自由講場

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   34


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


41#
發表於 19-6-3 12:34 |只看該作者
小詠 發表於 19-6-3 12:29
不過坐車去中山, 一係高鐵去廣州再轉車, 一係坐直通巴, 但好塞車, 坐船係最快和舒服, 或者坐車行廣珠澳都 ...

果日搭車都搭左好耐 要等多幾年起好晒先交通便利。

第日退休一星期上去住幾日覺得好舒服


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


42#
發表於 19-6-3 12:34 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:30
退休住架唔係要黎出租用

不過aa都有講,想出租佢地都會可以代為處理


係好多HK人買來放租當收入, 深圳人都有買
咁你只係自住都無問題, 至緊要係交通, 因為中山都幾大, 分幾個區, 港豬澳都方便, 我尋日先返來


已刪除用户

積分: 7369


43#
發表於 19-6-3 12:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


44#
發表於 19-6-3 12:36 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-5-28 13:06
屋企人想係中山買樓,請問有無乜野要留意, thanks
而家都唔平


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


45#
發表於 19-6-3 12:39 |只看該作者
waiyuktsoi 發表於 19-6-3 12:34
你買咗未?

未,親戚想比錢買時,佢睇中果個單位比人早佢少少比左錢買唔到。

E+等第二棟開售先上去買


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


46#
發表於 19-6-3 12:40 |只看該作者
Kuromi1127 發表於 19-6-3 12:34
係好多HK人買來放租當收入, 深圳人都有買
咁你只係自住都無問題, 至緊要係交通, 因為中山都幾大 ...

嫌搭車好耐要等幾年開通晒d交通就方便好多,一上一落都要好多時間


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


47#
發表於 19-6-3 12:40 |只看該作者
gasman 發表於 19-6-3 12:35
公寓同商品房的產權年期不同,公寓產權年期短和單位不能入戶,所以對長遠居住和有小朋友家庭係不作考慮, ...

公寓得40年期,住宅70年


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


48#
發表於 19-6-3 12:41 |只看該作者
20150618bb 發表於 19-6-3 12:36
而家都唔平

兌返港幣佰幾萬左右


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


49#
發表於 19-6-3 12:43 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:41
兌返港幣佰幾萬左右
交通方便過新會,新會都唔平,實用900呎差不多到港幣200


已刪除用户

積分: 7369


50#
發表於 19-6-3 12:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


51#
發表於 19-6-3 12:45 |只看該作者
20150618bb 發表於 19-6-3 12:43
交通方便過新會,新會都唔平,實用900呎差不多到港幣200
我選擇就要知名的發展商


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


52#
發表於 19-6-3 12:45 |只看該作者
20150618bb 發表於 19-6-3 12:43
交通方便過新會,新會都唔平,實用900呎差不多到港幣200

果日跟睇樓團上,都要差不多三個鐘先到交通真係超麻麻


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


53#
發表於 19-6-3 12:46 |只看該作者
gasman 發表於 19-6-3 12:44
40年係由發展商買地開始計,由規劃到建設完,到你手時可能30年都冇,所以真係考慮清楚自己想要乜野
...

aa 都有講,年期大約35年左右


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


54#
發表於 19-6-3 12:49 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:45
果日跟睇樓團上,都要差不多三個鐘先到交通真係超麻麻
唔係呀................用新橋行一個半就到中山,但中山都好大,我講頭你講尾都要45 分鐘


大宅

積分: 3210


55#
發表於 19-6-3 12:49 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-5-28 13:06
屋企人想係中山買樓,請問有無乜野要留意, thanks

搵大型發展商,唔好信長年期返租(因為有d 所謂5年返租,錢都係由樓價上扣減出來,但樓起好後可能5年才俾翻層樓你,收樓期太長無保障).
買公寓當自住,即你已考慮了稅貴,水電費貴,產權年期短過住宅等因素了吧?睇下自己長住要唔要明火煮食(好多公寓只可用電爐,不可明火)。

點評

Kuromi1127    發表於 19-6-3 12:52


已刪除用户

積分: 7369


56#
發表於 19-6-3 12:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34139


57#
發表於 19-6-3 12:50 |只看該作者
flyinsky 發表於 19-6-3 12:06
我見非純住宅係細型複式?請問有乜唔好?

D人會好雜,通常買家係買黎出租的。因為租客多,可以做寫字樓商鋪,所以難於管理,因為唔係自己屋,d人都好唔珍惜,成棟樓衛生環境相對比較差。


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


58#
發表於 19-6-3 12:50 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:40
嫌搭車好耐要等幾年開通晒d交通就方便好多,一上一落都要好多時間
...



係架, 坐直通車係耐D, 例如我星期五晚上去, 6:30車係荃灣去中山, 行港豬澳, 大概9:30到, 其實已係最快, 尋日下午出來就好耐, 用三個半小時返到HK太子


我又唔太介意車程, 可能都習慣左lu


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


59#
發表於 19-6-3 12:50 |只看該作者
20150618bb 發表於 19-6-3 12:49
唔係呀................用新橋行一個半就到中山,但中山都好大,我講頭你講尾都要45 分鐘
...

果日行珠海大橋,上上落落好鬼煩又晒好多時間,真係住嘅話寧願搭船好過


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


60#
發表於 19-6-3 12:53 |只看該作者
Ahlite 發表於 19-6-3 12:49
搵大型發展商,唔好信長年期返租(因為有d 所謂5年返租,錢都係由樓價上扣減出來,但樓起好後可能5年才俾翻 ...

呢間可以用明火管理費每個月大約二佰蚊左右,水、電、煤我估點都平過香港



首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo