夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   11


男爵府

積分: 8345


41#
發表於 19-5-25 23:53 |只看該作者
fancyshop 發表於 19-5-25 16:07
長文 求安慰...今年31歲 同老公同年 拍拖4年半 結婚年半 一共6年我地咁多年一直都好好 相處舒服 最多只有小 ...

其實唔駛睇後段,都估到你老公有第三者喇。

無小朋友的話,比較易處理。

大家先冷靜一下啦,不用急於決定甚麼。


侯爵府

積分: 22787

BK Milk勳章


42#
發表於 19-5-26 00:12 |只看該作者
我好記得當年我有位好好嘅男性朋友同我講咗句說話,「男人變咗心,你做得點好都有用」。呢句說話直頭係當頭棒喝!

所以當年我決定離婚,放過自己。


侯爵府

積分: 22787

BK Milk勳章


43#
發表於 19-5-26 00:15 |只看該作者
唔甘心一定會,我當年都唔甘心十幾差唔多二十年婚姻就係有小三而決裂,但我冇後悔,因為我攞番我自己。


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


44#
發表於 19-5-26 00:16 |只看該作者
本帖最後由 jeremylui83 於 19-5-26 00:16 編輯

你盡快放手,反而仲有啲機會。。此人已變心,你死不放心,只會令對方更討厭你,大家互相傷害。。
愛情唔係人生唯一的東西,當你人生只剩下愛情時,通常愛情都會離你而去。當你放手,開始去擁有其它東西後,愛情才會回來找你。。


子爵府

積分: 10956

馬年勳章


45#
發表於 19-5-26 01:18 |只看該作者
佢已經變咗心,你咁後生,無謂哂時間間,寧願分開揾過會珍惜你既人


琥珀宮

積分: 156788

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


46#
發表於 19-5-26 01:50 |只看該作者
睇到未出現女同事個段
我已經覺得你老公有第二個

點知真係......

佢唔會回頭架啦..放棄佢


大宅

積分: 1917


47#
發表於 19-5-26 02:10 |只看該作者
樓主,男人變心快過打針!我識一對情侶,一年前搞大龍鳳求婚,臨近大日子,男方先被揭穿有第三者,搭上第三者仲要係求婚之後一兩個月內嘅事
我覺得你又不用急於要即時决定離婚的!可以試下改變自己,但要有心理準備佢會離開你!


洋房

積分: 88


48#
發表於 19-5-26 04:32 |只看該作者
睇到我好傷心。我俾唔到意見,感情6年唔短。我和太太20年了,認定了就是了。永遠有比你更好的,不代表每次都要變,為樹而放棄森林,其實是一種幸福。

希望樓主平安,老公明白。


已刪除用户

積分: 21542


49#
發表於 19-5-26 08:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 21542


50#
發表於 19-5-26 08:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21457


51#
發表於 19-5-26 09:16 |只看該作者
fancyshop 發表於 19-5-25 23:48
回覆 花花b 的帖子

拍拖一直好好 互相有surprise 求婚係瑞士雪地求婚 婚後一年仲有surprise 去旅行 係呢2, ...

咁佢呢兩三個月識左個女仔就咁樣對你 雖然係好傷心 但換個角度捻 你先31歲 仲後生又無小朋友 忍痛離去都係一件好事 話唔定下年就遇到個會愛你一生既男人呢。
呢個男人 就算幾個月後同你講知錯返黎你身邊 你心內都有條刺 何必呢 一陣過一兩年又遇到新鮮感 你又再傷心 最重要係佢個人對婚姻既價值觀問題 你最大既優勢係無仔女 唔洗考慮太多
簽個名重新再出發!


大宅

積分: 1076


52#
發表於 19-5-26 09:36 |只看該作者
如果系我,我會離開,唔會死纒爛打,無小朋友,佢對你無左愛,仲有咩值得留戀呢?人地都變左心,留番專嚴俾自己,你仲咁年輕,值得搵個愛錫自己嘅人。

點評

勿忘初心    發表於 19-5-27 14:20


大宅

積分: 1530


53#
發表於 19-5-26 11:02 |只看該作者

回覆樓主:

變左心,對你冇感覺,好難翻轉頭。放生大家,仲後生搵個第二個更適合。勉強走落去大家都辛苦。


伯爵府

積分: 18673


54#
發表於 19-5-26 11:46 |只看該作者
我有個朋友都係咁 專業人士 同前夫係puppy love 結婚3年個男嘅「醒覺」話唔愛我朋友 拉扯左大半年 我朋友決定放手 而家見佢生活都幾好 有人追 自己又搵到錢 生活極為享受


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


55#
發表於 19-5-26 11:51 |只看該作者
回覆 fancyshop 的帖子

太突然,接受唔到就先分居,叫佢搬,唔係你搬,
睇多一年半載,
佢唔回頭就離婚啦,
珍惜自己。




洋房

積分: 46


56#
發表於 19-5-26 12:13 |只看該作者
多謝大家... 而家每日都突然眼淚直流 做咩都做唔到 又不停睇老公同個女仔online 時間 好折磨...


寶石宮

積分: 346832

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


57#
發表於 19-5-26 12:33 |只看該作者
fancyshop 發表於 19-5-26 12:13
多謝大家... 而家每日都突然眼淚直流 做咩都做唔到 又不停睇老公同個女仔online 時間 好折磨... ...


唔好睇online時間
只會令你更唔開心
現階段可唔使主動講分開,有人會選擇被動。 set一段短時間,不過等待嘅過程會好辛苦難受
不要從別人的嘴裡去認識我


男爵府

積分: 8345


58#
發表於 19-5-26 15:16 |只看該作者
fancyshop 發表於 19-5-26 12:13
多謝大家... 而家每日都突然眼淚直流 做咩都做唔到 又不停睇老公同個女仔online 時間 好折磨... ...

唔好睇咩online時間啦,遠離他們的一切,何必折磨自己?

此刻,找家人和朋友陪伴是最重要的

我同意上面jm話,叫他搬開下先啦


翡翠宮

積分: 86106


59#
發表於 19-5-26 16:39 |只看該作者
fancyshop 發表於 19-5-25 16:07
長文 求安慰...今年31歲 同老公同年 拍拖4年半 結婚年半 一共6年我地咁多年一直都好好 相處舒服 最多只有小 ...

好彩你仲後生,冇小朋友,男人變咗心,要嚟都冇用,自己好好生活落去啦!


男爵府

積分: 6985


60#
發表於 19-5-26 23:37 |只看該作者
可以答你99%你老公唔會回頭,趁年紀唔算大快些走自己的路,幸福就在前面,不要浪費時間在變心的男人身上

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo