的帖子

我不喜歡有個外人在家,同理覺得照顧小朋友應該不要依賴工人

未請工人前,我同我老公都唔想要個外人喺屋企,怕唔習慣。但當有工人後就覺得好方便, 我老公放工返嚟唔使仲要幫手照顧小朋友。
你太太嗰度,請咗工人佢就有私人時間。到時可以把家務同埋一啲照顧小朋友嘅工作交畀工人。咁樣夜晚你哋就有私人時間可以自己行下街拍下拖,又唔需要太過麻煩你媽媽,所以不妨考慮下。


大宅

積分: 1743


46#
發表於 19-5-14 14:28 |只看該作者
心滿意足 發表於 19-5-14 04:10
聽你講你小朋友喜歡痴媽咪多D,即係你比小朋友既關心不夠多,講真兩公婆返工,放工去你媽咪到食飯,雖則無 ...


睇佢講野根本唔覺得自己有問題. 回個JM話咩如果做埋乜乜乜就係完美老公, 叫老婆要包容一下佢D缺點咁. 笑死我, 佢唔包容下佢老婆發脾4嘅缺點, 上黎開Post? 佢老婆又返工又湊仔又做家務, 唔叫佢老公做野唔發脾氣就係完美老婆啦, 做老公嘅唔包容下??


大宅

積分: 1743


47#
發表於 19-5-14 14:34 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-5-14 09:47
而家都無得話唔鈡意屋企有工人喇, 攪到大家怨言滿天飛, 就為左 d 家務野/濕碎野. 咪試下請个工人囉, 請左 ...

樓主老婆有返工, 湊仔同家務同老公分擔有咩問題? 咁都叫要人幫? 如果老婆真係一D私人時間做下自己喜歡嘅事都無, 而老公有時間打機, 咁好明顯分工出左問題啦.


瑪瑙宮

積分: 139638


48#
發表於 19-5-14 14:35 |只看該作者
Nico_Robin 發表於 19-5-14 14:34
樓主老婆有返工, 湊仔同家務同老公分擔有咩問題? 咁都叫要人幫? 如果老婆真係一D私人時間做下自己喜歡嘅事 ...

樓主咪有話有幫囉.


大宅

積分: 1743


49#
發表於 19-5-14 14:55 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-5-14 14:35
樓主咪有話有幫囉.

如果老婆日日收工湊仔做家務無時間做自己野, 老公日日收工打機, 幫少少當正自己係完美丈夫, 你真心覺得無問題?

老公打機老婆就要包容, 老婆發脾氣就婚姻出現問題? 老婆要帶工作返屋企做, 明顯工作較為忙碌, 可能工作壓力已經好大, 又要兼顧家庭無晒私人時間, 做老公嘅既然有時間打機多分擔一點家庭都好似好困難咁, 有几錫老婆呀?


複式洋房

積分: 150


50#
發表於 19-5-14 15:02 |只看該作者
回覆 Nancy20090615 的帖子

咁樣回覆同自殺無異


瑪瑙宮

積分: 139638


51#
發表於 19-5-14 15:11 |只看該作者
Nico_Robin 發表於 19-5-14 14:55
如果老婆日日收工湊仔做家務無時間做自己野, 老公日日收工打機, 幫少少當正自己係完美丈夫, 你真心覺得無 ...

我無話佢好錫老婆定唔錫, 我亦無話佢老婆要包容佢打機喎, 你睇清楚, 而係已經有 99 買餸煮埋飯洗碗, 家務老公都有幫 (樓主話), 咁重嫌咩呢? 有小朋友就係有工夫要跟架喇? 係就請工人攪掂 d 野, 咪唔使嘈囉.


複式洋房

積分: 150


52#
發表於 19-5-14 15:11 |只看該作者
回覆 Nancy20090615 的帖子

係佢怨我咋,佢唔黑我面基本我無野。如你所言,有我媽媽和我幫手,就算請左工人,應該唔會大分別。


大宅

積分: 1257


53#
發表於 19-5-14 15:14 |只看該作者
Nico_Robin 發表於 19-5-14 14:55
如果老婆日日收工湊仔做家務無時間做自己野, 老公日日收工打機, 幫少少當正自己係完美丈夫, 你真心覺得無 ...

唔知點解覺得係出post想搵人認同自己,大家各有觀點口同鼻嗌。


大宅

積分: 1743


54#
發表於 19-5-14 15:15 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-5-14 15:11
我無話佢好錫老婆定唔錫, 我亦無話佢老婆要包容佢打機喎, 你睇清楚, 而係已經有 99 買餸煮埋飯洗碗, 家務 ...

包容係樓主自己講. 不是你. 覺得自己唔打機就係完美嘅都係樓主自己講. 所以我先覺得佢有問題.


大宅

積分: 1743


55#
發表於 19-5-14 15:21 |只看該作者
Fattybighead 發表於 19-5-14 15:14
唔知點解覺得係出post想搵人認同自己,大家各有觀點口同鼻嗌。

咁係forum都係大家講下自己觀點啫. 而且人人標準唔同, 自然有唔同意見.

反而我覺得多D睇下唔同人嘅睇法, 對自己做人處事都好有幫助.


複式洋房

積分: 150


56#
發表於 19-5-14 15:22 |只看該作者
回覆 soso1227 的帖子

佢做的家務係洗衫,煮飯(假日),廚房相關我做的家務係吸塵拖地

我和佢都可做的工作

跟小朋友功課,陪讀圖書,玩(我覺得呢d野較易幫到手),我間中都會主動幫手

其實佢工作量係咪真係太多?我想參考你們意見。


複式洋房

積分: 150


57#
發表於 19-5-14 15:26 |只看該作者
回覆 venf 的帖子

我宜家係有你呢種感覺。只感受到付出及被問責,好無癮


複式洋房

積分: 150


58#
發表於 19-5-14 15:32 |只看該作者
回覆 Fattybighead 的帖子

要圍爐取暖就唔會在這裡出post。我是求意見,不是撩交打。


複式洋房

積分: 150


59#
發表於 19-5-14 15:42 |只看該作者
回覆 Nico_Robin 的帖子

你笑完未?笑完就要向你請教一下。
按你所言,老婆返工辛苦,要幫手,正常,我同意。

宜家係我有幫手,她嫌唔夠。

有人建議日日幫手,事實上我和我媽都有出手,請你爬文

我都要返工,怕她工作壓力大,不用她負責任何開支。她累,我也累。我唯一的解壓係用下電腦睇fb,youtube,打下機都唔得?太太都有睇fb和youtube。我如果日日做晒照顧小孩的事情,不用她幫手,內外都兼顧晒的話,你話不叫完美,笑死你,那麼請你告訴我,甚麼叫完美?


伯爵府

積分: 17260

馬年勳章


60#
發表於 19-5-14 15:47 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 19-5-14 15:48 編輯
hkugradute 發表於 19-5-13 23:03
本人和太太結婚十年,有一個小朋友,五歲
自問對家庭十分盡責,婚後家庭開支全部一力承擔(供樓,飲食,日用品,旅 ...

以我的經驗,老婆有返工,就算揾一萬,老公揾五萬,做老公都唔可以似勢凌人,因為工作係对等的,唔可以用錢來衡量。所以收入平均係应該的,这才是夫妻共享。

太太無賴,我只是笑一笑,話你咁都得呀!佢嗲下,大家開心下,做男人就係咁,無得计較,因為錫佢。

我以前都有打机,但覺得太浪費時間,改為煮餸減压,多出來的時間,用來照顧身邊的人,原來更有意義。

要了解对方感受,才會明白為何对方會生氣的。你要想解決夫妻之間的問題,先放下自己問題。

如果你愛她,沒有其他更重要的可放不下,包括自己。





首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo